Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

גיסי שיח' מתעניין ברכישת רכב, מדובר בסקודה קארוק 2019 1.6 דיזל.

קודם כל מנסיון למי שמכיר את המנוע הנ''ל של היצרן האם הוא נחשב אמין ? 
דבר נוסף, האם יש מה לחשוש אם אין הרבה נסיעות בינעירוניות בגלל מסנן חלקיקים?

מדובר ברכב שישמש בעיקר בנסיעות עירוניות קצרות או ממוצעות, ופעם בשבוע או שבועיים בנסיעה מאיזור ראשון לציון

לירושלים

לי אין נסיון עם רכבי דיזל. ולכן אני מתייעץ. 

תודה מראש 

 

פורסם

שאלת תם, במשטר נסיעות כמו שאתה מתאר - למה אתם בוחנים דיזל? 

באופן עקרוני/מסורתי מנועי הדיזל של קונצרן פולקסווגן אמינים מאוד. יעדו על כך מאות נהגי מוניות סקודה  (לפני שעברו להיברידי 😉) שנסעו מאות אלפי קילומטרים ברכבי סקודה מונעי דיזל.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני משער שהוא לא בהכרח כיוון דוקא לקארוק דיזל 2019 אלא שבמהלך חיפושיו איתר אחת כזו ומתלבט לגביה.

 

כמו שנכתב מעלה, נהגי המוניות ידעו מה הם קונים כשהעלו על הכביש המון רכבי דיזל של סקודה.

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

שאלת תם, במשטר נסיעות כמו שאתה מתאר - למה אתם בוחנים דיזל? 

באופן עקרוני/מסורתי מנועי הדיזל של קונצרן פולקסווגן אמינים מאוד. יעדו על כך מאות נהגי מוניות סקודה  (לפני שעברו להיברידי 😉) שנסעו מאות אלפי קילומטרים ברכבי סקודה מונעי דיזל.

 

היי, בדיוק מהסיבה שאמר razi.

נתקל בה הגיס במהלך חיפוש, ומפאת חיסכון בדלק עלתה כאופציה. 

האם יש דברים בגו לגבי ״האם יש מה לחשוש אם אין הרבה נסיעות בינעירוניות בגלל מסנן חלקיקים?״

ששאלתי מעלה. 

מעבר לכך תודה על המענה..

פורסם

מנועי דיזל מודרניים לא אוהבים נסיעות עירוניות קצרות. משפיע לרעה על מסנן חלקיקים. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

בגדול קארוק דיזל 1.6 רכב בטיחותי ואמין עם מנוע מוכח, צריכת דלק מעולה (עד 18-19 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ועד 25 בנסיעה בין עירונית),

ביקוש גבוה בשוק המשומשות ונוחות נסיעה טובה במיוחד. נהדר למשפחות.

אני מתקשה להמליץ על רכב זה למי שרוב הנסיעות שלו קצרות ו/או פקוקות.

לדעתי האישית הקארוק מתאים יותר למי שרוב הנסועה שלו היא בן עירונית, ומוכן לסגל הרגלי נהיגה מותאמים לגיר רובוטי.

 

לקארוק דיזל 1.6, כצפוי מרכב אירופאי, יש מערכות רגישות. הגיר הרובוטי שלו עם מצמדים יבשים לא אוהב עודף פקקים ונסיעה לא רגועה.

מערכת הפליטה רגישה להזנחה ונסיעות קצרות בגלל מערכת סינון החלקיקים.

 

אם בכל זאת גיסך נעול על הרכב שיחפש אקזמפלר מידיים פרטיות ואוהבות עם קילומטרז נמוך ככל האפשר, היסטוריית טיפולים מלאה ומפורטת, בדגש על מוסך מומחה לסקודה

ושגרת טיפולים על פי הוראות היצרן (שזה המינימום, לא המקסימום לדעתי בכל רכב אירופאי). לבדוק את הגיר בדגש על מצמדים ומערכת הפליטה בזכוכית מגדלת.

אם נפל על רכב מבעלים שסופר כל שקל במוסך, שהרכב לא היה בבעלותו (ליסינג מכל סוג)

או בעלים שעושה רושם שתכנן להחזיק אותו מראש לזמן קצר – הייתי עובר לרכב הבא.

בהצלחה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...