Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצעת עבודה מעניינת- MotorMIA מחפשת CTO.


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כיוון שזהו הפורום לחובבי רכב החלטתי להעלות את חיפוש המשרה גם כאן (מקווה שזה בסדר מבחינת חוקי הפורום).

MotorMIA היא אפליקציה מבוססת AI אשר מטרתה לעזור לחובבי הרכב בארה״ב למצוא שדרוגים מתאימים בהתאם לסוג הרכב, תקציב ומטרה לשדרוג.

אתם כמובן מוזמנים לנסות אותה (זמינה בחנויות של אפל וגוגל, כרגע רק כ Web App. לא שמתי לינק כי לא רציתי לפרסם וזו לא מטרת הפוסט), אך המודלים והשדרוגים מותאמים בעיקר כרגע לשוק האמריקאי (מן הסתם, עם הרגולציה המועטה והשוק הענק).

 

החברה הוקמה על-ידי מייסד אמריקאי, אדם משוגע על רכבים אשר גר בעבר בישראל, והצוות פרוס בעיקר במערב ארה״ב ואירופה.

המוצר הושק לפני כשנה וזכה להצלחה מסחררת עם מאות אלפי הורדות מה שהוביל לגיוס של 8 מיליון דולר.

כעת, הגיע הזמן לגייס מוביל לטכנולוגיה, והחברה החליטה לחפש גם בישראל, עם עדיפות לחובבי רכב :)

בקצרה, מחפשים מוביל טכנולוגי אשר מסוגל להתוות ארכיטקטורה, לנהל צוות גלובאלי וללכלך הרבה את הידיים כשצריך.

 

אם זה מעניין כאן מישהו מהפורום, אני אשמח שתשלחו לי הודעה פרטית ונמשיך משם.

 

תודה, וסליחה אם ההודעה עוברת על איזשהו מחוקי הפורום.

 

שבוע טוב!

 

  • אהבתי 1
פורסם

שמע, שיחקתי קצת עם אחד הרכבים שלי שאני מכיר די טוב את אופציות השדרוגים בשוק, עובד מעולה עם כל המותגים המוכרים. שיהיה בהצלחה. 

פורסם

קטעים, פגשתי את הvc שלכם (/אחד מהם) לפני שבועיים באוסטין, כששמע על הרכב המצחיק שלי סיפר על המוצר בהתלהבות. 

 

עולם קטן. 

 

בהצלחה! 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...