Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה אומר "מתחבר ישירות"? על איזה מתאם אתה מדבר? אולי זה משהו שרלוונטי לכמות מצומצמת של מכוניות, אבל ישנם כמה סוגים נפוצים של מגבים, המתחברים ללא שום מתאמים. לדוגמא, יהיה לך וו בגודל מסוים בקצה הזרוע, ואתה קונה מגב שמתלבש וננעל על וו בגודל הזה.

 

מה שצילמת יכול באותה מידה (תרתי משמע) להיות מגב שמתאים מלכתחילה לכמות מאוד מצומצמת של מכוניות מבחינת סוג החיבור, ואז אם תסנן לפי המידה תקבל את הרשימה שנמצאת על הקופסה. אז אם תיקח רכב עם חיבור נפוץ, גם הרשימה תהיה הרבה יותר ארוכה, ולא איזה מגב ייעודי לרכב.

 

בסופו של דבר, כל ההתאמה (אם קיימת) מסתכמת בהתאמה לעקמומיות השמשה. אני שמח שלך זה עשה שינוי לטובה ואתה נהנה המגבים - זכית. הנסיון שלי עם דגם "מותאם" למיאטה היה לא רע בפעם הראשונה, ולא יותר מסביר בפעם השניה, מה שגרם לי לוותר על התענוג היקר. אז במקרה הטוב, היתרון שאתה מתאר רלוונטי רק לחלק מהמכוניות.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Avi132 כתב:

טוב שלא אמרת הזמנה אישית מגרמניה שיבוא באונייה.

כולה יש מידות שאתה יכול למצוא באתר בוש העולמי לפי דגם הרכב, ומקסימום סדרות, סדרה שאולי יותר איכותית או בסיסית יותר.

"מוצר מדוייק לכל רכב" טוב שלא נסחפת...

 

ממש לא נחסף, וחבל שאתה מזלזל כי אתה פשוט לא מעורה מספיק בנושא.

 

לפני 3 שעות, chrono כתב:

מה זה אומר "מתחבר ישירות"? על איזה מתאם אתה מדבר? אולי זה משהו שרלוונטי לכמות מצומצמת של מכוניות, אבל ישנם כמה סוגים נפוצים של מגבים, המתחברים ללא שום מתאמים. לדוגמא, יהיה לך וו בגודל מסוים בקצה הזרוע, ואתה קונה מגב שמתלבש וננעל על וו בגודל הזה.

 

מה שצילמת יכול באותה מידה (תרתי משמע) להיות מגב שמתאים מלכתחילה לכמות מאוד מצומצמת של מכוניות מבחינת סוג החיבור, ואז אם תסנן לפי המידה תקבל את הרשימה שנמצאת על הקופסה. אז אם תיקח רכב עם חיבור נפוץ, גם הרשימה תהיה הרבה יותר ארוכה, ולא איזה מגב ייעודי לרכב.

 

בסופו של דבר, כל ההתאמה (אם קיימת) מסתכמת בהתאמה לעקמומיות השמשה. אני שמח שלך זה עשה שינוי לטובה ואתה נהנה המגבים - זכית. הנסיון שלי עם דגם "מותאם" למיאטה היה לא רע בפעם הראשונה, ולא יותר מסביר בפעם השניה, מה שגרם לי לוותר על התענוג היקר. אז במקרה הטוב, היתרון שאתה מתאר רלוונטי רק לחלק מהמכוניות.

 

לי יש ניסיון רק עם רכבים גרמניים (BMW, פולקסווגן ואאודי) ולכן אין לי מידע לגבי רכבים אחרים. ברכבים האלה, חברת Bosch מייצרת מק״ט מדויק לכל רכב, שכולל את החיבור המקורי שהרכב הגיע איתו.

 

מנסיוני, רוב הבעיות במגבים האוניברסליים זה לא כיצד היא יושבת על השמשה, אלא בחיבור לזרוע. לא יודע מה חברת Bosch עושה, אבל אצלי זה עשה הבדל של שמיים וארץ. כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה - אם יש מישהו שקונה מגבים גנריים ב-20 שקלים וטוב לו - מדהים.

 

לדעתי, השקעה של 100 ש״ח לזוג מגבים איכותיים של חברה כמו Bosch כל שנה שווה לי כל שקל.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 49 דקות, Fraysa כתב:

 

ממש לא נחסף, וחבל שאתה מזלזל כי אתה פשוט לא מעורה מספיק בנושא.

 

 

לי יש ניסיון רק עם רכבים גרמניים (BMW, פולקסווגן ואאודי) ולכן אין לי מידע לגבי רכבים אחרים. ברכבים האלה, חברת Bosch מייצרת מק״ט מדויק לכל רכב, שכולל את החיבור המקורי שהרכב הגיע איתו.

 

מנסיוני, רוב הבעיות במגבים האוניברסליים זה לא כיצד היא יושבת על השמשה, אלא בחיבור לזרוע. לא יודע מה חברת Bosch עושה, אבל אצלי זה עשה הבדל של שמיים וארץ. כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה - אם יש מישהו שקונה מגבים גנריים ב-20 שקלים וטוב לו - מדהים.

 

לדעתי, השקעה של 100 ש״ח לזוג מגבים איכותיים של חברה כמו Bosch כל שנה שווה לי כל שקל.

כתבתי מה שכתבתי כיוון שקניתי בוש והם פיסית נראו בסדר גמור לא יבשים, ומיד הרעישו, נקנה במידות הנכונות...

לאחר כמה חודשים החלפתי בפשוטים שעבדו טוב יותר, מי שמכר לי את שניהם אמר שהוא יודע שבוש נחשבים מרעישים ולא כזה איי איי....

בעיקרון בחנות שלו הוא לא ממליץ על בוש אלא אם הלקוח נעול על בוש.

פורסם
בתאריך 1.2.2024 בשעה 17:25, Avi132 כתב:

הבוש דווקא פחות טובים, ידועים ברעש שלהם.

החלפתי לאחרונה בוש חדשים לגמרי שאין עליהם סימנים של יובש בני פחות משנה, בחברה פשוטה שהתבררו כטובים הרבה יותר ובעיקר שקטים.

של מי אם אפשר לשאול?

 

פורסם
לפני שעה, Avi132 כתב:

כתבתי מה שכתבתי כיוון שקניתי בוש והם פיסית נראו בסדר גמור לא יבשים, ומיד הרעישו, נקנה במידות הנכונות...

לאחר כמה חודשים החלפתי בפשוטים שעבדו טוב יותר, מי שמכר לי את שניהם אמר שהוא יודע שבוש נחשבים מרעישים ולא כזה איי איי....

בעיקרון בחנות שלו הוא לא ממליץ על בוש אלא אם הלקוח נעול על בוש.

 

ל-Bosch יש מספר דגמים. הדגם שאני מדבר עליו הוא ה-AeroTwin.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Tom_22 כתב:

צודק, רק 15 ש"ח

עזוב זה מחיר למגב בודד ורק המישלוח עוד 49₪, אני זוכר תקופות שהייתי רוכש זוג מגבים פשוטים אוניברסליים ב 20₪

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
×
×
  • תוכן חדש...