Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי קבל שמצורף בתמונה של חצי פארהאד..

השאלה שלי ככה - ראיתי כבלים שמחוברים עם שני חוטים + ו - ישר לכבלי ההזנה !

בקבל שקיבלתי יש לוח כזה שכתוב עליו - לטעינה: כחול ל + צהוב ל - אדום ל+ שחור ל -

לפריקה: כחול ל + צהוב ל - אדום ושחור יחד (לקצר ביניהם).

 

עכשיו אם אני רוצ הלחבר ככה אני רואה שיש לי בלוח שני חצאי עיגולים וזה נכנס בול לקבל - מה אני עושה עם השחור והאדום שעל הלוח - מחבר להזנה של המגברים - וזורק את מה שמחובר כרגע ל + - של הקבל !?

 

כי הוא היה בשימוש ויש עליו כבלים אדום ושחור - והלוח נראה כאילו לא השתמשו בו !

 

אז בקיצור אם סיבכתי אותכם ! אם אני רוצה להשתמש בלוח - את האדום והשחור של הלוח אני מחבר להזנה אדום ל + (מצבר) כמובן. ושחור מינוס (גוף הרכב) ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

קנית קבל עם "לוח", שאתה לא יודע אפילו מה ה"לוח" הזה עושה...

בכל אופן - מכיוון שאת הקבל לא אני קניתי, אלא אתה, אוכל רק לחדש לך ולומר לך שקבל מחברים

כך - כבל המתח + מתחבר אל המצבר, ואל המגבר, ואילו כבל ההארקה מתחבר לגוף הרכב.

 

לגבי הלוח... תשאל את מי שמכר לך אותו... זה נראה כמו אמצעי חיווי כלשהו אולי לירידת מתח או אפילו

סתם "לד" של כיבוי והדלקה...(?)

 

גל

פורסם

אוייייי איך אני אסביר מה עושים פה ...

 

תגידו קבל רגיל איך מחברים?

+ ל + של המגברים ומינוס למינוס של המגברים ? וזהו ? (במקביל)

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אולי לא הייתי ברור:

פלוס + הולך לפלוס של המגבר.

מינוס - הולך למינוס של הרכב (לא של המצבר) אלא לנקודת מתכת בלבד!

 

גל

פורסם

לא אמרתי מצבר !

אמרתי למגברים !

המגברים הרי מחוברים למינוס של הרכב ככה שזה אותו דבר

סבבה תודה ! אבל אני אל ידוע מה לעשות עם הלוח הזה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
לא אמרתי מצבר !

אמרתי למגברים !

המגברים הרי מחוברים למינוס של הרכב ככה שזה אותו דבר

סבבה תודה ! אבל אני אל ידוע מה לעשות עם הלוח הזה

מה שאתה אמרת - לא רלוונטי! (גם אני יודע לצעוק...)

ועצם זה שהמגברים מחוברים למינוס של הרכב זה בעייתי, הם אמורים להיות מחוברים לגוף הרכב.

פורסם

:) יש לי רעיון נהדר... קטר או הכח עם האצבעות!

תמשוך תוציא את זה והינה לך קבל נקי מפיצ'יפקעס למהדרין!

חבר אותו ותנהנה. :)

טוב כמובן שזה לא מומלץ כמו ש גל אמר גש לבחור שקנית את זה ממנו שאל אותו לשם מה הלוח עם מנורות הלדים.

ולאן כל חוט מתחבר.

יום טוב

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם
מה שאתה אמרת - לא רלוונטי! (גם אני יודע לצעוק...)

ועצם זה שהמגברים מחוברים למינוס של הרכב זה בעייתי, הם אמורים להיות מחוברים לגוף הרכב.

בלאק מאזדה,

מה ההבדל בין גוף הרכב למינוס של הרכב?

פורסם

המטרה של "המעגלון טעינה" היא לטעון את הקבל לפני החיבור הראשוני שלו.

במידה ולא תשתמש במעגלון הטעינה יהיה לך פיק בחיבור הראשוני(לא אמור להגרם נזק ממשי גם ללא שימוש במעגלון-אני ממליץ לא להשתמש בו ולחבר את הפיוז בסיום ההתקנה וע"י כך הקבל יטען)

בהצלחה

פורסם
מינוס של הרכב נשמע לי כמו מינוס במצבר, אלא אם כן הוא התכוון אחרת.
הכוונה היתה גוף הרכב כמובן - כבל קצר ככל האפשר מחובר מהמגברים לבאדי.. כאבל של חצי מטר לא יותר !

 

לא משנה אסתדר לבד !

 

 

המטרה של "המעגלון טעינה" היא לטעון את הקבל לפני החיבור הראשוני שלו.

במידה ולא תשתמש במעגלון הטעינה יהיה לך פיק בחיבור הראשוני(לא אמור להגרם נזק ממשי גם ללא שימוש במעגלון-אני ממליץ לא להשתמש בו ולחבר את הפיוז בסיום ההתקנה וע"י כך הקבל יטען)

בהצלחה

תודה - זאת תשובה שנשמעת נורמלית ! תודה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

גם לפני חיבור בקבל אתה צריך לטעון אותו וגם שאתה רוצה להוציא את הקבל אתה חייב לפרק אותו

זה נעשה על ידי חיבור של ה+ מהכבל למצבר (בלי פיוז) ואז מתי שלד הירוק נדלק הוא טעון ואז אתה יכול רק לחבר את הפיוז ואם אתה רוצה לפרק אותו פשוט אתה מחבר בין הכבל של ה+ למינוס של המצבר ואז הוא מפרק אותו ומתי שהלד הירוק דולק הוא מפורק היא לד יש לו התנגדות גבוה ככה זהוא טוען את הקבל לאט

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם
גם לפני חיבור בקבל אתה צריך לטעון אותו וגם שאתה רוצה להוציא את הקבל אתה חייב לפרק אותו

זה נעשה על ידי חיבור של ה+ מהכבל למצבר (בלי פיוז) ואז מתי שלד הירוק נדלק הוא טעון ואז אתה יכול רק לחבר את הפיוז ואם אתה רוצה לפרק אותו פשוט אתה מחבר בין הכבל של ה+ למינוס של המצבר ואז הוא מפרק אותו ומתי שהלד הירוק דולק הוא מפורק היא לד יש לו התנגדות גבוה ככה זהוא טוען את הקבל לאט

לד הוא נתק לכיוון אחד וכמעט קצר לכיוון השני ככה שמה שאמרת לא נכון אחי

 

(דיודה פולטת אור)

אבל זה הולך ככה מחברים את הכחול וצהוב קבוע לקבל ! את האדום ל + את המינוס לגוף ! הנורית הירוקה נדלקת לאט לאט זה אומר שהוא נטעין .! לפריקה ... פשוט עושים קצר בין האדום והשחור. של הקבל - האור האדום נדלק חזק ולאט לאט נכבה ! והנה יש לנו פריקת קבל... מה שמסקרן אותי למה החוטים של הלוחית הזאת לא עבים בכלל...

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...