אני צריך עזרה בבחירת רכב חדש, הייתי בהתלבטות בין האופל קורסה לבין הפיג'ו 208 עד שאנשים הפחידו אותי לא לגעת בהם בגלל שהמנוע 1.2 טורבו שלהם בעייתי.
1) עד כמה זה באמת נכון ? ברמה שלא שווה לקנות גם עם אחריות ? (בגלל הכאב ראש)
2)איזה רכב הייתם מציעים במקום? חשבתי על הסקודה פאביה החדשה
אשמח לעזרה, תודה מראש.