Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקר בקיץ, כשיש שמש חזקה, קיימת השתקפות בשימשה הקדמית מהאזור של פנים האוטו שנמצא "מעל" הדשבורד.

זה אזור שטוח בעיקרו - יש בו בדרך כלל רק יציאת מזגן.

אבל כשהשמש חזקה אז יש השתקפות של האזור הזה בשימשה הקדמית.

 

יש רעיון מה אפשר לעשות?

 

פורסם (נערך)

לשים שטיח על הדשבורד לפי הדגם. אם אתה משתמש בכל מיני תכשירים לדשבורד זה גם יותר את אפקט המראה.

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם
לפני 20 שעות, NTZSV כתב:

לשים שטיח על הדשבורד לפי הדגם. אם אתה משתמש בכל מיני תכשירים לדשבורד זה גם יותר את אפקט המראה.

תודה. לאיזה שטיח הכוונה?

ואיזה תכשירים?

אין לי כלום על הדשבורד.

 

טכנית הדשבורד זה הלוח מחוונים שרואים בו את המהירות, כמות דלק ודברים כאלה.

אבל אני לא מתכוון ללוח מחוונים, אלא אני מתכוון לכל האזור שנמצא מעליו שהוא בדרך כלל שטוח.

פורסם

תעלה תמונה שנבין יותר מדויק.

התכוונתי שלא לשים תכשירים על הדשבורד זה יותר תורם לאפקט המראה.

ובאיזה רכב מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...