Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3 שנים ו-29000 ק"ם עם ASX INSTYLE 2021 .


yossiaviel

פוסטים מומלצים

חניה תת״ק באילת זה בונוס רציני. אם זה גם בבית וגם בעבודה, הבונוס כפול.

חבר ״בוכה״ על המזגן שלו בכל פעם שיורד לאילת ואין לא חניה מקורה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה מעניינת ומקיפה, תודה רבה.

2 שאלות על הרכב:

1. האם לרכב רצועת טיימינג או שרשרת?

2. נסעתי למשך יומיים עם רכב חליפי זהה וכשהייתי מעביר לרוורס היה לוקח למסך לעבור למצלמת רוורס איזה 5-6 שניות וזה היה מעצבן.

האם גם אצלך זה המצב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, ronaldo17 כתב:

אחלה סקירה מעניינת ומקיפה, תודה רבה.

2 שאלות על הרכב:

1. האם לרכב רצועת טיימינג או שרשרת?

2. נסעתי למשך יומיים עם רכב חליפי זהה וכשהייתי מעביר לרוורס היה לוקח למסך לעבור למצלמת רוורס איזה 5-6 שניות וזה היה מעצבן.

האם גם אצלך זה המצב?

שרשרת טיימינג. ממתכת. לא רצועה .

אכן לוקח כ-3 שניות עד שהתמונה מופיעה במסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, outnex כתב:

קנית את אותו הרכב רק בשנתיים חדש יותר? למה?

קודם כל, זה לא בדיוק אותו רכב .

נכון, באופן כללי המרכב זהה, אבל יש שינויים. בעיקר מנוע\גיר.

מלבד מתיחת הפנים שהייתה, גם קצת יותר מאובזר . 

שורה תחתונה, הקנייה הייתה משתלמת, עם התנאים שהיו אז .

בינתיים הרכב מוכיח את עצמו. אמשיך לדווח כאן על התפתחויות .

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא לגמרי אובייקטיבי (וגם אין דבר כזה להיות אובייקטיבי)
בהתעלם מכיול הגיר מנוע השונה
1. הרכב לא שקט... אחד מהרכבים עם אחד מבידודי הרעש הכי לא מוצלחים שהיו לי (קצת מעל הפנדה 82 שהיתה לי)
2. ההיגוי... גם אחד הפחות מוצלחים, פעם תנהג עם הגה מתקשר וחד ואז תבין על מה אני מדבר. ב ASX הוא לא!
לגבי שאר הדברים, הרכב בסדר בהכל ולא מצטיין בכלום.
הוא אמין, הביצועים בסדר, הגיר הרציף ב 99% אחוז מהזמן שומר את המנוע ותצרוכת הדלק בנקודה האידאלית (כן בהאצות חריפות הוא פחות נעים... אבל כמה כבר עושים את זה)
המזגן סבבה, הכיסאות סבבה, הגודל סבבה (לא גדול ולא קטן) ואפילו בדלק... הוא סביר
אבל הוא לא כיף, הוא לא מפנק, אין בו חווית נהיגה בשיט
הוא רכב מצויין למי שרוצה להגיע מנקודה א' ל ב' עם רקוקד אמינות מצויין, לא צריך לבדוק מים או שמן, המנוע יבש כמו הנגב תמיד. החלקים סבירים הביטוח סביר וזהו.
מי שמחפש קצת לחייך, זה לא הרכב. הוא עושה הכל אבל לא גורם לחייך!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק בהחלט.

נהגתי עם רכבים בעלי אחיזה מעולה, מקבוצת VAG. 

היגוי עם פידבק מצויין, מתקשר, ומהנים מאוד. עד שאתה מגיע לכבישים עם שיבושים שאחרי תקופה ישלחו אותך[אותי], לאורטופד. יש להם באמת אחיזה כמעט מוחלטת, זווית גלגול ששאופת ל- 0 , אבל נוחות ברוב הכבישים המצולקים של מ.ע.צ , כמעט ולא קיימת שם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נסחפת ולשני הכיוונים. לא יודע באיזה וואגיות נהגת, אבל הנורמה שם ואין חריגות משמעותיות במכוניות הלחם והחמאה שלהם, היא מערכת מתלים מלוטשת ומרוסנת עם ספיגה טובה ושקטה של מהמורות, ובעיקר נסיעה שאינה מטלטלת או עסוקה מדי, מה שאי אפשר לומר על חלק נכבד מתוצרת המזרח. אבל ומהצד השני זווית גילגול לא באמת שואפת לאפס וגם לא אחיזה כמעט מוחלטת. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, רועי5 כתב:

קצת נסחפת ולשני הכיוונים. לא יודע באיזה וואגיות נהגת

סיאט ליאון קופרה, AUDI TT , פולו GTI , מהדורות הקודמים .

הביצועים ברכבים הללו, ואחיזתם, באים בהרבה מאוד על חשבון הנוחות .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה נוחות של גולף gti לasx? ברצינות?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"זכיתי" לבלות מספר ימים עם ה-ASX כרכב חלופי. 

בעיני הוא אטראז' גבןה.

אני מבין למה אנשים קונים רכב כזה: הוא אמין, מרווח יחסית לרכב מקטגוריית B-SUV ורשימת האבזור בפרוספקט נראית מרשימה.

ה-  ASX הוא אאוטנלנדר קצר! את הבחירה באאוטלנדר אפשר להבין כפתרון "זול" יחסית לרכב 7 מושבים אמין.

כאמור, נהגתי ב- ASX כמה מאות ק"מ ואין חי אף מילה טובה להגיד עליו. הוא רועש, רך מדי ותיבת ההילוכים הרציפה יוצרת רעש בזמן מאמץ.

אחרי שמתרגלים להשתמש במולטימדיה עם שיקוף לטלפון קשה לחזור אחורה למערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית שקשה לתפעל תוך כדי נהיגה.

הוותק של הרכב בא לידי ביטוי בכפתורים של הפונקציות השונות שנוספו עם השנים והם מפוזרים ברכב ולא נגישים.

בקרת האקלים חד אזורית לחא חיווי דיגיטלי וקשה להבין תוך כדי נסיעה מה התפקיד של כל כפתור עגול משלושת הכפתורים ועל מה הוא מכוון.

 

אני מבין למה אנשים בוחרים ברכב  כזה, אך בעיני הוא רכב גרוע ונחות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המולטימדיה... אפשר להחליף, אפשר לפרוץ... לא פתרונות בשמים ולא סיבה לפסול רכב

לגבי בקרת האקלים... ההפך ממה שכתבת, הכי פשוט, הכי נוח. לא צריך ספרות דיגיטליות, יש חוגה של פעם (שהיא כן אלקטרונית) זה פשוט עובד טוב!
לגבי תיבת ההילוכים, כמה זמן אתה נמצא במאמץ? מנחש שפחות מחצי אחוז מהזמן, אז ב 99.5 אחוז הנותרים אתה מקבל שילוב של מקסימום שקט וחיסכון בדלק.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mottis כתב:

"זכיתי" לבלות מספר ימים עם ה-ASX כרכב חלופי. 

בעיני הוא אטראז' גבןה.

אני מבין למה אנשים קונים רכב כזה: הוא אמין, מרווח יחסית לרכב מקטגוריית B-SUV ורשימת האבזור בפרוספקט נראית מרשימה.

ה-  ASX הוא אאוטנלנדר קצר! את הבחירה באאוטלנדר אפשר להבין כפתרון "זול" יחסית לרכב 7 מושבים אמין.

כאמור, נהגתי ב- ASX כמה מאות ק"מ ואין חי אף מילה טובה להגיד עליו. הוא רועש, רך מדי ותיבת ההילוכים הרציפה יוצרת רעש בזמן מאמץ.

אחרי שמתרגלים להשתמש במולטימדיה עם שיקוף לטלפון קשה לחזור אחורה למערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית שקשה לתפעל תוך כדי נהיגה.

הוותק של הרכב בא לידי ביטוי בכפתורים של הפונקציות השונות שנוספו עם השנים והם מפוזרים ברכב ולא נגישים.

בקרת האקלים חד אזורית לחא חיווי דיגיטלי וקשה להבין תוך כדי נסיעה מה התפקיד של כל כפתור עגול משלושת הכפתורים ועל מה הוא מכוון.

 

אני מבין למה אנשים בוחרים ברכב  כזה, אך בעיני הוא רכב גרוע ונחות.

הערונת לסדר, ASX אינו אאוטלאנדר קצר, האקליפס הוא כן. ASX הוא רכב מיושן שאינו מצטיין בכלום, גם לא נכשל יותר מדי, שייך לתקופה שבה היה מיזם משותף עם PSA, פיז'ו 4008 למי שמתעניין, 4007 היה התאום הצרפתי של האאוטלאנדר המקורי, שניים או שלושה דורות לאחור, היה עוד אח אצל סיטרואן שגם יובא לכאן איזה יומיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האח מבית סיטרואן הוא ה c-crosser שהיה המקביל של האוטלנדר דור ראשון ולא מקבילת ה ASX
הפזו 4008 היתה מקבילת ה ASX ולא ידוע לי על אקסמפלרים כאלו בישראל
אני גם לא ראיתי יותר מידי כאלו באירופה
ה ASX זכתה להצלחה לא רעה באוסטרליה, ניו זילנד, קנדה (שם היא מכונה RVR או אוטלנדר ספורט) ודרום מזרח אסיה (פיליפנים ומאלזיה)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...