Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתו של הפלאג אין לשוק הרכב הישראלי ?


CX25GTI

פוסטים מומלצים

זה תיבה של אחד יצרני התיבות הגדולים? ואז האם היא רק בpsa או מפיתוח צרפתי?

כי התיבה האחרונה בפיתוח צרפתי לא היתה להיט...

 

בנוסף, רכב פלאג אין כנראה כבד עוד יותר. יש לך מנוע בנזין, שכנראה לא הקטינו, יש לך סוללות עם נפח גדול יותר. רוב בעלי הנירו פלג אין ליסינג, יש להם תא מטען קטן יותר בגלל המשקולת שהם סוחבים רוב הזמן.

 

לסיים עליות של ירושלים, מצפה או סדום, בלי בטריה ברכב היברידי זה לא נעים. זה 100 כס על משקל מטורף. הרכב הופך לעגלה.

אני מסתכל בדריכות על מד הטעינה ומעביר למצב ספורט שטוחן דלק ומרעיש כדי להטעין בעליות ארוכות.

כנראה שזה לא נסיעה סטנדרטית לרוב הלקוחות אבל עדיין.

 

איוניק וכו - לדעתי האישית מוסכים משקרים בהחלפות שמן הזה, או לא מחליפים כמו שצריך וקצת מרעננים.

הרכבים של יונדאי וקיה רגישים לתחזוקה מאז ומעולם, או לפחות מאז 2008 בערך. הבעיה שאת התוצאות רואים אחרי סיום האחריות.

יש דיווחים ברדיט מארהב על שמן עם המון שבבים, גם בקמ נמוך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, KipodYam כתב:

זה תיבה של אחד יצרני התיבות הגדולים? ואז האם היא רק בpsa או מפיתוח צרפתי?

כי התיבה האחרונה בפיתוח צרפתי לא היתה להיט...

.......

 

איוניק וכו - לדעתי האישית מוסכים משקרים בהחלפות שמן הזה, או לא מחליפים כמו שצריך וקצת מרעננים.

 

PSA כבר מזמן לא מייצרים בעצמם תיבות הילוכים אוטומטיות, ושאתה אומר "התיבה האחרונה" זה ממש לא נכון, אתה מדבר על תיבה שיצאה לפני 25 שנה - וכבר 10-15 שנה לא משווקים אותה.

כבר ב 2010 נכנסה ל 3008 דור ראשון ה EAT6 היפאנית ומאז הם איתם.

 

להייבריד הפעם הם קנו איזה תיבה מאיזה יצרן (לא מוכר) כפולת מצמדים עם מנוע חשמלי בפנים... 

 

בנוגע להחלפות שמן ביונדאי - הם לא משקרים. מחליפים ועושים טיפולים אבל יש להם המון כשלים במנועים בשנים האחרונות (עושים תחרות עם ה-THP ? אולי...)- ועדיין הבעיות לא רק שם. יש מתחת לראדאר ה FACEBOOK לעיתים בעיות שצצות באופן פתאומי FROM NOWHERE ואז מתחיל גל של משתתפים שנתקל בתופעה. מה שציינתי על מצמד\מפעיל באיוניק זה רק אחד מיני רבים (יש כאלה שנתקלו בהחלפות של מנוע חשמלי, סוללה מג'עג'עת וכו'). אתה גם רואה לפי הפתרונות שמציעים בעלי עסקים בתחום (הסוללות AFTER-MARKET לרכבים הייברידיים) את היקף הלקוחות הפוטנציאליים שלהם (יש להם את טויוטה ויונדאי על הכוונת) ולעיתים גם משתפים בסוג התקלות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

כתבה, לדעתי, מאוד מדוייקת.

הפלאג-אין יצא ברווח גדול מכל הסיפור הזה - רק שיש בעיה אחת והיא שוק ה-יד2 של הכלים האלו בעוד כמה שנים (או, במילים אחרות; אמינות/שרידות הרכב).
הנעלם הגדול הוא: איך הכלים האלו יזדקנו ועם כמה תקלות נצטרך להתמודד לפני שמכריזים על האוטו - לפח האשפה. הכלל הבסיסי אומר שככל שיש יותר רכיבים\מערכות, הפוטנציאל לכשל גדל בהתאמה. באיוניק כבר מתחילים לראות ניצנים של בלאי בקלאץ'\מפעיל שבין המנוע החשמלי לתיבת ההילוכים, אז אם ברכב עם מנוע בעירה פנימית היה רק גיר ומנוע, ובחשמלי "רק מנוע" (לכאורה, כי יש עדיין תמסורת) - כאן אנחנו מול 2 מערכות שבשביל לחבר בינהן הוסיפו עוד חלקים למדורה (עוד קלאץ' ומפעיל) - לא עושה טוב לסטטיסטיקה. בתיבה של ה 3008 החדשה דחפו מנוע חשמלי בתוך התיבה כפולת המצמדים; כנראה שניסו להיפטר מהמצמד הנוסף או שפשוט הכניסו אותו פנימה כמצמד רטוב למערכת ההידראולית במטרה לשפר את אורך החיים שלו (אולי גם הצליחו להיפטר מהמצמד הזה ולחבר את המנוע החשמלי ישירות לתמסורת) - וזה עדיין נעלם גדול מאוד במשוואה (טכנולוגיה חדשה עם ניסיון אפסי על הכביש).
 

 

מסכים ב-100%.  מנוע בנזין + מנועים חשמליים + סוללה + תיבות הילוכים. אף מוסך בארץ לא ידע לתחזק ולתקן את השיקוצים האלה בצורה נאותה. עוד 2-3 שנים הרכבים האלה יהיו ביד 2 במחירון מתחת לקרשים. בעיני זה או רכב חשמלי 100% או רכב בנזין רגיל או היברידית של טויוטה כי טויוטה הוכיחו ב-25 השנים האחרונות שהם יודעים לייצר מכוניות היברידיות אמינות. 

 

לדוגמא תיאור יחידה הנעה של MG EHS PHEV: 

 

היברידית נטענת (פלאג-אין) המבוססת על שילוב בין מנוע טורבו-בנזין 1.5 ל' ומנוע חשמלי. ל-HS שתי תיבות הילוכים — אחת עם שישה יחסי העברה הצמודה למנוע הבנזין, ואחת נוספת הצמודה למנוע החשמלי בעלת ארבעה יחסים. 

 

כלומר שני מנועים + שתי תיבות הילוכים פלוס סוללה פלוס מערכת קירור למנוע בנזין ולמנוע החשמלי

 

בוא, הסינים שהרכיבו את הרכב הזה במפעל לא יצליחו לתקן אותו

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

נראה שההגעה של ג'אקו והצ'רי בגרסאות הפלאג אין וההוזלה של ה-BYD גרמו גם לאוטומקס להצטרף לחגיגה.

 

שלפו את הלינק&קו 01 בייבוא מקביל במחיר יותר זול ממה שייבואן הרשמי מכר אותו.

Screenshot_20250301_221452_Facebook.jpg

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

השכן שלי קנה ג'אקו סיני ומכיוון שהוא לא רוצה לשלם דלק והסוללה קטנה הוא כל יום מטעין.

לא מאמין בפלאג-אין זמנם קצוב והם תחנת מעבר לחשמליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, levy כתב:

לא מאמין בפלאג-אין

תודה ששיתפת.

 

שכן שלך חכם.

הדרך הנכונה לנצל את כל היכולות של כל רכב בתצורת פלאג אין ולמקסם את החסכון, הוא להטעין את הרכב כל פעם שהוא מגיע לחניה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

תודה ששיתפת.

 

שכן שלך חכם.

הדרך הנכונה לנצל את כל היכולות של כל רכב בתצורת פלאג אין ולמקסם את החסכון, הוא להטעין את הרכב כל פעם שהוא מגיע לחניה. 

מדובר בטירטור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, levy כתב:

השכן שלי קנה ג'אקו סיני ומכיוון שהוא לא רוצה לשלם דלק והסוללה קטנה הוא כל יום מטעין.

לא מאמין בפלאג-אין זמנם קצוב והם תחנת מעבר לחשמליות.

 

משווה ומעלה.

אבא של חבר שלי - מתגורר בקריית גת ועובד באשקלון רכש ב-2021 קיה נירו פלאג אין.

גר בבית פרטי, אז אין בעיה לשים עמדה.

הוא עובד שנים בחברת החשמל, אז תבינה לבד כמה עולה לו הטעינה.

הוא כרגע מעוניין להחליף את הרכב ודי לא מרוצה מהסיטואציה שאין ייבוא של הפלאג אין בקיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, אז מסתבר שנירו פלאג אין חזרה דרך הייבוא מקביל.

 

@PriceDevil ספר לנו על המפרט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...