Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתו של הפלאג אין לשוק הרכב הישראלי ?


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

הם עסוקים בהבאת המותגים הסינים ...

בנוגע לנירו , היבואן בבעיה קשה , ההיברידי נמכר ב 180, בכמה יתמחר את הפלאג ?

195 ?? , שם יושבת הגאקו 7 שגדולה הרבה יותר מהנירו..

הוא יכול לתמחר ב 185.

יבואני הרכב מציפים את תנאי השוק מול היצרן ומנסים לקבל התאמות במחירים (לא תמיד בהצלחה).

גם בעבר לא היה פער גדול בין הגירסה ההיברידית לגירסת הפלאגאין.

 

ב 185 יש שיעדיפו את הנירו הבשל שמציע חבילה מאוזנת על פני הגאקו. בדיוק אתמול סיפר לי עובד מהמשרד שהוא הלך בהתלהבות לעשות נסיעת מבחן על הג'אקו וחזר מאוכזב מהתנהגות הכביש (מתלים והגה) ברמה כזו שהוא פסל את הרכב.

למרות שמדובר בלקוח ליסינג (ככה שנושא האמינות לא היה שיקול)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליבואן קיה יש (להבנתי) סוג של בעית הקצאות (ראו מקרה של קיה סורנטו כבר חודשים שאין צפי להגעה לארץ ואין אפרות להזמין) במחיר שיהיה לו הגיוני למכור.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, דור-- כתב:

הוא יכול לתמחר ב 185.

יבואני הרכב מציפים את תנאי השוק מול היצרן ומנסים לקבל התאמות במחירים (לא תמיד בהצלחה).

גם בעבר לא היה פער גדול בין הגירסה ההיברידית לגירסת הפלאגאין.

 

ב 185 יש שיעדיפו את הנירו הבשל שמציע חבילה מאוזנת על פני הגאקו. בדיוק אתמול סיפר לי עובד מהמשרד שהוא הלך בהתלהבות לעשות נסיעת מבחן על הג'אקו וחזר מאוכזב מהתנהגות הכביש (מתלים והגה) ברמה כזו שהוא פסל את הרכב.

למרות שמדובר בלקוח ליסינג (ככה שנושא האמינות לא היה שיקול)

 

2024 קיה נירו מחירון:

קיה נירו היברידי EX - מחיר 178,990 ₪

קיה נירו היברידי פלאג-אין - מחיר 187,900 ₪

קיה נירו EV חשמלי - מחיר 199,900 ₪

 

תחילת 24 , ההבדל במחיר בין ההיברידי לפלאג אין כ 9000 שקל  , נמתין ונראה איך היבואן יתמחר את הפלאג אין כיוון שבוודאות הוא יחזיר את הרכב להיצע כדי לנסות ולתת פייט לאופוזציה מסין, הרי ברור לו שהנירו הנוכחית עם 129 כ"ס דרדלה ורמת גימור של הסוכנות היהודית לא יכולה להתחרות בתוצרת הסינית המאובזרת לעיפה.

מעבר לכך הרי המחיר של הנירו מופקע לצרכי ליסינג אז יש בשר להורדה.

 

 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא לשכוח ששווי השימוש בהפרש הזה, מייתר עוד יוצר את הגרסה ההיברידית.

 

ולא לשכוח שהוא יכול להביא את הסיד סטיישן פלאג אין במחיר נמוך מהנירו.

 

ויש בשר בקטגוריה, קורולה סטיישן היברידית עולה כיום 180 אלף ש"ח, ולסיד סטיישן כבר יש נסיון כרכב ציים - ואולי גם אופציה לחזור לשוק המוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון, אבל שווי השימוש כמעט אף פעם לא הטריד את היבואנים,

כמו שאני רואה אותם עם ההנחה הנכונהלחברות הליסינג ואחריות טובה, חברות הליסינג יקנו מלאים ואז ידחפו את הקאיות ללקוחות הליסינג במחירים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, itsik170 כתב:

ולא לשכוח ששווי השימוש בהפרש הזה, מייתר עוד יוצר את הגרסה ההיברידית.

כשאני לקחתי את הנירו פלאגאין ב 2021, זה בדיוק היה המצב.

רוב לקוחות הליסינג שרצו נירו לקחו את הפלאגאין כי היא הייתה זולה יותר לעובד בחישוב הסופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, דור-- כתב:

כשאני לקחתי את הנירו פלאגאין ב 2021, זה בדיוק היה המצב.

רוב לקוחות הליסינג שרצו נירו לקחו את הפלאגאין כי היא הייתה זולה יותר לעובד בחישוב הסופי.

בדיוק, אני עדין עם נירו 21 ומושך את הרכב עד אשר תגיע אופציה עם תמחיר שפוי.

פריסבי באגרסיביות משווקים את האריזו , המחיר בהחלט טוב, עבורי רכב כל כך גדול לא מתאים.

נחכה לראות מה יגיע בחודשים הקרובים,ף מניח שיהיה מענין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצ'רי בנזין הצליחו פה לא רע.

מעניין מתי יגיעו עוד רכבי בנזין סיניים, שיתנו תחרות רצינית לאלה של היבואנים המסורתיים, שנראה שאצלם  "מחירים גבוהים כרגיל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, ntd כתב:

הצ'רי בנזין הצליחו פה לא רע.

מעניין מתי יגיעו עוד רכבי בנזין סיניים, שיתנו תחרות רצינית לאלה של היבואנים המסורתיים, שנראה שאצלם  "מחירים גבוהים כרגיל".

הבנזינים הם צרכני דלק מטורפים, הטיגו 8 עושה אצלנו 10 קמ"ל ביום טוב, הכוונה להחליף אותם בהקדם עם הפלאג אין שהוצגו בשבוע האחרון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.2.2025 בשעה 15:21, bigzoltar כתב:

מבדיקה שלי את צ'רי אריזו 8 פלאג אין וצ'רי טיגו 8 פלאג אין, עיצוב הפנים ורמת חומרי הפנים מאד גבוהות ממש פרימיום בייחוד בטיגו 8 (ולמעשה כל הדגמים שלהם ככה) וגם העיצוב החיצוני מרשים.

 

אבל באריזו 8 הגג נמוך ומצריך ישיבה נמוכה מאד במושבים הקדמיים ובשילוב עם ריצפה גבוהה כנראה עקב הסוללה המושבים הקדמיים דבוקים לריצפה ואין בכלל מקום לכפות הרגליים במושב האחורי. הרכב ממש נפסל כרכב למשפחה עם ילדים שאינם תינוקות שיושבים מאחור.

 

לצורך העניין הרבה יותר נוח במושב האחורי ביונדאי אלנטרה ובטויוטה קורולה.

 

לגבי הטיגו 8 גם הפלאג אין וגם הבנזין, מרווח הרגליים בשורת המושבים השניה קטן מאד, אפילו כששורת המושבים השנייה נמצאת במצב האחורי ביותר במסילה. מפתיע ומאכזב אתה מצפה למרווח מאסיבי ברכב כזה ובעיני זה גם פוסל אותו כרכב משפחתי.

 

 

אני הזמנתי ג'אקו  על הנייר עוד בנובמבר ..  אבל אחרי נסיעת מבחן ברכב המדובר , ביטלתי    , 
הרכב מבחינת טכנולוגיה  באמת ניראה מבטיח ,   צריכת דלק משולבת של 40 קמ' לליטר  , אבל ההתנהגות כביש שלו - מחפירה !   המרכב האקסטרה כבד ביחס לבנזינית (שגם עליה עשיתי נסיעת מבחן )  ,  שנראה שלא טרחו לכייל את המיתלים מחדש,   מביא לכך שאין  ריסון בכלל ,  הרכב מיטלטל כמו דוגית בים סוער, זוויות גילגול מוגזמות, צלילה חריפה של החרטום בעצירה הכי פשוטה ברמת הפקק.. -  הרכב מאיץ יפה , אבל אתה לא מרגיש בטוח שהוא עושה זאת , קצת לחימת הגה, שיוט מוגזם יחסית , דברים שלא צריך להיות נהג מיומן כדי להבין שבחלק הזה המהנדסים הסינים פשוט חיפפו ! -  ועוד רוצים לשווק אותו באירופה... 
אכזבה ?  מאוד !  לשים 190K על הרכב ולהתבאס בכל נסיעה? זאת היתה הדילמה. 

  • מעניין 3

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, CX25GTI כתב:

הבנזינים הם צרכני דלק מטורפים, הטיגו 8 עושה אצלנו 10 קמ"ל ביום טוב, הכוונה להחליף אותם בהקדם עם הפלאג אין שהוצגו בשבוע האחרון.

 

הדגמים של צ'רי של 2025 עברו הפחתה בכוח סוס עקב התאמה לתקנות הזיהום באירופה, ועכשיו מנועי 1.6 טורבו הם עם הספק של 147 כ"ס במקום 186 כ"ס (אותו הספק כמו בג'אקו).

מעניין מה זה עשה לביצועים ולצריכת הדלק.

 

למי שחושב שרק סיניות עברו את ההפחתה, אז גם יונדאי קונה 1.6 טורבו עבר הפחתה בהספק בשנת 2024.

  • מבאס 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.2.2025 בשעה 10:23, itsik170 כתב:

 

הדגמים של צ'רי של 2025 עברו הפחתה בכוח סוס עקב התאמה לתקנות הזיהום באירופה, ועכשיו מנועי 1.6 טורבו הם עם הספק של 147 כ"ס במקום 186 כ"ס (אותו הספק כמו בג'אקו).

מעניין מה זה עשה לביצועים ולצריכת הדלק.

 

למי שחושב שרק סיניות עברו את ההפחתה, אז גם יונדאי קונה 1.6 טורבו עבר הפחתה בהספק בשנת 2024.

הטוסון 1.6 מגיע מופחת הספק מ 180 ל 160 כ"ס עקב תקנות הפליטה המעודכנות .

במדינה מרובת פקקים כמו ישראל רכבי היבריד \ פלאג אין \ חשמל הם בחירה הגיונית מול גירסאות בנזין מלא אלא אם הנסועה השנתית שלך נמוכה מאוד.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים. אילו הייתי מחפש היום רכב חדש, לא הייתי שוקל רכב שאינו חשמלי או לכל הפחות היברידי/פלאג-אין. זה פשוט מתבקש לנוכח הפקקים הרבים והמרחקים הקצרים יחסית במדינה הזו, בשילוב מזג האוויר הנוח ברוב ימות השנה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.2.2025 בשעה 10:23, itsik170 כתב:

הדגמים של צ'רי של 2025 עברו הפחתה בכוח סוס עקב התאמה לתקנות הזיהום באירופה, ועכשיו מנועי 1.6 טורבו הם עם הספק של 147 כ"ס במקום 186 כ"ס (אותו הספק כמו בג'אקו).

מעניין מה זה עשה לביצועים ולצריכת הדלק.

אין לי מושג מה זה עושה לביצועים וצריכת הדלק, אבל מוכן לחתום על זה שזה ישפר את אורך החיים שלו.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, TheTaxAvenger כתב:

מסכים. אילו הייתי מחפש היום רכב חדש, לא הייתי שוקל רכב שאינו חשמלי או לכל הפחות היברידי/פלאג-אין. זה פשוט מתבקש לנוכח הפקקים הרבים והמרחקים הקצרים יחסית במדינה הזו, בשילוב מזג האוויר הנוח ברוב ימות השנה.

בתנאי שיש לך עמדת טעינה...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...