Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 25 דקות, nadavd4 כתב:

 

ברור לי שלהשתתף במירוצים זה לא חסר ערך ליצרניות, אבל אני לא חושב שהערך שהם מקבלים מגיע בהכרח בעיקרו ממכירות או ממשיכת משקיעים במניית החברה. כמו שאמר @Morningstar יכולות להיות להם מספיק סיבות לעשות את זה - סיבה כזאת יכולה להיות אפילו מקור מימון בדמות ספונסרים או משקיעים, הכנסה של טכנולוגיה חדשה ומה לא. זה שיצרן החליט לחזור למירוצים לא אומר אוטומטית ש"הוא רוצה להגדיל מכירות בעזרת נצחונות".

 

נו, ומה כל זה אם זה לא מיתרגם בסופו של יום להגדלת מכירות או העלאת מחירים?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפחות למרצדס, ההשקעה העצומה בפורמולה 1 הוכיחה את עצמה. מיצרן מוערך של מכוניות פרמיום לזקנים, היא הפכה למותג נחשק ע"י צעירים מצליחים ונתנה פייט יפה מאד ל-BMW. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

קשה לענות על השאלה אם זה משתלם או לא כי יקח שנים עד שיצרן חדש בתחום המוטורי יקצור את הפירות אם בכלל.
קל לענות לגבי יצרנים נחשקים שמעורבים בתחום המוטורי שנים.
למשל לבנות "פרארי" כל אחד יכול.
למכור "פרארי" ב3 מיליון דולר לא כל אחד יכול.

על אותו משקל כמה שווה המותג פרארי וכמה שווה המותג יונדאי?
רמז: ראיתם פעם מישהו קונה בחנות מעיל של יונדאי ועוד משלם על זה מאות-אלפי שקלים? אני לא.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בניית מותג זו מלאכת מחשבת יקרה וממושכת.

ספורט הוא אחד המקומות המוצלחים ביותר להשקיע בו בגלל שלל הערכים החיוביים שקשורים בו.

במקרה של רכב יש אפילו ערכים נוספים ישירים שתורמים למותג.

 

פורסם
לפני 4 שעות, nadavd4 כתב:

אני אנחש שגם המדגם שלך או של כל אחד אחר פה הוא לא מייצג במיוחד, אז מבחינתי מדובר פה בדעות נטו כל עוד אין לאף אחד מספרים לגבות אותן.

 

יש מספרים. מספר סדרות המירוצים שיש בעולם והכסף שצופים, משתתפים ויצרנים מכניסים להם, והשידורים החיים. 

מה שאתה אומר זה מצחיק, כמו שאמריקאי יבוא ויגיד שאין כסף בכדורגל, כי זה מעניין מעט מאוד אנשים שהוא מכיר.

בחיים שלך לא היית במירוץ בחו״ל. אין לך מושג כמה צופים ועניין זה מביא.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:One-make_series

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, falou כתב:

 

יש מספרים. מספר סדרות המירוצים שיש בעולם והכסף שצופים, משתתפים ויצרנים מכניסים להם, והשידורים החיים. 

מה שאתה אומר זה מצחיק, כמו שאמריקאי יבוא ויגיד שאין כסף בכדורגל, כי זה מעניין מעט מאוד אנשים שהוא מכיר.

בחיים שלך לא היית במירוץ בחו״ל. אין לך מושג כמה צופים ועניין זה מביא.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:One-make_series

 

 

אין בעיה, הספורט עצמו מכניס. איך זה קשור למכירות של רכבים עם אותו סמל? כמו ש @farkash7 רמז, מעילים של פרארי זו עוד דרך להרוויח כסף בזכות המותג. כשתהיה פרארי, או אמן הפופ המבוקש ביותר, או איזה מותג שהוא תוכל להחליט שאתה מוכר ח*א בקופסה וגם זה יהיה מקור לרווחים.
ובמה רשימה של מירוצים ומשתתפים רלוונטית לכל הדיון, שהתחיל בכלל מלמדוד יצרן על סמך ההשתתפות או הניצחון שלו במירוץ?

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם (נערך)

אני נוהג על רכב משופר "ספורטיבי" אם תרצה, לפניו נסעתי על רכבים סטנדרטיים. איך שעליתי על הרכב שלי עכשיו, הבנתי שמה שהיה חסר לי בנהיגה זה רכב עם קצת יותר כוח. הרבה יותר קל לעקוף, הרבה יותר קל להשתלב בתנועה. ותמיד יש לך את האופציה להשתעשע עם אנשים שחושבים שהרכב שלהם חזק :)  חוץ מאלו שהרכב שלהם באמת חזק. כמובן שאם אתה נוסע בפקקים רוב הזמן, אז זה לא ממש משנה איזה רכב תביא (במקרה כזה עדיף פרייבט עם תא נוסעים כמה שיותר נוח).

עריכה אחרונה על ידי Liran3331
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, nadavd4 כתב:

 

אין בעיה, הספורט עצמו מכניס. איך זה קשור למכירות של רכבים עם אותו סמל? כמו ש @farkash7 רמז, מעילים של פרארי זו עוד דרך להרוויח כסף בזכות המותג. כשתהיה פרארי, או אמן הפופ המבוקש ביותר, או איזה מותג שהוא תוכל להחליט שאתה מוכר ח*א בקופסה וגם זה יהיה מקור לרווחים.
ובמה רשימה של מירוצים ומשתתפים רלוונטית לכל הדיון, שהתחיל בכלל מלמדוד יצרן על סמך ההשתתפות או הניצחון שלו במירוץ?

 

אתה מתעקש לא להבין איך מותג עובד על דרך קבלת החלטות של צרכן ובאופן כללי כמה מורכבת מערכת היחסים של הצרכן עם מה שהוא רוכש.

 

ואגב - הספורט עצמו לא חייב להכניס. זו הוצאה למען משהו.

 

רוב המשתתפים יודעים גם שלא ינצחו או לפחות יקחו עונה ובכל זאת משתתפים. וגם הם קוטפים פירות. הרוח הספורטיבית ולפעמים ניצחון או הובלה רגעית, שווים המון לאוהדים.

 

בנוסף, אני מנחש ותקן אותי אם אני טועה, שאתה לא חבר בקבוצה של בעלי ספורטיביות - החיבור למסלול ולזמנים קיים גם פה בארץ. אז מה שקורה בחו"ל הרבה יותר משמעותי בכל מובן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, מיץ פטל כתב:

 

אתה מתעקש לא להבין איך מותג עובד על דרך קבלת החלטות של צרכן ובאופן כללי כמה מורכבת מערכת היחסים של הצרכן עם מה שהוא רוכש.

 

ואגב - הספורט עצמו לא חייב להכניס. זו הוצאה למען משהו.

 

רוב המשתתפים יודעים גם שלא ינצחו או לפחות יקחו עונה ובכל זאת משתתפים. וגם הם קוטפים פירות. הרוח הספורטיבית ולפעמים ניצחון או הובלה רגעית, שווים המון לאוהדים.

 

 

בינתיים ראיתי רק טענות מנוגדות שהספורט כן מרוויח, לא חייב להרוויח, כן מוכר לא מוכר - הכל כי "היצרנים חכמים יותר".
השאלה המתבקשת היום היא, בכמה תורמת השתתפות של מותג בספורט מוטורי לאיך שהמותג נתפס - לעומת התרומה של דברים אחרים. אם תרצה, כמה משמעות עסקית לאמרה "אלפא זה פחות מרנו כי הם לא משתתפים מספיק בספורט מוטורי" לעומת כל שאר הגורמים שמשפיעים על מותג.
קח את זה, ותשווה את זה ל60 שנה אחורה.

 

לפני 45 דקות, מיץ פטל כתב:

בנוסף, אני מנחש ותקן אותי אם אני טועה, שאתה לא חבר בקבוצה של בעלי ספורטיביות - החיבור למסלול ולזמנים קיים גם פה בארץ. אז מה שקורה בחו"ל הרבה יותר משמעותי בכל מובן.

 

אתה טועה, וכמובן מוזמן להעלות את הדיון בקבוצת בעלי ספורטיביות כלשהי (אם אתה חבר) ולראות מה אנשים חושבים - קח בחשבון ששם זה לא יסתכם בפחות מ200 הודעות...
אגב ספורט מוטורי בארץ - דווקא כאן הייתי שמח לראות יותר מזה. לאחרונה צופה מידי פעם בתחרויות שיש בארץ (אם יש שידור חי ביוטיוב, כמו של פרודרייב) נטו בשביל הפאן, וקצת התבאסתי שאירוע כמו טיפוס גבעה לא פתוח לקהל ומתנהל בשושו כזה שבלי להיות בקבוצה הנכונה/לשאול אנשים שמשתתפים בהפקה/בתחרות אתה לא תדע אפילו איפה נקודת הכינוס ומתי העסק מתחיל ונגמר.

 

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, nadavd4 כתב:

אין בעיה, הספורט עצמו מכניס. איך זה קשור למכירות של רכבים עם אותו סמל?

זה קשור כי הספורט הוא דרך לבנות ולחזק מותג, וכשיש לך מותג חזק אתה יכול לגבות יותר כסף על הרכבים וגם על המעילים.
האם ספורט מוטורי הוא רווחי או לא? אם מסתכלים רק על ההוצאות של מרצדס על קבוצת הF1 שלה מול הכנסות מחסויות/קהל אולי מפסידים שם כסף.
אם מסתכלים על זה שאנשים עומדים בתור כדי לשים מאות אלפי דולרים/מיליונים על מרצדס כנראה שהמשוואה משתנה...

אני לא מכיר יצרן נחשק שאין לו איזשהי הסטוריה של ספורט מוטורי חוץ מטסלה אולי שהיא נחשקת בעיקר בגלל החדשנות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...