Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במפתח הרכב - יונדאי i10


מעבר לפיתרון נפתר ע"י של,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בשלט המפתחות של היונדאי i10 שלי, נשחקו כפתורי הגומי.

רכשתי מאליאקספרס בית מפתח חדש.

העברתי את המפתח עצמו, את הכרטיס ואת הבטריה לבית המפתח החדש.

עגשיו משום מה השלט פותח ונועל את הרכב, אבל אני לא מצליח להניע את האוטו.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

99% ששכחת להעביר את הצ'יפ.

זה נראה חלק קטן בערך כמו גרגר אורז.

 

 

image.thumb.png.b8824f313b60601e634e65f4c3f65f7a.pngראה בתמונה החלק השחור. (לפעמים זה לא שחור אלא בצבע אחר)

.

פורסם
לפני 22 דקות, om2 כתב:

99% ששכחת להעביר את הצ'יפ.

זה נראה חלק קטן בערך כמו גרגר אורז.

 

 

image.thumb.png.b8824f313b60601e634e65f4c3f65f7a.pngראה בתמונה החלק השחור. (לפעמים זה לא שחור אלא בצבע אחר)

יש לי את הגוף של המפתח הישן, איפה זה נמצא בו?

  • פיתרון
פורסם

בד''כ יש חריץ קטן כמו תא שזה נמצא בפנים 

אם אתה רוצה לבדוק שבאמת שכחת את הצ'יפ תנסה להניע שהשלט הישן מוצמד לחדש ותראה אם מניע

פורסם
לפני שעה, של כתב:

בד''כ יש חריץ קטן כמו תא שזה נמצא בפנים 

אם אתה רוצה לבדוק שבאמת שכחת את הצ'יפ תנסה להניע שהשלט הישן מוצמד לחדש ותראה אם מניע

מצאתי את החלק, הרכבתי ועכשיו זה עובד.

 

תודה רבה

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...