Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

לפני כשנה נדלקה נורת check engine ברכב שלי, סיטרואן קקטוס 2015, 1.2 אטמוספרי, 82 כ"ס, ידנית.

במוסך גבע טענו שקוד התקלה מראה שמדובר על ממיר קטליטי או נגד ראדיאטור תקול,משום מה לא יכלו להתחייב על אחד מהם.

הסכמתי להחליף נגד ראדיאטור, אך לא את הממיר, (שעלותו 3000-4000 שקלים) בתקווה שזו אכן הבעיה

לאחר הטיפול, הנורה כובתה, ואכן לא דלקה למשך 7-8 חודשים.

במהלך התקופה הנ"ל הרכב עבר את מבחן זיהום האוויר כחלק מהטסט ללא בעיה, אך לפני כמה ימים נדלקה הנורה שוב, חיברתי לסורק וקפצה התקלה הבאה

P0420 $7E8 Generic

Catalyst System Efficiency Below Threshold.

מכיוון שממיר מקורי ברכב הזה לא זול במיוחד, אשמח לדעת:

 

1. במידה ואבחר שלא להחליף את הממיר, האם יש סכנה לרכב?

2. במידה ואבחר להחליף את הממיר, ממירים חלופיים חדשים מחו"ל הם חלופה רעה?

נתקלתי בחברה בריטית שנקראת BM catalysts ששולחת לארץ, ובמעבר זריז על הביקורות, לא נראת מבטיחה.

 

תודה רבה.

 

 

פורסם

קורה לפעמים רחוקות שמחשב הרכב מזה תקלה בממיר אפי' שאין שום תקלה בפועל
כך שלפני שמחליפים ממיר חשוב מאוד לבדוק במוסך שמתמחה בדגם של הרכב

פורסם

לפעמים התקלות האלה קופצות כשהממיר קר ולא יעיל ונשארות עד שנמחקות. לא הייתי ממהר להחליף. תנסה למחוק את התקלה ולראות אם היא חוזרת.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 3 שעות, Coro כתב:

לפעמים התקלות האלה קופצות כשהממיר קר ולא יעיל ונשארות עד שנמחקות. לא הייתי ממהר להחליף. תנסה למחוק את התקלה ולראות אם היא חוזרת.

 

מחקתי לפני כחצי שנה, קפץ שוב ממש בימים האחרונים.

פורסם
בתאריך 20.11.2023 בשעה 16:15, netanel1014 כתב:

1. אין ממש סכנה אבל אתה פוגע בביצועי מנוע וסוג של חונק אותו. 

2. עדיף מקורי ולהחליף רק לאחר בדיקה ודאית אצל מישהו שמבין.

3 נסה לנקות אותו עם תוספים.

בחודשים האחרונים אני חווה צריכת דלק מוגברת מהרגיל, סדר גודל של 10%-20% מעבר לממוצע עם שאני מכיר, זה יכול לנבוע מ-ממיר קטליטי תקול?

×
×
  • תוכן חדש...