Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה - יבוא צינורות למערכת הקירור


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Fraysa,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעה, Fraysa כתב:

האישור הוא לטובת זירוז תהליכים בשחרור מהמכס.

 

ברגע שהחברה שולחת עמיל מכס כדי שישחרר אותה, השירות הזה עולה כסף ועל זה אתה משלם.

 

אין קשר בין עלות הבדיקה של משרד התחבורה לבין עמלת שחרור הפריט.

רוב הכסף היה על "עמלת הוצאת אישורים" (150). רק 30 היה על השחרור עצמו.

וזה כשאני השגתי את האישור הזה בעצמי בתוך כמה דקות. הם פשוט לא קיבלו אותו...

עריכה אחרונה על ידי שחר 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

איך שאני מיואש מהתנהלות החברות הבלדריות בארץ , פשוט מאפיה אחת גדולה
image.thumb.png.d6b4b6e94283ebd60f1c764f95f14013.png

איפה ההגיוון שהטובין עולה כ46$

 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • מבאס 1
פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, Fraysa כתב:

מדוע שולם 90 ש״ח מע״מ ובכלל 106 שׁ״ח מכס? זה אומר שהמוצר עלה מעל 500 ש״ח, ואתה טוען שזה עלה 45$.

ניסתי להסביר להם זאת לטענתם הם צודקים ואני טועה, לא יודע מה כבר לעשות :
image.thumb.png.1c4afc9947cba43a402983c93168f003.png
עוד לא שילמתי אני בתהליכי ויכוח איתם
כי אין אפילו דרך ליצור איתם קשר בנושא, צריך למלא הפנייה ולחכות כמו דג

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם

תציף אותם בטלפון, בוואטספ, בשירות לקוחות בצט. עד שיתייאשו גם. חזירים.

תפנה לרביב חייק raviv haik בפייסבוק. הוא מארגן תביעה יצוגית נגד כל החברות שילו האלו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממה שאני יודע, ואני לא בטוח בזה ואין לי סימוכין על כך, הסכומים אמורים להגבות ממחיר המוצר, שאינו כולל את מחיר המשלוח.

 

שמעתי על מקרה ממישהו שמזמין חלקים באופן קבוע, ולקחו לו מע״מ על הסכום שכולל משלוח. הוא שלח בקשה שמסבירה זאת והחזירו לו כסף.

  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Fraysa כתב:

ממה שאני יודע, ואני לא בטוח בזה ואין לי סימוכין על כך, הסכומים אמורים להגבות ממחיר המוצר, שאינו כולל את מחיר המשלוח.

 

שמעתי על מקרה ממישהו שמזמין חלקים באופן קבוע, ולקחו לו מע״מ על הסכום שכולל משלוח. הוא שלח בקשה שמסבירה זאת והחזירו לו כסף.

באתר רשות המיסים מופיע בבירור הסבר שטוען שלא חל שום מיסי יבוא על טובין שערכו פחות מ75$ ולא משנה במה מדובר במידה
וכול עוד בחשבונית מצויין עלות המשלוח ועלות המוצר וניתן לעשות הפרדה שמוכחת ע"י חשבונית.
במידה ולא ניתן לעשות הפרדה, רק אז החישבוים היו מהמחיר הכולל של המוצר (מחיר השילוח + מחיר המוצר).
פשוט מטורף שהמידע הזה נגיש בצורה כל כך פשוטה ולא אמור להיות פה שום בלבול בעניין ועדיין צריך להתווכח עם DHL כדי להסביר להם זאת, לא נתפס על הדעת

 

לפני 25 דקות, EliC25 כתב:

תציף אותם בטלפון, בוואטספ, בשירות לקוחות בצט. עד שיתייאשו גם. חזירים.

תפנה לרביב חייק raviv haik בפייסבוק. הוא מארגן תביעה יצוגית נגד כל החברות שילו האלו.

עוד לא שילמתי על החבילה ומקווה מאוד שהם ירדו ממני, אבל אני מאבד כבר כל טיפת סבלנות
בכל זאת אנסה לפנות עליו מעניין מה יש לו לומר בעניין, תודה




 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • אהבתי 1
פורסם

ברוכים הבאים למדינת ישראל ומדוע בכל הקשור לרכב הכל כאן יקר מאוד ובורג או גומי של 5 שקלים נמכר כאן ב-30-40 שקלים. 

לצערך וצערנו, כל עוד לא השתנה משהו בתחום מבחינת המכס (סיווג) מדובר בחלקי חילוף כלליים לרכב ולכן יש מכס מהשקל הראשון וכל זה יחד עם שירות עמילות המכס והאגרות מצטבר למשהו שהופך $45 ל-$90, לפני התשלום על המשלוח כמובן. בשביל זה יש את מחשבון מיסי היבוא שמאפשר לך לדעת מראש, בערך, את המס על חלקים שונים לרכב. 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Supertigre כתב:

ברוכים הבאים למדינת ישראל ומדוע בכל הקשור לרכב הכל כאן יקר מאוד ובורג או גומי של 5 שקלים נמכר כאן ב-30-40 שקלים. 

לצערך וצערנו, כל עוד לא השתנה משהו בתחום מבחינת המכס (סיווג) מדובר בחלקי חילוף כלליים לרכב ולכן יש מכס מהשקל הראשון וכל זה יחד עם שירות עמילות המכס והאגרות מצטבר למשהו שהופך $45 ל-$90, לפני התשלום על המשלוח כמובן. בשביל זה יש את מחשבון מיסי היבוא שמאפשר לך לדעת מראש, בערך, את המס על חלקים שונים לרכב. 

 

 

אתה ממהר לקפוץ למסקנות, זה לא העניין.
חברת השלחיות הפרטיות טעות בסוייג הטובין במכוון, לא מדובר בטובין שעולה על 75$
ולפי אתר המיסים לא חל שום מס, מכס, מע"מ ומס קנייה
 

פורסם
לפני 38 דקות, Supertigre כתב:

ברוכים הבאים למדינת ישראל ומדוע בכל הקשור לרכב הכל כאן יקר מאוד ובורג או גומי של 5 שקלים נמכר כאן ב-30-40 שקלים. 

לצערך וצערנו, כל עוד לא השתנה משהו בתחום מבחינת המכס (סיווג) מדובר בחלקי חילוף כלליים לרכב ולכן יש מכס מהשקל הראשון וכל זה יחד עם שירות עמילות המכס והאגרות מצטבר למשהו שהופך $45 ל-$90, לפני התשלום על המשלוח כמובן. בשביל זה יש את מחשבון מיסי היבוא שמאפשר לך לדעת מראש, בערך, את המס על חלקים שונים לרכב. 

 

 

אתה טועה

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Supertigre כתב:

הכל כתוב באתר של רשות המיסים. 

הדרך המדוייקת לקבל מדע היא דרך ספר המכס
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/CustomsBook/Import/CustomsTaarifEntry

לא על כול פריט חל מס של 40% כי הוא חלק חליפי לרכב (לפי מחשבון המכס)

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Alberrto כתב:

י אין אפילו דרך ליצור איתם קשר בנושא, צריך למלא הפנייה ולחכות כמו דג

אפשר ליצור איתם קשר בטלפון 345*. שלוחה 4 בירורים כספיים יש מענה אנושי.

כעיקרון ברגע שיש לך חבילה שדורשת טיפול הם ממנים נציג שעובד מולך במייל, הדרך הנכונה ליצור קשר היא להתנהל איתו.

השבוע הם גם דרשו ממני 130 ש"ח על אישור משרד התחבורה. שלחתי להם אישור שהוצאתי באתר משרד התחבורה עם מספר פריט המכס שצוין על ידי הספק.

מה DHL ענו לי? "שי לב שהוצאת אישור על פרט מכס אחר 

ממה שיש 

9802000000/0 זה הפרט מכס הנכון"

המספר שהם ציינו מתייחס למוצרי טבק! לא יודע מה הם שואפים שם. עניתי להם שהם טועים, בסוף חייבו אותי סה"כ 59 ש"ח על דמי אחסנה ועמלת הקצאת אשראי. את זה כבר שילמתי לצערי.

 

פריט מכס 4000 שציינת מתייחס למוצרי גומי ולא למוצרים שמיועדים לרכב, אני לא בטוח שזה טוב לך.

 

פעם אחת נתקלתי בסיפור עם הצינורות גומי, הזמנתי בפדקס רדיאטור וצינור מים אחד. משום מש שלחו אותם בנפרד. את הרדיאטור הענקי קיבלתי בלי בעיה, ואחרי יום דרשו ממני מאות שקלים (אני לא זוכר במדויק) על הצינור שעולה $8. 

אמרתי להם שילכו לחפש וקניתי מחדש את הצינור בהזדמנות אחרת.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...