Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך עזרה בבחירת רכב חדש, הייתי בהתלבטות בין האופל קורסה לבין הפיג'ו 208 עד שאנשים הפחידו אותי לא לגעת בהם בגלל שהמנוע 1.2 טורבו שלהם בעייתי.

1) עד כמה זה באמת נכון ? ברמה שלא שווה לקנות גם עם אחריות ? (בגלל הכאב ראש)

2)איזה רכב הייתם מציעים במקום? חשבתי על הסקודה פאביה החדשה 

 

אשמח לעזרה, תודה מראש.

פורסם

הייתי בודק מול קארסו מתי הקליאו החדשה תגיע לארץ

לפי הרשמים בחו״ל היא נראית מעניינת (מתיחת פנים, לא דגם חדש לחלוטין).

image.jpeg.98a5d7dc0d6537dccbbf754c28e6a626.jpeg

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, Asaf-R כתב:

הייתי בודק מול קארסו מתי הקליאו החדשה תגיע לארץ

לפי הרשמים בחו״ל היא נראית מעניינת (מתיחת פנים, לא דגם חדש לחלוטין).

image.jpeg.98a5d7dc0d6537dccbbf754c28e6a626.jpeg

אתה במקרה יודע האם קליאו החדשה מגיעה עם ה1.3 או 1 ל' טורבו? או שזה הגרסה היברידית 

עריכה אחרונה על ידי AndreiRu
פורסם (נערך)

הקליאו 1.3 אכן נחשבת לממש טובה, יש לא מעט אנשים שרכשו אחת כשהיא שווקה בארץ בזמנו ולא נראה שהיא סובלת מאותם הבעיות שהיו לדור הקודם גם מבחינת המנוע וגם מבחינת הגיר שהיה 7 הילוכים רטוב. 

 

חלק מהרכבים מתקרבים ל 4 שנים על הכביש ולא שמעתי על בעיות בכלל. 

 

היום משווקת גרסה חיוורת של אותו הרכב עם מנוע ליטר. אם קרסו יחזירו אותו אז זאת היתה הבחירה שלי. 

 

עריכה: הצצתי לרגע במחירים שקרסו מבקשים על העגלה עם המנוע ליטר והגיר הרציף (אשכרה רכב יותר איטי מה 0.9 הידנית שהיתה לי) וחטפתי חום. 

 

אם זה מה שהם מבקשים על הקליאו המקרטעת הזאת אז כמה הם יבקשו על ה 1.3 בהנחה שתחזור לשיווק? 

 

תמורה סופר נמוכה לכסף. הייתי פוזל לאופציות אחרות או לרכב משומש, לא הגיוני הסכומים האלה. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם
לפני 8 דקות, Doron_Z כתב:

הקליאו 1.3 אכן נחשבת לממש טובה, יש לא מעט אנשים שרכשו אחת כשהיא שווקה בארץ בזמנו ולא נראה שהיא סובלת מאותם הבעיות שהיו לדור הקודם גם מבחינת המנוע וגם מבחינת הגיר שהיה 7 הילוכים רטוב. 

 

חלק מהרכבים מתקרבים ל 4 שנים על הכביש ולא שמעתי על בעיות בכלל. 

 

היום משווקת גרסה חיוורת של אותו הרכב עם מנוע ליטר. אם קרסו יחזירו אותו אז זאת היתה הבחירה שלי. 

 

עריכה: הצצתי לרגע במחירים שקרסו מבקשים על העגלה עם המנוע ליטר והגיר הרציף (אשכרה רכב יותר איטי מה 0.9 הידנית שהיתה לי) וחטפתי חום. 

 

אם זה מה שהם מבקשים על הקליאו המקרטעת הזאת אז כמה הם יבקשו על ה 1.3 בהנחה שתחזור לשיווק? 

 

תמורה סופר נמוכה לכסף. הייתי פוזל לאופציות אחרות או לרכב משומש, לא הגיוני הסכומים האלה. 

האמת זה הרכב שחיפשתי בהתחלה ביד 2 (הקליאו 1.3 RS LINE) אבל קשה למצוא אחת נורמאלית. 

אם הייתה צריך לבחור בין האופל קורסה לסקודה פאביה, מה היית ממליץ?

פורסם

אישית לא סומך על ה 1.2 אבל אולי אני קשוח מדי והמנוע הזה כן אמין היום בטיפול נכון של הרכב. 

 

הסקודה איכותית מאוד, האופל יותר כיפית. הנאה מנהיגה היא די בעדיפות גבוהה אצלי אז מהבחינה הזו הייתי הולך על האופל אבל מצד שני לא מרגיש בנוח עם האמינות אז בהנחה שנשאר עם הרכב מעבר לשנות האחריות כנראה שסומך יותר על הסקודה. 

פורסם

מה אופי השימוש  הצפוי - מבחינת מרחקים, עירוניות, נסועים ומטען וכו'?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 58 דקות, Doron_Z כתב:

אישית לא סומך על ה 1.2 אבל אולי אני קשוח מדי והמנוע הזה כן אמין היום בטיפול נכון של הרכב. 

 

הסקודה איכותית מאוד, האופל יותר כיפית. הנאה מנהיגה היא די בעדיפות גבוהה אצלי אז מהבחינה הזו הייתי הולך על האופל אבל מצד שני לא מרגיש בנוח עם האמינות אז בהנחה שנשאר עם הרכב מעבר לשנות האחריות כנראה שסומך יותר על הסקודה. 

יש לך מושג איך המנועים החדשים של סקודה ? (ה1.5 טורבו)או שלא עבר מספיק זמן בשביל לקבוע האם הם אמינים?

לפני 10 דקות, sperial כתב:

מה אופי השימוש  הצפוי - מבחינת מרחקים, עירוניות, נסועים ומטען וכו'?

נוסע מעט מאוד (פחות מ10 אלף בשנה)בעיקר בין-עירוני, מקסימום 3 אנשים ברכב ותא מטען קטן מספיק לי (יש לי כרגע פאביה 2016)

פורסם

לפאביה יש יתרון בדמות פתחי מזגן מאחור.

לאופל/פיגו מנוע עם רצועה בעייתית, מנגד לפאביה גיר בעייתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 42 דקות, yulianx כתב:

לפאביה יש יתרון בדמות פתחי מזגן מאחור.

לאופל/פיגו מנוע עם רצועה בעייתית, מנגד לפאביה גיר בעייתי.

אז איזה עוד סופר מיני הייתה מציעה?

פורסם

אתה נוסע הרבה בעיר/פקקים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם ככה, הייתי רוכש רכב עם גיר רובוטי, הביצועים טובים, הגיר מהיר והרכב טוב, אבל כן תדע שזה לא הגיר האמין שיש.

אם אתה מחפש רכב אמין במיוחד, אפשר לבדוק גם את המזדה 2, אבל היא כבר מיושנת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, AndreiRu כתב:

אני צריך עזרה בבחירת רכב חדש, הייתי בהתלבטות בין האופל קורסה לבין הפיג'ו 208 עד שאנשים הפחידו אותי לא לגעת בהם בגלל שהמנוע 1.2 טורבו שלהם בעייתי.

1) עד כמה זה באמת נכון ? ברמה שלא שווה לקנות גם עם אחריות ? (בגלל הכאב ראש)

2)איזה רכב הייתם מציעים במקום? חשבתי על הסקודה פאביה החדשה 

 

אשמח לעזרה, תודה מראש.

בעבר אכן היתה בעיה בחגורת תיזמון באופל. זה היה לפני מספר שנים. כיום לאחר שינוי שערך היצרן, אין שום בעיה לא במנועי אופל ולא בחגורת הזימון. הכל תקין.תעשה טיפולים לפי הנחיות היצרן (15000 קמ / שנה המוקדם מביניהם.)  והכל תקין.

לראייה אופל זה היצרן היחיד שנותן 4 שנות אחריות מלאה.

 

בטוח שתהנה מהרכב בייחוד בגירסה 1.2 GS LINE שהיא מאובזרת בצורה מלאה שאין באף רכב בקטגוריה שלו. 

 

עריכה אחרונה על ידי amirnat
פורסם

לראיה, גם כיום יש דוגמאות לבעיות עם רצועת הטיימינג.אתה מטעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...