Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי 

יש ברשותי מאזדה 3 2015 מנוע 1.5

עשיתי היום טסט ונכשלתי על משולשים ,רשום בסעיף  : תותבים למשולשים תחתונים"

הבנתי שזה האטמים עצמם אבל חייבים להחליף את כל המשולשים עצמם ועוד אחרי זה לעשות כיוון פרונט .. 

דיברתי עם המורשה והם טוענים שזה יעלה בין 1000 ל1600 

עדיף לשים מקורי או חליפי?

 

או שהחליפים לא עושים עבודה טובה?

כמה אמורה לעלות ההחלפה עצמה?

 

תודה.

 

עריכה אחרונה על ידי Ariel323
פורסם

ברכב בן 8 פסלו על משולשים? נשמע קצת מוזר... נפלת על בוחן קפדן מדי.

 

עדיף מקורי כן. הזולים מחזיקים לשנה שנתיים ואז אתה נכשל שוב בטסט.

פורסם

האוטו שלי עומד על 145K אולי בגלל זה ? 

 

בכל מקרה האוטו אצלי 3 שנים ואני מתכנן להעיף אותו עוד שנה שנה וחצי גג 

לפני 30 דקות, TZR84 כתב:

זה בכלל לא מוזר. זה די "מחלה" במאזדות. אני גם מכיר לפחות 2 בעלי מאזדה שהחליפו משולשים בפחות מ100K.

אני הבנתי שזאת הייתה מחלה בדורות הקודמים 

לפני 44 דקות, Shab00 כתב:

ברכב בן 8 פסלו על משולשים? נשמע קצת מוזר... נפלת על בוחן קפדן מדי.

 

עדיף מקורי כן. הזולים מחזיקים לשנה שנתיים ואז אתה נכשל שוב בטסט.

במורשה רוצים די יקר ויש לי עוד לחדש ביטוח זה פשוט הוצאה בלתי אפשרית 

פורסם
לפני כשעה, Shab00 כתב:

לא אמרתי לעשות במוסך מורשה אמרתי חלקים מקורים.

תברר כמה עולה מקורי תקנה ותלך לאיזה מוסך שבא לך

מכיר מקום שמוכר באיזור המרכז ? כל מי שחיפשתי מציג חליפי או שרושם תואם מקורי 

והמכון רישוי של הטסט יקבל אם זה לא ממוסך מורשה ?

פורסם
לפני שעתיים, Ariel323 כתב:

והמכון רישוי של הטסט יקבל אם זה לא ממוסך מורשה ?

המוסך חייב להיות מוסך מורשה משרד התחבורה, לא חייב להיות מורשה יבואן.

בגמר העבודה, נמוסך צריך לנפק לך אישור תיקון + העתק חשבונית/כרטיס עבודה.

אישור.jpg

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 4 שעות, חולגי כתב:

חליפי / תואם מקור גם יכולים לבוא בחשבון.

השאלה מי היצרן של המשולשים ובאיזו ארץ מיוצרים ?

ראיתי הרוב מטורקיה שמגיעים 

פורסם
לפני 46 דקות, חולגי כתב:

תנסה להמנע מהם 

וואלה תשמע כבד עלי עכשיו עוד 1000 1500 שקל ואני לא מתכוון להיות עם האוטו הרבה זמן אני מתכנן למכור אותו עוד שנה שנה וחצי בגלל זה עכשיו כשאני חושב על זה עדיף לשים חליפי

פורסם
בתאריך 25.8.2023 בשעה 09:24, Ariel323 כתב:

וואלה תשמע כבד עלי עכשיו עוד 1000 1500 שקל ואני לא מתכוון להיות עם האוטו הרבה זמן אני מתכנן למכור אותו עוד שנה שנה וחצי בגלל זה עכשיו כשאני חושב על זה עדיף לשים חליפי

לפני שבועיים קניתי זוג טורקי והחלפתי אותם במוסך - 340 ש"ח זוג, 400 ש"ח עבודה כולל אישור מוסך לטסט.

נכשלתי בטסט ובמהמורות הייתי שומע תיקתוקים מרגיזים, עכשיו שקט.....

×
×
  • תוכן חדש...