Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, yulianx כתב:

אם ככה, הייתי רוכש רכב עם גיר רובוטי, הביצועים טובים, הגיר מהיר והרכב טוב, אבל כן תדע שזה לא הגיר האמין שיש.

אם אתה מחפש רכב אמין במיוחד, אפשר לבדוק גם את המזדה 2, אבל היא כבר מיושנת.

תודה על התשובות,

האמת בדקתי את המאזדה 2 מבחוץ היא נראת איכשהו בסדר אבל בפנים כאילו הם נתקעו בשנת 2000. 

פורסם

כן זה דגם משנת 2015.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אני מחזיק ברכב כזה עם מנוע 1.2 בן 6.5 (אני יד 00).

תעשה טיימינג יזום פעם ב-4 שנים והכל אמור להיות בסדר.

סך הכל התמורה לכסף ברכבים האלו (גם פג'ו וגם אופל) היא יחסית גבוהה

עריכה אחרונה על ידי yuvalganim

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 36 דקות, yuvalganim כתב:

אני מחזיק ברכב כזה עם מנוע 1.2 בן 6.5 (אני יד 00).

תעשה טיימינג יזום פעם ב-4 שנים והכל אמור להיות בסדר.

סך הכל התמורה לכסף ברכבים האלו (גם פג'ו וגם אופל) היא יחסית גבוהה

וכמה עולה לעשות טיימיג?

פורסם

אזור ה 2.5 אלף.

היצרן אומר החלפה כול 6 שנים או 105 אלף ק״מ וטיפול כול שנה/15 אלף.

יש המלצה לקצר החלפת שמן לכול 10 אלף, וטיימינג 4 שנים/ 60 ק״מ. זה יעזור להקטין את הסיכוי להתפוררות אבל לא ימנע ב 100 אחוז, שוב זה לא קורה מן הסתם לכולם, אבל יש סיכוי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כפי שכתבת, אם רוב הנסיעות הן בינעירוניות, אז גיר רובוטי יכול להתאים בהחלט (רשמו יתרונות).

 

רכבי סופר-מיני למשל עם גיר כזה - סקודה פאביה, סיאט איביזה, פולקסוואגן פולו. כולם זהים טכנית (מנוע/תיבת הילוכים), אבל עם מרכב שונה.אישית ,כמוך הייתי לוקח את הסקודה פאביה: מתקדם יותר מבחינה בטיחותית. ברמות הגימור הגבוהות יותר (סטייל), יש גם 

חיישני חניה קדמיים, ובלימה אוטונומית טובה גם במהירויות נמוכות (מתחת ל-30 קמש). הוא גם יותר נוח על הכביש מהסיאט, וזול מהפולו.

 

 

במקרה הזה, הייתי פחות ממליץ על מאזדה 2. הסיבה - מערכות בטיחות ובפרט בלימה אוטונומית. ברכבי VAG (בין השאר,סקודה,סיאט,פולקסוואגן) הבלימה האוטונומית היא גם במהירות תלת ספרתית (יש טענות שגם ב- 180 קמש).

במאזדה זה עד 80 קמש. המשמעות היא שאם תהיה לך מאזדה 2, במהירויות גבוהות הרכב עלול לא לבלום בזמן-חירום.

 

יש גם יונדאי i20 עם גיר רובוטי. אבל גם אצלה אין בלימה אוטונומית במהירות תלת ספרתית.

 

אגב, ל-208 ולקורסה יש גם בלימה אוטונומית במהירות תלת ספרתית, אבל ברמות הגימור הגבוהות יותר. צריך לבדוק רק בעד איזו מהירות (אאל"ט 140 קמ"ש).

 

 

בהצלחה

פורסם
לפני שעה, ntd כתב:

כפי שכתבת, אם רוב הנסיעות הן בינעירוניות, אז גיר רובוטי יכול להתאים בהחלט (רשמו יתרונות).

 

רכבי סופר-מיני למשל עם גיר כזה - סקודה פאביה, סיאט איביזה, פולקסוואגן פולו. כולם זהים טכנית (מנוע/תיבת הילוכים), אבל עם מרכב שונה.אישית ,כמוך הייתי לוקח את הסקודה פאביה: מתקדם יותר מבחינה בטיחותית. ברמות הגימור הגבוהות יותר (סטייל), יש גם 

חיישני חניה קדמיים, ובלימה אוטונומית טובה גם במהירויות נמוכות (מתחת ל-30 קמש). הוא גם יותר נוח על הכביש מהסיאט, וזול מהפולו.

 

 

במקרה הזה, הייתי פחות ממליץ על מאזדה 2. הסיבה - מערכות בטיחות ובפרט בלימה אוטונומית. ברכבי VAG (בין השאר,סקודה,סיאט,פולקסוואגן) הבלימה האוטונומית היא גם במהירות תלת ספרתית (יש טענות שגם ב- 180 קמש).

במאזדה זה עד 80 קמש. המשמעות היא שאם תהיה לך מאזדה 2, במהירויות גבוהות הרכב עלול לא לבלום בזמן-חירום.

 

יש גם יונדאי i20 עם גיר רובוטי. אבל גם אצלה אין בלימה אוטונומית במהירות תלת ספרתית.

 

אגב, ל-208 ולקורסה יש גם בלימה אוטונומית במהירות תלת ספרתית, אבל ברמות הגימור הגבוהות יותר. צריך לבדוק רק בעד איזו מהירות (אאל"ט 140 קמ"ש).

 

 

בהצלחה

תודה רבה על התשובה המפורטת!!

×
×
  • תוכן חדש...