Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לרכישת המוצרים בסרטון:

מכווץ קאליפר - https://ebay.us/KdBaD9

כיסוי הגה - https://ebay.us/2YlnDi

גריז למובילי קאליפר - https://ebay.us/Ev2lCf

גריז נחושת למתכת - https://ebay.us/5m4DEL

קיט לניקוז נוזל בלם - https://ebay.us/claJf4

מברשות ברזל - https://ebay.us/WAzbbf

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 7
פורסם

אלי כל הכבוד על ההשקעה , אבל לעניות דעתי לא תקבל עבודה כזאת ייסודית ״לפי הספר״ באף מוסך בארץ. 

גילוי נאות: עבדתי בהרבה מוסכים  ומעולם לא ביצעתי את כל השלבים שהראת בסירטון בהחלפת בלמים.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

זו הסיבה שאני דוגל בעז"ב.

בכל מוסך כנראה רק יפתחו את הקאליפר (עם בורג אחד עדיין מחובר) - ישלפו רפידות - ישימו חדשות ויסגרו. בלי גירוז, בלי ניקוי ושום דבר.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 33 דקות, EliC25 כתב:

זו הסיבה שאני דוגל בעז"ב.

בכל מוסך כנראה רק יפתחו את הקאליפר (עם בורג אחד עדיין מחובר) - ישלפו רפידות - ישימו חדשות ויסגרו. בלי גירוז, בלי ניקוי ושום דבר.

בדיוק, מעולם לא עשיתי משהו מעבר לזה כשעבדתי במוסך.

פורסם

במקרה ראיתי את המדריך, באתי לשאול שאלה על תוסף דלק, אתה היית הנושא שמתחת לשלי

אז אני רוצה להבין משהו מהתגובות

אם במוסכים לא עושים את כל השלבים שלך, ועדין עשרות אם לא מאות אלפי כלי רכב הכל תקין

אז הכרחי הפעולות שהצגת או לא? הרי היצרן הגדיר שצריך לעבוד כמו שהראית. 

בתכלס מבינים שלא עובדים כמו שאתה עובד, ועוד משלמים על זה לא מעט כסף. אני מבולבל. מי עושה לי סדר?

פורסם

רצוי לעשות ספורט ולהפחית בשתיה ממותקת. האם ילדים בני 10 יראו השפעה? כנראה שלא.

האם בגיל 30-40-50 תתחיל לראות את ההשפעה? כן.

אותו דבר כאן. מובילי הקאליפר יתפסו ברכבים בני 7-10 והלאה.

רפידות יחרקו ויצפצפו גם ברכבים חדשים יותר.

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...