Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלון פישל בגדול-עצות להתנהלות מולו.


pasparto

פוסטים מומלצים

ככה, מלון גדול ויוקרתי בת"א על הים ששייך לרשת מלונות ידועה.

 

הזמנתי לפני כחודשיים 2 לילות במלון כאשר במרכז ההזמנות עדכנו מראש שיש מפונים במלון ואמרו שבקומות הגבוהות יש חדרי אקזקיוטיב בתוספת תשלום ושם אין מפונים, שידרגתי והוספתי שדרוג-נוף לים.

התכנון היה שאנחנו נישן שם בלילה הראשון והבת שהתחתנה באותו היום תעשה את ליל כלולותיה שם בלילה השני.

הגענו, הכל היה מצוין, קיבלנו חדר סבבה בקומה ה 16. בשעה 7:45 בבוקר התחילו קידוחים, פטישים, חיתוכים ושלל רעשי שיפוצים בחדר מתחתנו ובחדר לידנו, התקשרנו, ביקשנו מספר פעמים שיפסיקו-לא הפסיקו. ביקשנו שיחזרו אלינו מההנהלה-לא חזרו.

ירדנו לאכול, ארזנו את חפצינו וירדנו לקבלה, ביקשנו לדבר עם מנהל הקבלה. בשיחתנו איתו הסברנו את הרעש ושאנחנו אורחים בתשלום מלא! טען שמתבצעים שיפוצים לאחר שמפונים עזבו חדרים.

אמרנו שלא כועסים פשוט שישחררו אותנו מהלילה השני, שזה ליל כלולות ושנמצא לזוג הצעיר מלון אחר.

מנהל הקבלה הבטיח שזה לא יקרה שוב ושהוא ידאג לזה אישית!, נתן לנו מפתח לחדר אחר בקומה ה 18 ואמר שאין שם שום שיפוצים.

עלינו, ראינו כי טוב ויצאנו לדרכנו.

הילדה התחתנה ונסעה למלון, בבוקר סיפרה שהעירו אותם ב...7:45 בבוקר עם קידוחים, פטישים וכ"ו...

בקיצור זוועה.

התקשרתי למלון, אמרו שיחזרו. לא חזרו.

רשת מכובדת ויקרה עם מלונות בכל הארץ.

 

מה דעתכם?

ובכלל, מה אני צריך לדרוש, מה הגיוני לבקש במצב כזה? לא מחפש לסחוט ולא מחפש "פיצוי". ליל כלולות זה (בתקווה) פעם בחיים ולא קיבלנו תמורה למחיר(הגבוה) ששילמנו...

  • מבאס 3
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טני הייתי כותב מייל להנהלת הרשת עם תיאור המקרה, מציין שאני מאוד מאוכזב ולא ציפיתי להתנהלות כזו מרשת מכבדת כמוהם ושוכח מהסיפור.

אם יגיע פיצוי אז נחמד ואם לא אז לא צריך והפסידו לקוח.

 

היה לי מלון בגרמניה שהגעתי אחרי לילה ללא שינה (נסיעת עבודה. טיסה מוקדמת ויום עבודה עמוס כמו גם הימים שאחריו) וכמה פעמים בלילה הורדנו ללובי עקב אזעקת אש (אחרי שאתה יורד אתה לא יכול לעלות עד שמגיעים מכיבוי אש, בודקים הכל ומאשרים לעלות. כל סבב סיפר של כמעט שעה). אף אחד שם לא חשב לפצות או אפילו להתנצל.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא יפצו ויש לכם תיעוד של הרעש והעבודות, אפשר לשקול תביעה קטנה על 50% מהמחיר ששילמתם.

  • אהבתי 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, pasparto כתב:

 

התקשרתי למלון, אמרו שיחזרו. לא חזרו.

רשת מכובדת ויקרה עם מלונות בכל הארץ.

 

מה דעתכם?

ובכלל, מה אני צריך לדרוש, מה הגיוני לבקש במצב כזה? לא מחפש לסחוט ולא מחפש "פיצוי". ליל כלולות זה (בתקווה) פעם בחיים ולא קיבלנו תמורה למחיר(הגבוה) ששילמנו...

 

להתקשר לא בהכרח יעזור. כנס לאתר של הרשת, מצא את המייל של פניות הציבור/שירות לקוחות, ושלח להם פנייה (כך שהכל מתועד) עם תיעוד קצר וענייני של הנושא.

 

אם לא היה רשום בשום מקום שיש שיפוצים במלון, ואתה רצית לבטל מיוזמתך את הלילה השני כדי להימנע מאותה אי נעימות, אז פיצוי של לילה חינם (או 2 לילות ב-50%) נשמע לי פיצוי הוגן.

 

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה מאוד לקבל פיצוי הולם מהמלונות בארץ (כנראה גם בחו"ל). יש לי כמה סיפורים בעניין...

 

1. מלון קראון פלזה בחוף תל אביב לפני משהו כמו שנתיים. הוזמנו שני לילות בחורף כמה חודשים מראש. נבחר דווקא מלון זה כי יש לו בריכה מקורה מחוממת. מגיעים ומגלים שהבריכה בשיפוצים וכל המתחם (כולל הספא) סגורים. מסבירים למנהלת הקבלה שזו הייתה פחות או יותר מהות החופשה ואיך הם לא מעדכנים על כזה דבר. אומרת שיש להם הסדר עם המלון ליד שגם לו יש בריכה מקורה. לא אידאלי אבל בסדר. אז היא אומרת שהיא צריכה לתאם איתם ושנעלה לחדר והיא תתקשר לעדכן אותנו. כמובן אף אחד לא מתקשר ולאחר חצי שעה אנחנו חוזרים אליה. היא אומרת שהמלון השני לא מסכים ושההסכם שלהם הוא על סמך מקום פנוי (מה שהתברר כבולשיט כי הבריכה של המלון ליד הייתה ריקה לחלוטין - אל תשאלו איך גיליתי). מבקשים לדבר עם מנהל בכיר יותר, אך לא בנמצא והובטח שיחזור אלינו. כמובן לא חזר. בפניה בערב לקבלה נמצא מנהל אחר שמשדר שמבין שזה חמור אך המקסימום שבסמכותו להציע לנו זה ארוחת בוקר ללא תשלום. עד הצ'ק אאוט לא נמצא מנהל בכיר יותר לדבר איתנו וכמובן לא הוצע שום פיצוי סביר. לאחר פניה במייל הוצע לנו להגיע לארוחת בוקר ללא לילה (ברור שניסע במיוחד לתל-אביב בשביל זה 🤦‍♂️) או סכום כלשהו בנקודות המועדון ששווה פחות מחצי לילה.

 

2. קרוב משפחה צפוני לקח לילה במלון בגוש דן (לדעתי לאונרדו בבורסה) כי היה צריך להתייצב למבחן חשוב מוקדם בבוקר. מגיע בערב למלון ואומרים לו שאין חדרים פנוים, למרות שהוא הזמין את החדר מראש. מסתבר שגם מלונות עושים דאבל בוקינג. שולחים אותו למלון אחר של הרשת באיזור אחר בתל אביב. בקושי הזמינו לו מונית על חשבונם וגם זה לאחר דין ודברים. פיצוי? מה פתאום. קיבלת לילה - מה אתה רוצה.

רק לאחר שיימינג נרחב ברשתות, בתוספת מכתב מעו"ד, זיכו אותו על עלות הלילה.

 

עריכה:

וסיפור קשור... טיסת עבודה לחו"ל עם עצירה בהונג קונג. סוכנת הנסיעות רואה שיש מלון של רשת מוכרת, באיזור מרכזי, באחלה מחיר, וסוגרת לי אותו. אני מגיע לאחר הטיסה הארוכה ומת ללכת לישון מוקדם, אבל מסתבר שהמלון בשיפוצים עם כל הרעש הנלווה. כך שאתה יכול לשכח מלישון מוקדם או לקום מאוחר.

 

עריכה אחרונה על ידי A_lex
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני מייל כללי לא ישיג לכם דבר חוץ מאולי שוקולד מתנה על הכרית בביקור הבא.

בתלונה צריך להגדיר לאיזה פיצוי אתם מצפים.

לדעתי האישית, לגיטימי לקבל החזר מלא על הלילה השני.

לא סביר לא לידע אורחים על עבודות, לא סביר לחשוב שעוד קומה או שתיים משנות יותר מידי כשמדובר ברעש שיפוצים. רציתם לעזוב ושכנעו אותם להשאר בהבטחה חסרת בסיס.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקצרה, תרשום תלונה לשירות לקוחות של הרשת. אל תצפה לכלום. כי כנראה לא תקבל כלום.

 

 

היה לי מקרה אחר. רשת מלונות בין הגדולות בארץ (אם לא הגדולה) המלון בין המפוארים. חופשה זוגית לכבוד מאורע חשוב שלנו.

צ'ק אין התעכב בכמה שעות טובות שאנחנו מתייבשים בלובי. שהגיע זמן ארוחת ערב. הזמינו אותנו ללכת לארוחת ערב במלון על חשבונם (במקור הזמנו מקום במסעדה. אבל לא משנה) הלכנו. 

כמה ימים לאחר שחזרנו הביתה, גילנו שחוייבנו על הארוחת ערב הזאת (האוכל היה פחות טוב מהמסעדה שהיינו אמורים להגיע אליה, והמחיר היה גבוה יותר מהמסעדה). פניה למלון לא הועילה כלום. 

 

 

 

עוד מקרה בחופשה משפחתית של כמה ימים שבאופן גורף לא פינו לנו זבל מהחדר ולא שמו מגבות. (נאלצנו למחזר מגבות. משהו שבכנטת אנחנו לא עושים גם בבית) גם אחרי שהערתי כמה פעמים בקבלה. גם כאן. לא היה שום התייחסות או פיצוי.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.3.2024 בשעה 12:19, pasparto כתב:

מה דעתכם?

מה הגיוני לבקש במצב כזה? 

ריאלית? 

בראייה קרה, אני הייתי מבקש החזר של התוספת שדרוג, וזהו. 

ידעת שיש שם מפונים, רצית להימנע מהרעש והצפיפות, קיבלת רעש מסוג אחר. 

אם לא היית מוכן, חד משמעית, להיות במלון עם מפונים-היית בוחר אחד אחר מראש, נכון?

לי זה נשמע כמו התסריט הכי הגיוני, וזה כנראה מה שאני הייתי עושה במצבך (טכנית, הרבה יותר הגיוני שלא הייתי עושה כלום. כחיפאי גם ב-2006 אני מבין את המפונים ואת ההשלכות של המצב עליהם).

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.3.2024 בשעה 12:19, pasparto כתב:

מה דעתכם?

ובכלל, מה אני צריך לדרוש, מה הגיוני לבקש במצב כזה?

 

גרת במהלך החיים/עכשיו בבניין דירות? או רק בבתים פרטיים?

כשיש קידוחים בקומה ה-16 זה לא משנה אם תעבור 3-4 קומות מעל או מתחת, זה יפריע באותה המידה.

חלק לא מבוטל מהמלון יסבול מהקידוחים האלו. עשית טעות שהסכמת וסמכת על הקבלה. מטעויות לומדים כל החיים.

מנהל הקבלה לא רוצה להפסיד כסף. מה עשה? אמר לעצמו שאולי הבת שלך פחות רגישה לרעשים ולא תתלונן. אם היא תתלונן אז אולי רק לך ולא תשלח פניה למלון. נגיד ושלחה פניה למלון? סבבה, מצטערים "עקב מצב מלחמה" וכל מיני כאלה... לא תחזרו למלון הזה יותר? בסדר, לא קרה כלום, יש מספיק שעומדים בתור.

אנחנו בישראל, אם תקבל פיצוי מה טוב. אם לא, ממשיכים הלאה.

  • אהבתי 2

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לכל החברים, הייתי מבקש מהם פיצוי ובמידה ולא תובע בתביעות קטנות על נניח 50 אחוז. אין הרבה מה להפסיד חוץ מיום עבודה שגם אותו אפשר לדרוש בהוצאות התביעה. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ברווז כתב:

ריאלית? 

בראייה קרה, אני הייתי מבקש החזר של התוספת שדרוג, וזהו. 

ידעת שיש שם מפונים, רצית להימנע מהרעש והצפיפות, קיבלת רעש מסוג אחר. 

אם לא היית מוכן, חד משמעית, להיות במלון עם מפונים-היית בוחר אחד אחר מראש, נכון?

לי זה נשמע כמו התסריט הכי הגיוני, וזה כנראה מה שאני הייתי עושה במצבך (טכנית, הרבה יותר הגיוני שלא הייתי עושה כלום. כחיפאי גם ב-2006 אני מבין את המפונים ואת ההשלכות של המצב עליהם).

לא הייתה ואין לי שום בעיה עם מפונים, רעש של אנשים שקמים בבוקר וילדים זה סביר.

קידוחים ופטישים במונוטוניות במשך שעות? במלון? בבוקר? זה בלתי סביר ובלתי נסבל.

יותר מזה, בארוחת הבוקר שוחחנו עם חלקם ונהנינו מחברתם.

 

עדכון, חזרו אליי משירות לקוחות שלהם שלשום בערב. שוחחה איתי מישהי אמפטית שפתחה קריאה למלון ועדכנה אותי שיחזרו אליי מהמלון אתמול או היום. נחשו מה לא קרה...?

לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

 

גרת במהלך החיים/עכשיו בבניין דירות? או רק בבתים פרטיים?

כשיש קידוחים בקומה ה-16 זה לא משנה אם תעבור 3-4 קומות מעל או מתחת, זה יפריע באותה המידה.

חלק לא מבוטל מהמלון יסבול מהקידוחים האלו. עשית טעות שהסכמת וסמכת על הקבלה. מטעויות לומדים כל החיים.

מנהל הקבלה לא רוצה להפסיד כסף. מה עשה? אמר לעצמו שאולי הבת שלך פחות רגישה לרעשים ולא תתלונן. אם היא תתלונן אז אולי רק לך ולא תשלח פניה למלון. נגיד ושלחה פניה למלון? סבבה, מצטערים "עקב מצב מלחמה" וכל מיני כאלה... לא תחזרו למלון הזה יותר? בסדר, לא קרה כלום, יש מספיק שעומדים בתור.

אנחנו בישראל, אם תקבל פיצוי מה טוב. אם לא, ממשיכים הלאה.

גרתי גם וגם.

בית מלון זה לא בית דירות...

הסכמנו לעבור 2 קומות מעל ולאגף אחר תחת הבטחה ובדיקה של מנהלת הקבלה שאין באזור החדר עבודות. יותר מזה, כשעלינו לבדוק את החדר החדש הצצתי בקומה ואפילו שאלתי חדרנית, לא היו סימנים לעבודות.

אכן המלון לא רצה להפסיד כסף, מסכים שהייתי צריך להתעקש לעזוב לאחר לילה אחד.

עריכה אחרונה על ידי pasparto
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, pasparto כתב:

 

חושב שזה יפה מאד מצידם, הודיתי לה על הנדיבות וההכרה בבעיה ובעוגמת הנפש שנגרמה בעיקר לזוג הטרי.

הרשת היא מלונות דן.

 

פיצוי הוגן לכל הדיעות, כל הכבוד לך פות''ש על העקשנות.

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שלא היו צעקות במהלך הדין ודברים בינך למלון, ולכן קיבלת את היומיים פיצוי.

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...