Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,
ביוני החלפתי מצמדים וגלגל תנופה לאאודי a1 2012 שיש לי..
מאז, כשהרכב מתחמם אחרי נסיעה הוא מתחיל לרעוד במצב עצירה, במיוחד מקדימה. וגם היו בעיות עם ההעברת הילוכים אז עשו לי כיוון כמה פעמים וזה נהיה יותר טוב אבל הרעידה המשיכה.
היום בבוקר כשבאתי לנסוע הרכב התחיל לרעוד בהגזמה כאילו עוד שניה הוא נכבה או שמשהו הולך להישבר/להתנתק באזור המנוע/גיר, וכך בכל פעם שהוא עמד להעביר הילוך (ברוורס לא מרגישים כלום כמעט). לכן עצרתי ולא נסעתי עליו יותר.

מישהו יודע מה מקור הבעיה?

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

האם הסל"ד גם משתנה בזמן שזה קורה?

האם בדקו את מצב תושבות הגיר\מנוע?

הסל"ד לא משתנה.

תושבות המנוע הוחלפו לפני כשנה וקצת, אבל הרעדיה היא בדמות קרטוע יותר מאשר ויברציה.

פורסם
לפני 19 שעות, EliC25 כתב:

קויל ופלאגים מתי הוחלפו?

פלאגים לפני פחות משנה.

קויל לא ידוע לי. 

לפני שעתיים, נתנאל מ כתב:

כנראה התקנה לקויה. תיגש למוסך שמומחה לזה.

זה מה שעשיתי היום.

מקווה שיסתדר, תודה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.11.2023 בשעה 15:33, מחמד סאלח כתב:

שלום חברים,
ביוני החלפתי מצמדים וגלגל תנופה לאאודי a1 2012 שיש לי..
מאז, כשהרכב מתחמם אחרי נסיעה הוא מתחיל לרעוד במצב עצירה, במיוחד מקדימה. וגם היו בעיות עם ההעברת הילוכים אז עשו לי כיוון כמה פעמים וזה נהיה יותר טוב אבל הרעידה המשיכה.
היום בבוקר כשבאתי לנסוע הרכב התחיל לרעוד בהגזמה כאילו עוד שניה הוא נכבה או שמשהו הולך להישבר/להתנתק באזור המנוע/גיר, וכך בכל פעם שהוא עמד להעביר הילוך (ברוורס לא מרגישים כלום כמעט). לכן עצרתי ולא נסעתי עליו יותר.

מישהו יודע מה מקור הבעיה?

מסתבר שהיה מדובר בכרטיס גיר. תיקנו לי אותו (שילמתי 2500 ₪). 

היום, לאחר שבועיים מהתיקון, הרכב פתאום לא מתניע (יש חשמל והוא התניע בבוקר), הנורה של הP על הגיר מהבהבת באופן קבוע וכשאני מנסה להתניע מופיע לי על הצג שבלוח המחוונים את הסימן -->P/N.

האם ייתכן שהכרטיס גיר התקלקל שוב או מה?

×
×
  • תוכן חדש...