Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

mikii

לפי דעתי להיפך לד אדום הקבל מפורק ולד ירוק הקבל טעון.

אם פותח התרד SAMIRO

יתן לנו צילום של המעגלון מקרוב נוכל לקרוא בבירור את הרשום באנגלית ולהבין

יותר טוב,יש שם הסבר מפורט באנגלית כיצד לטעון ולפרוק את הקבל .

הצלחתי לקרוא על המעגל רק שיש הסבר:

HOW TO CHARGE

HOW TO DISCHARGE

פורסם
טוב ככה לפחות מטעינים עם מנורה של 12V הכי פשוט

זה בטח התפקיד שלו גם

תפקיד של מי ?

 

יש גם שני נגדים בלוח הזה - נראה לי זה בשביל שהתהליך יהיה יותר בטוח - (אבל יותר איטי גם).

אני הבנתי מה רשום... תראו !

 

וזה מה שעשיתי וזה עבד !

 

אגב איך המצלמה ;-)?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

זה לא יקרה בזמן הקרוב - המכונית בת 6 חודשים :>

 

ופעם מישהו אמר שקבל לא עושה כלום במערכת ! ויש מלא תרדים על זה אני זוכר הרבה רבו שם מיקמיק ולא יודע מי

 

אז תתפלאו - זה מונע הבהובים - ואני מרגיש שהסאונד יותר טוב.

פתר לי מלא בעיות - כשהיתי סוגר את כל החלונות ביחד באמצע באס או מדליק אור גבוהה באמצע באס היה נחנק כזה - עכשיו כלום.. חיה רעה :)

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

איל, הרגשות טובות עולות הרבה :)

 

אז מה סאמירו, אתה מרגיש את ההרגשה הזאתי בצלילים הגבוהים ? 20000 הרץ ומעלה ?

או בצלילים האחוריים ? בתדרים מתחת ל 20 הרץ ?

 

אני יותר מאשמח אם בפעם הבאה לא תעליב אותי בצורה כל כך בוטה, ותרמוז לדברים שאין לך מושג בהם.

אפילו מבלי לקרוא דבר וחצי דבר ממה שאמרתי.

 

בבקשה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57624

 

אתה מעוניין להשכיל, ואחר כך להגיב .. אני לא בורח לשום מקום.

אבל לא לקרוא את דבריי..... ולדבר באוויר ........ זה לא במקום ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ואתה יכול להפסיק להסטלבת על תדרים מעל ל 20K ומתחת ל 20 HZ -אתה ממש לא מצחיק (למראת שאתה מנסה) תראה מה בדיוק כתבתי ואחר כך תשתולל...

 

אמרתי "אני זוכר הרבה רבו שם מיקמיק ולא יודע מי" לא אמרתי שאתה אמרת שזה לא עושה כלום - אני אמרתי שאתה הית מעורב בכל הוויכוח שהיה ! שים לב ותירגע !

 

וזאת לא סתם הרגשה - יש שינוי לטובה - ולא שמתי הרבה כסף אם אתה דואג - שמתי 150 שקל על קבל של רוקפורד !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
ופעם מישהו אמר שקבל לא עושה כלום במערכת ! ויש מלא תרדים על זה אני זוכר הרבה רבו שם מיקמיק ולא יודע מי

מאה אחוז, אז בפעם הבאה אל תטרח לציין את שמי ואת הנושא המדובר אם אין לך ידע או עיניין בו.

 

אני אולי לא מצחיק כשאני שואל לגבי התדרים שאתה שומע בהם את השוני.

אבל אל תשכח שאני לא זה שטוען שבטריה כל כך מצחיקה יכולה לשנות את אופי הסאונד ברכב שלי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...