Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת רפאים, גולף 2015


QuattroXD
מעבר לפיתרון נפתר ע"י QuattroXD,

פוסטים מומלצים

היי לכולם

ברשותי גולף 2015 1.4 150כס עם 130קמ שמשרתת אותי כבר שנתיים נהדרות

לפני כ4 חודשים בוצע סטייג 1 קאסטום, הרכב קיבל קצת יותר חיים, והכול היה תקין

 

לפני כחודש התחילה תקלה לא ברורה, בלחיצה מלאה מ30-40קמש במהלך ההילוך(בדרך כלל 3) נוצר גמגום חזק ברכב שממש גורם לבלימה רגעית ואז הרכב ממשיך כרגיל, לא קורה בהעברת הילוכים, לא קורה במהירויות גבוהות, קורה גם פעם ב.

 

בקריאת לוג עם מוסך שמתמחה בסוג הרכבים הזה לא קופץ שום קוד, לא קופץ מיספיירים, כלום.

במהלך הגמגום ככול הנראה אין החלקה של הגיר כי הטורים לא עולים, אלא כאילו עוצרים לרגע ב4אלף ואז ממשיכים לטפס.

 

מישהו נתקל פעם או שיש לו כיוון? לצערי אין עוד מידע כי המחשב לא פולט כלום, מבחינתו הכול תקין.

 

מרגיש כמו סגירת מצערת רגעית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, yairw כתב:

ניקוי מצערת בוצע?

ביצעתי כחלק מטיפול שגרתי לפני חצי שנה בערך, יכול לנסות שוב אבל אני פחות חושב לכיוון בגלל שזה לא עקבי וקורה במצערת פתוחה לגמרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שאני לא מבין כלום בסטייג'ים, אני נוטה לחשוב שזה הכיוון,

משנים את מפות הדלק לא?

ייתכן גליצ' קטן/טעות בקוד יצרה בעיה קטנה שהתגלגלה לה כמה חודשים עד שהתפתחה למה שאתה חווה כעת,

הייתי מתקשר למקום שבו הסטייג' בוצע ושואל לדעתם, אם זה קורה לעיתים, הם ישר יידעו,

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, yairw כתב:

כיוון שאני לא מבין כלום בסטייג'ים, אני נוטה לחשוב שזה הכיוון,

משנים את מפות הדלק לא?

ייתכן גליצ' קטן/טעות בקוד יצרה בעיה קטנה שהתגלגלה לה כמה חודשים עד שהתפתחה למה שאתה חווה כעת,

הייתי מתקשר למקום שבו הסטייג' בוצע ושואל לדעתם, אם זה קורה לעיתים, הם ישר יידעו,

בהצלחה

הסטייג בוצע אצל אדם פרטי עם המון המלצות, כן יצרתי איתו קשר ואני שבוע הבא יעשה איתו לוג

 

אבל מכיוון שהרכב פעל תקין במשך מספר חודשים מקשה עליי לחשוב שזה קשור לסטייג, אבל הכול יכול להיות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי זה נשמע כמו משהו שקשור לסטייג שבוצע.

היה כאן בעבר פוסט בפורום שיפורים על בעיה דומה עם תוכנה של PCP שאחכ החליפו לחברה אחרת וזה הסתדר.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון
בתאריך 17.1.2025 בשעה 14:07, netanel1014 כתב:

כנראה תקלה בהזרקת דלק לא מסונכרנת כמו שאמרו פה. ממליץ לך להתייעץ עם מישהו שמתעסק בעדכוני תוכנה האלו.

 

בתאריך 19.1.2025 בשעה 07:24, TZR84 כתב:

גם לי זה נשמע כמו משהו שקשור לסטייג שבוצע.

היה כאן בעבר פוסט בפורום שיפורים על בעיה דומה עם תוכנה של PCP שאחכ החליפו לחברה אחרת וזה הסתדר.

 

עשיתי לוג עם מי שעשה לי את התוכנה, מדובר במגבלת מומנט על הגיר במהירויות נמוכות וברגע שהמגבלה "נגמרת" (סביבות 50 קמש) התופעה קוראת.

הורדנו את המגבלת מומנט על הגיר והבעיה נפתרה. זה נבע ככול הנראה מהסטייג מלכתחילה, שנותן מומנט יותר גבוה מהמקור.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הימור שלי - pcp בהתבסס על הציטוטים האלה.

 

בתאריך 17.1.2025 בשעה 13:08, QuattroXD כתב:

הסטייג בוצע אצל אדם פרטי עם המון המלצות,

 

 

בתאריך 19.1.2025 בשעה 07:24, TZR84 כתב:

היה כאן בעבר פוסט בפורום שיפורים על בעיה דומה עם תוכנה של PCP שאח״כ החליפו לחברה אחרת וזה הסתדר.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הימור שלי גם. התנהגות זהה למה שקרה לי לפני 4 שנים:

 

 

עצוב לי שהמוצר הזה איכשהו נהיה הסטדנרט בישראל ואנשים ממשיכים לשים את החרא הזה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטנדרט בישראל נמוך. מבטיחים ביצועים בלחיצת כפתור ורוב האנשים לא מבינים יותר מידי. מה שגם יש פרסום אגרסיבי למוצר הזה. 

Not the sound of silence.🇮🇹

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 "טיונר".

נרשם כדילר למאגר טיונינג עולמי,  ויש לך גישה לקבצים מוכנים לכל הרכבים.

יש רכיבים שניתן להשיג בזול ומתחברים למחשב הרכב דרך OBD ויכולים לקרוא ולכתוב תוכנה.

אתה מתחבר למחשב הרכב עם רכיב שיכול לקרוא אותו, ולהעלות במקומו מה שבא לך.

לא דורש הרבה כסף וכל טמבל יכול לעשות את הפרוצדורה הזו ולעשות כסף לא רע מהבית.

 

נראה לי שחבר'ה צעירים לא באמת מבינים את המחיר לזה. 

שזה לא חוקי ואם תופסים מורידים אותך מהכביש.

שאם תעשה תאונה רצינית אין לך ביטוח כי ברגע ששיפרת הוא לא בתוקף.

שאם הטיונינג גרוע, המחיר של הטיונינג עצמו יכול לצאת לך פי 10 בתיקונים.

שהאמינות של הרכב שלך ירדה עכשיו פלאים.

שבלי דיינו לעשות התאמות כי כל רכב שונה תצטרך לחזור ואולי כמה פעמים.

שרוב המוסכים לא ידעו להתמודד בסקאנר עם רכב שעבר טיונינג.

וכל זה בשביל 20-30 כו"ס? וכל סיני חשמלי משאיר לך אבק ברמזור?

 

בא יצרן קבע מגבלת מומנט על גיר, כנראה יש סיבה (וזה עוד VAG). מה הפתרון? נסיר אותה על מנוע מחוזק.

בכלל לא נשמע מתכון לתקלות והחלפת גיר. אפשר גם לבטל דרך התוכנה את המגבלות של הסל"ד עד 8,000.

זה בכלל יעבוד שיגעון בלי ההגבלת מומנט ותגיע בשני ל 100. מה זה גיר ומנוע בצ'מפיון מוטורס, כסף קטן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 26.1.2025 בשעה 11:09, Fraysa כתב:

הימור שלי גם. התנהגות זהה למה שקרה לי לפני 4 שנים:

 

 

היי אשמח שתשלח לי הודעה לא קושור למודעה תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...