Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתו של הפלאג אין לשוק הרכב הישראלי ?


CX25GTI

פוסטים מומלצים

הרכב החשמלי סלל את הדרך דווקא לפלאג־אין הייבריד | כלכליסט

 

כתבנ מענינת ולטעמי עם הרבה מאוד הגיון לצרכן הישראלי.

למרבית הישראלים טווח יומי של 50-100 ק"מ מספיק בהחלט , ובסופי שבוע לא צריך לחשוש מזמינות עמדות טעינה כאשר אתה מתכנן יציאה לטיול, סה"כ להנות משתי העולמות.

הגאקו 7 ביצע כניסה מרשימה לתחום , מענין לראות איך שני הדגמים של צארי יתאקלמו בשוק בחודשים הקרובים.

מבחינת צרכני הליסינג יש פה אלטרנטיבה לא רעה לחיסכון כאשר ההטבה עומדת על כ 1100 שקל.

מענין לראות אם יבואני הרכב האירופאים יגיבו לענין (בספק גדול), מענין לראות אם קיה יחזירו לפה את הנירו פלאג אין ובאיזה מחיר כיוון שהגאקו די מגבילה את היבואן.. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בליסינג, הסיניות עושות לקוריאניות מה שהן עשו לפני 15 שנה ליפניות.

אם הקוריאניות לא יתעוררו, הן יפסידו נתחי שוק משמעותיים בשוק הישראלי.

עריכה אחרונה על ידי דור--
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה שוק לרכבי פלאג-אין. מבחינתי זה פתרון לא לפה ולא לשם.

קודם כל, מדובר ברכבים יקרים. שנית, מי שבדרך כלל יכול להרשות לעצמו רכב ב-200 אלף ש"ח ומעלה, סביר להניח שיש לו גם אפשרות להתקין עמדת טעינה. אם יש אפשרות כזו אז למה לא ללכת על פתרון חשמלי מלא ולחסוך בעלויות אחזקה, במיוחד בכל מה שקשור לטיפולים?

בישראל אין באמת מרחקים כאלה שמחייבים טווח יומי של 700-800 ק"מ, אז אני באמת לא מבין למה לקנות רכב שהוא גם יקר בגלל מערכת הפלאג-אין, גם דורש שגרת טיפולים כמו רכב ICE רגיל, וגם עם יותר פוטנציאל לתקלות בגלל המערכות הכפולות.

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר הבנו שאתה רואה שוק רק למה שמונע ע"י מנוע 2 פעימות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני די איתו.

אם כבר אני מתקין עמדת טעינה, למה לי לקנות רכב שהוא לא פה ולא שם?

אם אני לא רוצה חשמלי מלא ואני רוצה לחסוך יחסית בדלק אני יכול לקנות היברידית. שם אני חוסך עלות של התקנת עמדת טעינה.

אם אני כבר קונה חשמלית, אז כבר עדיף חשמלית מלאה שתחסוך לי את עלויות הטיפולים ואת המערכות הכפולות שיש באמת ברכב פלאג אין.

 

זה אולי פתרון טוב אם עלות הקמת העמדה היא נמוכה מאוד, כמו מי שגר בבית קרקע עם חניה פרטית ורוב הנסיעות שלו פרבריות או עירוניות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגיון הוא אותו הגיון שתמיד היה, הבעיה בעבר הייתה המחיר המאוד גבוה ברכבים עממיים, הרכבים מסין שינו את המשוואה הזו עכשיו לאחר ההתייקרות של החשמליות. מה שכן, השוק הזה כיום מופנה בעיקר לשוק הליסינג שם לא באמת אכפת להם מהוצאת הדלק כך שסביר להניח שרובם לא יתאמצו להטעין, לצרכן הפרטי שיש לו אפשרות לעמדת טעינה זו אופציה עבור מי שעדיין לא רוצה להתעסק עם טעינה בנסיעות ארוכות. 

לפני 1 דקה, dorsht כתב:

אם אני לא רוצה חשמלי מלא ואני רוצה לחסוך יחסית בדלק אני יכול לקנות היברידית.

זה בסוף עניין של מחיר, ראב4 היברידי לדוגמה יקר יותר מהסיל U פלאג-אין ואם משווים אבזור אז הוא יקר יותר משמעותית. ספורטאז' היברידי נמכר עד לאחרונה בכ-234,000 שקל כך שלצרכן אין אופציה היברידית תחרותית לפלאג-אין הסיני. אפילו הקונה ההיברידי, שהוא קטן וחלש יותר משמעותית, לא ממש זול במחיר של החל מ-176 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TheTaxAvenger כתב:

מי שבדרך כלל יכול להרשות לעצמו רכב ב-200 אלף ש"ח ומעלה,

סביר להניח שלא מוטרד כל כך מעלויות האנרגיה של הרכב...

לפני 15 דקות, dorsht כתב:

אם כבר אני מתקין עמדת טעינה, למה לי לקנות רכב שהוא לא פה ולא שם?

כדי להנות מטווח מספק ליומיום אבל לא לעצור לטעינה בדרך לאילת או לחרמון, ובכלל כדי לחסוך בעלויות האנרגיה השוטפות בלי לחוות חרדת טווח (השבוע שמעתי מישהי בעבודה שסיפרה שביקשה מאחותה להוציא את הילד מהגן, אך אחותה לא יכלה כי בסוללה של הרכב החשמלי א0לא היתה מספיק אנרגיה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Supertigre כתב:

ההיגיון הוא אותו הגיון שתמיד היה, הבעיה בעבר הייתה המחיר המאוד גבוה ברכבים עממיים, הרכבים מסין שינו את המשוואה הזו עכשיו לאחר ההתייקרות של החשמליות. 

 

איפה שינו?  רכב פלאג-אין הכי זול ברשימה עולה 170 אלף וצריך להתקין עמדת טעינה כדי לנצל את היכולות שלו. שגרת טיפולים כמו בכל רכב ICE. בטווח מחירים הזה יש מלא חשמליות סיניות עם טווח לא רע בכלל ועם עלויות אחזקה יותר זולות. אז פעם בשנה בנסיעה לאילת עוצרים ל-20 דקות בעמדת טעינה מהירה. 

 

לדעתי זה או בנזין רגיל/היברידי או חשמלי מלא. פלאג-אין זה לא פה ולא שם.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מכריז על "שובו על הפלאג אין" כל עוד האופציות היחידות זה רכבי יוקרה או דגמים סיניים, בזמן שכל הדגמים המערביים שהיו פה (נירו, אאולנדר, 3008, ראב 4) עזבו בלי צפי לחזרה.

  • אהבתי 3
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TheTaxAvenger כתב:

רכב פלאג-אין הכי זול ברשימה עולה 170 אלף

 

רק שאתה שוכח שעיקר קהל היעד של הדגמים המדוברים אלו צרכני הליסינג, עבורו יש באותו המחיר פלאג-אין חזקה ומאובזרת או היברידית, כדוגמת האלנטרה, שהיא חלשה יותר ופחות מאובזרת. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט יכול להיות להיט בליסינג בגלל הטבת שווי השימוש + העובדה שנהגי הליסינג לרוב לא משלמים דלק מכיסם ולכן בעצם הם יכולים לא להתקין עמדת טעינה ולא לטעון כלל... רק ליהנות מההנחה :-(

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - נתקעתם ב 2020, עם הבנה של 2020 וזמירות של 2020.

 

כשיש אלטרנטיבה חשמלית מלאה באותו המחיר, או אפילו יותר זול, המעסיק יעדיף לספק רכב חשמלי כדי להיות בטוח שהוא חוסך בהוצאות דלק.

בניגוד לפלאג אין, בחשמלי מלא אין אלטרנטיבה וחייבים להשתמש בחשמל. 

 

מתי כן ציי רכב יאמצו את הפלאג אין, כשאין יישימות לעמדות טעינה בבתי העובדים, ויש ישימות לעמדות טעינה בעבודה. אז יהיה שיקול טהור בין פלאג אין לחשמל, עם יתרון קטן לפלאגאין בזכות היכולת לתדלק כאשר העובד לא מגיע לחניה בעבודה. 

 

מהצד השני, בניגוד לפלאגאינים שלפני חמש שנים, שברגע שנגמרה הסוללה אין עם מי לדבר, בפלאגיאנים החדשים - צ'רי, ג'אקו, BYD, הרכב משאיר תמיד רזרבות של חשמל בסוללה, ודואג לטעינה של הסוללה תוך כדי תנועה. כך שגם כשהסוללה מתרוקנת, הרכב נשאר היברידי עם צריכת דלק של 1:20 לSUV גדולים ושמנים.

בהיבט הזה ציי רכב כן מאמצים את הפלאגיאנים החדשים.

כלומר לא קומבינת מיסוי לציי רכב אלא חסכון אמיתי. 

 

ולכן אני משער שכ 50% מהפלאגיאינים החדשים שנמכרו בינואר הלכו ללקוחות מוסדיים, וכ 50% הלכו לפרטיים. 

 

נמתין ל @PriceDevil שיאיר לנו את הסטטיסטיקה. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, mottis כתב:

סביר להניח שלא מוטרד כל כך מעלויות האנרגיה של הרכב...

כדי להנות מטווח מספק ליומיום אבל לא לעצור לטעינה בדרך לאילת או לחרמון, ובכלל כדי לחסוך בעלויות האנרגיה השוטפות בלי לחוות חרדת טווח (השבוע שמעתי מישהי בעבודה שסיפרה שביקשה מאחותה להוציא את הילד מהגן, אך אחותה לא יכלה כי בסוללה של הרכב החשמלי א0לא היתה מספיק אנרגיה)

ברכב עם טווח נורמלי אין שום סיבה שתצטרך לעצור בדרך לאילת או לחרמון לטעינה.

ככל הנראה, החיסכון יהיה קטן מזה שיש ברכב חשמלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

מהצד השני, בניגוד לפלאגאינים שלפני חמש שנים, שברגע שנגמרה הסוללה אין עם מי לדבר, בפלאגיאנים החדשים - צ'רי, ג'אקו, BYD, הרכב משאיר תמיד רזרבות של חשמל בסוללה, ודואג לטעינה של הסוללה תוך כדי תנועה. כך שגם כשהסוללה מתרוקנת, הרכב נשאר היברידי עם צריכת דלק של 1:20 לSUV גדולים ושמנים.

 

כמה הערות ממי ששנים נהג בהיברידי (לקסוס), פלאג-אין היברידי (ב.מ.וו) וחשמלי (טסלה).

מבחינתי, פלאג-אין היברידי (גם בטכנולוגיה החדשה) היא האופצייה הפחות מועדפת גם כשכוללים רכבי בעירה פנימית במגוון.

 

כידוע לכולנו, לפיסיקה כללים משלה: משקל הסוללה בפלאג-אין מסתכם בעשרות רבות ולעיתים מאות ק״ג המהווים סרח עודף במיוחד בעליה ממושכת. טעינה תוך כדי תנועה בעליה פירושה גזילת הספק ממנוע הבעירה הפנימית ללא תרומה של המנוע החשמלי במידה ולסוללה ׳נגמר המיץ׳.

 

אולי פחות רלבנטי לתושבי המרכז אך ודאי רלבנטי לתושבי הגליל, חיפה, ירושלמים העובדים במרכז ואפילו לאילתים.

 

מהבחינה הזו, רכב היברידי אמור לאזן באופן קרוב לאידיאלי בין חיסכון, מורכבות מופחתת, משקל עצמי כולל קטן יותר והתעסקות עם טעינה (למי שאכן מטעין).

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...