Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתו של הפלאג אין לשוק הרכב הישראלי ?


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

מתי כן ציי רכב יאמצו את הפלאג אין, כשאין יישימות לעמדות טעינה בבתי העובדים, ויש ישימות לעמדות טעינה בעבודה.

מחזק.

בשנה האחרונה הייתי מעורב בתהליך קבלת החלטות עסקיות של ציי רכב שונים.

לא מעט ארגונים שעשו מעבר תודעתי וארגוני לחשמול הצי - קבלו עבור חלק מהעובדים הערכה לעלות התקנה גבוהה, שקזזה את החיסכון הכלכלי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי 250 ק"מ עם ג'אקו 7 פלאג אין, גם כשנגמרת הסוללה הוא מאוד חסכוני. 

למעשה אין אף C-SUV שיותר חסכוני ממנו. 

אני מניח שהטיגו 8 פלאג אין שהושק ביום ראשון , וגם הטיגו 7 פלאג אין שיושק בקרוב - יהיו חסכוניים כמוהו. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבדיקה שלי את צ'רי אריזו 8 פלאג אין וצ'רי טיגו 8 פלאג אין, עיצוב הפנים ורמת חומרי הפנים מאד גבוהות ממש פרימיום בייחוד בטיגו 8 (ולמעשה כל הדגמים שלהם ככה) וגם העיצוב החיצוני מרשים.

 

אבל באריזו 8 הגג נמוך ומצריך ישיבה נמוכה מאד במושבים הקדמיים ובשילוב עם ריצפה גבוהה כנראה עקב הסוללה המושבים הקדמיים דבוקים לריצפה ואין בכלל מקום לכפות הרגליים במושב האחורי. הרכב ממש נפסל כרכב למשפחה עם ילדים שאינם תינוקות שיושבים מאחור.

 

לצורך העניין הרבה יותר נוח במושב האחורי ביונדאי אלנטרה ובטויוטה קורולה.

 

לגבי הטיגו 8 גם הפלאג אין וגם הבנזין, מרווח הרגליים בשורת המושבים השניה קטן מאד, אפילו כששורת המושבים השנייה נמצאת במצב האחורי ביותר במסילה. מפתיע ומאכזב אתה מצפה למרווח מאסיבי ברכב כזה ובעיני זה גם פוסל אותו כרכב משפחתי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי bigzoltar
  • מבאס 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

מהצד השני, בניגוד לפלאגאינים שלפני חמש שנים, שברגע שנגמרה הסוללה אין עם מי לדבר, בפלאגיאנים החדשים - צ'רי, ג'אקו, BYD, הרכב משאיר תמיד רזרבות של חשמל בסוללה, ודואג לטעינה של הסוללה תוך כדי תנועה. כך שגם כשהסוללה מתרוקנת, הרכב נשאר היברידי עם צריכת דלק של 1:20 לSUV גדולים ושמנים.


מעניין מאוד (וגם הגיוני וחכם).
שאלה: אם אני מתעניין בקניה של רכב פלאג-אין חדש או משומש, איך למעשה אני יודע אם לרכב שאני מתעניין בו יש את הפיצ'ר הזה של "להישאר הייברידי" גם אחרי שהסוללה נגמרת וסיימתי לנסוע על חשמל כ-XX ק"מ ?
יש לזה איזה "מונח מוסכם" אצל היצרנים או שאני פשוט צריך לדעת על סמך מבחני דרכים (כמו שאתה עשית) ובעצם להבין לבד איזה דגמים קיימים עם הפיצ'ר הזה ואיזה דגמים לא ? או שמה צריך לפרק את זה לפי זמנים; טרום 2024 מול 2024 ואילך ? 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי יש את הפונקציה הזו בפלאגאינים של צ'רי (כלומר צ'רי וג'אקו) וגם בפלאגאינים של BYD (אריה ים אתה DMI, ואריה ים 5 DMI).

אני לא מכיר הגדרה או מינוח טכני לנושא.

 

פלאג אין הייבריד שיורי ? 

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נירו פלאג אין 2021, והרכב שומר על רזרבה בסוללה כדי לתפקיד כרכב היברידי.

עד עכשיו זה היה נראה לי די בסיסי ומובן מאליו. זאת כמעט אותה מערכת הנעה כמו בנירו ההברידי.

 

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דומה להתנהגות של הנירו פלאג אין.

כשהסוללה של הנירו מתרוקנת הוא הופך להיות רכב היברידי.

הסוללות של הצ'רי / ג'אקו / BYD לא מתרוקנות אלא שומרות על 15% 20% טעינה. פשוט התנהגות אחרת לגמרי של מערכת ההנעה. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שאני מבין את ההבדל...

בנירו פלאג אין יש סוללה של 8.9 קוטש.

כשהסוללה לקראת התרוקנות, הרכב עובר למצב היברידי, ומשאיר חלק מהסוללה טעון כל הזמן.

בנירו ההיברידית, הסוללה היא 1.56 קוטש.

 

בנירו פלאגאין, כשהרכב במצב הברידי, אם נניח שהוא דומה לנירו ההברידית, אז הוא  דואג להישאר עם סוללה סביב 1.56 קוטש =  17% מקיבולת הסוללה, וזה די דומה לאיך שתיארת את הסיניות.

 

אני מפספס משהו? 

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שכל ההבדל הוא במה שמוצג לנהג. בפלוג אין מערביות כשצד הסוללה מראה 0% היא לא באמת ריקה והרכב שומר על רזרבה בסדר גודל של סוללה של רכב היברידי. בסיניות כנראה כוללים את הרזרבה הזו במד הסוללה, זה הכל.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי הפלאג אין מכוונים ישירות לתחום הליסינג, ואם תהיה דרישה גם ללקוחות פרטים.

חלק לא מבוטל מהמעסיקים אינם מעונינים להתקין עמדות טעינה לעובדים שלהם בבית הפרטי , העלות גבוהה וחבות הביטוח במקרה של שריפה יכולה להסתכם במיליוני שקלים.

מצד שני פלאג אין בטווחים של 70-90 ק"מ מאפשרים הגעה לעבודה וטעינה במהלך יום העבודה , חיסכון בדלק מול רכבי בנזין והעובד משלם שווי שימוש מופחת.

אין חרדת טווח , אין צורך לחפש עמדת טעינה ולקוות שאין תור לטעינה ואו שהעמדה תקינה , ולמי שיש ילדים אשר עושים שימוש ברכב יודע את המשמעות של זה...

כמשתמש ליסינג עם נירו פלאג אין לי ברור שככל הנראה אחליף לרכב פלאג אין על פי ההיצע אשר יהיה בעוד כחצי שנה , מרוצה מאוד מהנירו ולכן הארכתי את החוזה לשנה רביעית.

החברה מרוצה מאוד, צריכת דלק של 1:24 מתקבלת אצל המעסיק בברכה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.2.2025 בשעה 15:28, איציק נ. כתב:


מעניין מאוד (וגם הגיוני וחכם).
שאלה: אם אני מתעניין בקניה של רכב פלאג-אין חדש או משומש, איך למעשה אני יודע אם לרכב שאני מתעניין בו יש את הפיצ'ר הזה של "להישאר הייברידי" גם אחרי שהסוללה נגמרת וסיימתי לנסוע על חשמל כ-XX ק"מ ?
יש לזה איזה "מונח מוסכם" אצל היצרנים או שאני פשוט צריך לדעת על סמך מבחני דרכים (כמו שאתה עשית) ובעצם להבין לבד איזה דגמים קיימים עם הפיצ'ר הזה ואיזה דגמים לא ? או שמה צריך לפרק את זה לפי זמנים; טרום 2024 מול 2024 ואילך ? 


בעיניי זה יכל להיות הפתרון האידאלי אבל אני הייתי נזהר,

נחכה לראות איך משרד האוצר ימסה את הרכבים החשמליים (עלת נוספת לפי קלומטרג') ורק אז נדע מה לעשות עם הפלאג אין,
שלא תמצא את עמצך בעוד שנה משלם מס כזה או אחר על כל קלומטר שנסעת בפלאג אין שלך כאלו שנסעת על חשמל טהור למרות שיכול להיות שלא מעט ממנו עם שרפת בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.2.2025 בשעה 16:49, mottis כתב:

השבוע שמעתי מישהי בעבודה שסיפרה שביקשה מאחותה להוציא את הילד מהגן, אך אחותה לא יכלה כי בסוללה של הרכב החשמלי א0לא היתה מספיק אנרגיה

 

זכור, הטכנולוגיה אולי משתנה, אך התירוצים נשארים זהים…

  • אהבתי 3
  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהתמחור של צ'רי עושה את שלו.

BYD הוזילה את הסיל U פלאג אין ב-10 אף ש"ח והמחיר עכשיו מתחיל ב-200 אלף.

 

טלאקר? צ'מפיון? לובינסקי? איפה אתם?

ככה השארתם את הזירה לרכבי פלאג אין סינים בלבד?

פעם טלאקר היו מוכרים בכמויות נירו פלאג אין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה איך יצרן אירופאי עומד במחיר הזה, סתם לדוגמה אוקטביה פלאג-אין נמכרה ב-179 אלף שקל בשנת 2022, בשנת 2024 המחיר כבר קפץ ל-214 אלף שקל לאחר ביטול ההטבות. כיום זה בטח היה קופץ לאזור ה-230 אלף שקל ואם זה ג'יפון אז כבר 250 אלף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, itsik170 כתב:

נראה שהתמחור של צ'רי עושה את שלו.

BYD הוזילה את הסיל U פלאג אין ב-10 אף ש"ח והמחיר עכשיו מתחיל ב-200 אלף.

 

טלאקר? צ'מפיון? לובינסקי? איפה אתם?

ככה השארתם את הזירה לרכבי פלאג אין סינים בלבד?

פעם טלאקר היו מוכרים בכמויות נירו פלאג אין.

הם עסוקים בהבאת המותגים הסינים ...

בנוגע לנירו , היבואן בבעיה קשה , ההיברידי נמכר ב 180, בכמה יתמחר את הפלאג ?

195 ?? , שם יושבת הגאקו 7 שגדולה הרבה יותר מהנירו..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...