Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מחפש רכב יד2 בעל גיר אוט', ושמתי עיני על הדגם הנ"ל.

אשמח לדעת אם יש הבדלים משמעותיים שנכנסו בשנים האלה, זוכר שקראתי דברים על אבזור בטיחותי שנכנס במהלך השנים האלה, אבל אני לא בטוח.

אני קצת גמיש בתקציב (בערך עד 42) ורוצה לדעת אם יש סיבה טובה ללכת על שנתון 2014-2016.

 

תודה לכולם

פורסם

אאל"ט
במעבר מהדגם של ה 140 כ"ס ל 142 , הם טיפלו באיזהשהיא בעיה עם מחזיר שמן , או משהו כזה ,ושהמנוע בה140 היה בעייתי לחלק מהאנשים .
אבל צריך לחפור על זה קצת , אני לא זוכר באמת. 
לי הייתה 2016 איזה תקופה , מאוד נהנתי לנהוג בה.

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

לא מזמן מכרתי סיויק 2012. דור 9 (התחלף מ 8 ל 9 במהלך 2012).

כך שהרכב שלי היה מתחילת התקופה שפותח השרשור שאל לגביה.

ושלי היתה 142. אז זה לא מסתדר עם כך שב 2015 היה מעבר מ 140 ל 142....

פורסם

אז כנראה המעבר מ140 למ142 היה מ2012  , וה140 היה 2007-2012 .. כנראה אתה צודק. 
בכל אופן , אני ממש אהבתי את הלדים ב2016, זה בעיניי סקסי בטירוף ולא יכלתי לוותר על זה כשאני התלבטתי לקנות 😅😅😅

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

 

אז המנוע הוא אותו המנוע - האם יש אבזור שונה ברכב?

בינתיים נשמע שאין שדרוג מיוחד בשנתונים האלה. 

 

באתר "אוטו" מופיעים שינויים בין 2011-2015 ל-2016, אבל אני מניח שזה סתם בטעות, והם שמים ב-2016 את דגמי ה-1.0\1.5 ל'?

פורסם

באמצע 2015 הייתה מתיחת פנים.

ספולייר שונה, פנסי לייד.

כיול שונה, אם יש תקציב הייתי מתמקד בדגמים לאחר המתיחה.

בנוסף בלימה לבד עד 30 קמש ובדגם הידני סטופ סטארט (מיותר).

×
×
  • תוכן חדש...