Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלון פישל בגדול-עצות להתנהלות מולו.


pasparto

פוסטים מומלצים

לפני 19 שעות, DareDevil כתב:

מניח שלא היו צעקות במהלך הדין ודברים בינך למלון, ולכן קיבלת את היומיים פיצוי.

 

אם הייתי צועק הייתי מקבל כלום?

לא צעקתי בשום שלב, כעסתי כשנאמר לי שרק תלו שם טלוויזיה לרגע, יש גבול...

לא ביקשתי פיצוי בשום שלב.

פשוט סיפרתי מה היה.

אני חושב ששרשרת הטעויות שלהם הביאה אותם בעצמם לתת את הפיצוי.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, pasparto כתב:

אם הייתי צועק הייתי מקבל כלום?

אני חבר בקבוצת פייסבוק של נותני שירות ובוא נגיד שכמעט כל שבוע עולה פוסט על keren ישראלי/ת שלא ממש עוזרים להם אחרי שנותן השירות קיבל מהם יחס מזלזל בלשון המעטה והמוטיביציה שלהם לתת פיצוי ירדה כלל שהשיחה ביניהם התמשכה. לעומת זאת עולים גם פוסטים בכיוון השני. לקוחות אחלה שלא צועקים ומקבלים שירות מעולה וגם פיצוי טוב..

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד''כ מניסיון עבודה של המון שנים, לקוח או מקבל שרות שצועק, פורק את העצבים שלו

על הפקידה (שבכלל לא אשמה אגב) וככה הוא נרגע. לקוח חכם פשוט כותב לשרות לקוחות או

לפניות הציבור. מכתב אחד שווה אלף צעקות וכעס בכלל לא מוסיף רצון לפיצוי רק מפחית.

 

במספר הפעמים הלא רב שפניתי לפניות הציבור נעניתי לשביעות רצוני המלאה.

כל הכבוד לפות''ש על הסובלנות. שמח בשבילך.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי ששבוע שעבר נכנסתי לתחנת דלק כלשהיא, עמד לפני איזה בחור מבוגר, הבנאדם מבקש להחליף את המשקפים הללו שמוכרים בתחנות דלק, הזכוכיות מגדלת הללו. המוכרן מבקש קבלה, ואומר שהנהלים הם שצריך קבלה בשביל שהוא יוכל להחליף לו את המשקפיים שהוא "קנה" לפני שבוע (למרות שהיה אפשר לראות שהיו בשימוש לזמן ממושך ולא "חדשות מהניילון"). הבחור המבוגר התעצבן שבר את המשקפיים והשאיר אותם על הדלפק והלך עם האימרה שהוא יפסיק לקנות ברשת תחנות הדלק שלהם.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר מזמן למדתי שבנסיבות האלה אפשר להיות חד, אפשר להיות אסרטיבי - אבל חייבים לשמור על קור רוח ולא להרים קול. לא תמיד זה מועיל - לעתים נתקלים בחומה בצורה של נהלי נותן השירות שאינו מוכן להתגמש, אבל אסור ליצור אנטגוניזם.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבחור המבוגר עם המשקפיים היה שומר על קור רוח, המוכרן בתחנת דלק היה יכול להתגמש בנהלים ולשחזר לו את הקבלה? רעיון לא רע. בתנאי שהתשלום בוצע באשראי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, פאר האורה כתב:

אם הבחור המבוגר עם המשקפיים היה שומר על קור רוח, המוכרן בתחנת דלק היה יכול להתגמש בנהלים ולשחזר לו את הקבלה? רעיון לא רע. בתנאי שהתשלום בוצע באשראי.

הטעות שלך שאתה יוצא מנקודת הנחה שהרשת רוצה לסייע לך להחליף.

 

היה לבת שלי זיכוי מזאקה מתקופת הסגרים ובגלל שידעתי שהנייר התרמי יימחק צילמתי אותו.

 

כשהיא באה לממש דרשו את המקורי שהיה דף לבן עם חותמת ולא הסתפקו בצילום.

 

שלחתי מייל להנהלה שלא זכה לכל תגובה אז שלחתי מייל נוסף להמהלה העולמית ותוך 3 ימים קיבלתי זיכוי לכרטיס האשראי. 

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שלא חידדתי מספיק את העניין - המשקפיים היו ישנות יותר משבוע, יעני לא נראה לי שאפשר לשחזר חשבונית.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

הטעות שלך שאתה יוצא מנקודת הנחה שהרשת רוצה לסייע לך להחליף.

 

המוכרן אמר שצריך קבלה אני יוצא מנקודת הנחה שיש רצון לסייע. הרוב לא מסתובבים עם קבלה. אולי בגלל זה הדרישה של הרשת. אבל אפשר בקופה לשחזר קבלה. הסבירו לי שרק אם התשלום בוצע באשראי.

 

לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

הנייר התרמי

עדיין משתמשים בזה? איך זה חוקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

הטעות שלך שאתה יוצא מנקודת הנחה שהרשת רוצה לסייע לך להחליף

לפעמים יש הפתעות בחיים.

 

לפני שנים קניתי דיסק ב ksp , רשת שלא ידועה היום ולא אז בתודעת השירות שלה.  קרה מה שקרה הדיסק כשל, בתקופת האחריות.  אבל לא מצאתי את חשבונית הרכישה.

הלכתי לסניף בו נקנה (שאז גם היה הראשי שלהם} ספרתי את הספור העצוב.  אמרו לי בוא נחפש.  אבל אז התברר שבשלב כל שהוא הוחלפה מערכת המחשוב והקנייה היתה במערכת הישנה.

אז נשלחתי לתוך המשרד ומנהלת החשבונות עצרה מה שעשתה, התפנתה אלי, ובסוף אתרה את הרכישה.

 

אם הייתי יוצא מנקודת ההנחה שלך, ועוד עם ksp הייתי רק מפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאיתור חשבונית במקום שהיא יוצרת עם שם וכל הפרטים זה דבר פשוט ובחנות נוחות קצת יותר מורכב. אני בטוח שאם אותו אדם יכול היה להציג את חיוב האשראי של הקנייה הכל היה נראה אחרת.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות שנותנים שירות טוב.

יש כאלה שצריך להתעקש איתם.

יש כאלה שיתנו שירות רק עם תעשה בלאגן, ואז מתלוננים שהלקוחות מתנפלים עליהם... זה כבר כל כך מובנה, שכשבקשתי להתנתק מיס והתקשר נציג לשאול למה, הסברתי לו בטון רגוע שהחבילות שהם מציעים לא מתאימות לי וחבל לי לשלם על תוכן שלא אצרוך, הוא מיד שאל למה קראתי להם ״גנבים״...

  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקופה שהיו רק יס והוט התקשרו אליי מהוט לנסות לשכנע אותי לחזור.
כשהסברתי שהתנתקתי בגלל שירות הנציג סיפר בגאווה שהם יצא מקום שלישי בסקר שביעות רצון בשידורי טלוויזיה אז עניתי שיש רק אותם, את יס ואת רשות השידור אז זה לא משהו להתגאות בו. מאז לא שמעתי מהם.

  • מצחיק 6

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה כמו תחרות הריצה בין ארהב לברה"מ בזמן המלחמה הקרה.

 

לפי האמריקאים, הרץ האמריקאי הגיע ראשון והרוסי הגיע אחרון.

אצל הרוסים הודיעו שהרץ הרוסי הגיע שני והרץ האמריקאי הגיע במקום אחד לפני האחרון.

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@dani666הניסיון שלי עם ksp טוב. לפני מספר חודשים רכשתי שער למדרגות למניעת נפילה של תינוק במדרכות. כשהתברר שאינו מתאים לפתח ארזתי אותו וניגשתי לסניף, תהליך ההחזרה ארך כ-3 דקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...