Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן
אני סטודנט בקורס ניהול מוצר של עמותת Give & Tech.
אשמח אם תוכלו לענות על סקר אנונימי קצרצר בנושא הרגלי תדלוק במסגרת פרויקט הגמר שלי.
מוזמנים להעביר למשפחה וחברים 🙂
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf4ijhbHhpBhCyfktfpyS4EnXD8exhJwQYcDc7JkUh4AYzKiw/viewform

  • אהבתי 2
פורסם

אני גר בישראל, כשהסקר יהיה בעברית... אענה.

עשיתי גם חיפוש על Give & Tech.

מצאתי את האתר הנ"ל ולמרות שהאתר עם סיומת org il, ז"א ארגון בישראל, האתר כולו באנגלית.

מאחל לכם הצלחה בעולם הגלובלי.

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני כשעה, ronentr כתב:

אהלן
אני סטודנט בקורס ניהול מוצר של עמותת Give & Tech.
אשמח אם תוכלו לענות על סקר אנונימי קצרצר בנושא הרגלי תדלוק במסגרת פרויקט הגמר שלי.
מוזמנים להעביר למשפחה וחברים 🙂
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf4ijhbHhpBhCyfktfpyS4EnXD8exhJwQYcDc7JkUh4AYzKiw/viewform

עניתי בשמחה.

אהבתי במיוחד את השאלה "מתי אתה מתחיל לחשוב על לתדלק?", התשובה היא כמובן "Depends on the distance to my city with the V.A.T. free fuel".

 

חבל שבשאלה "באיזו חברה אתה נוהג לתדלק?" לא היתה אפשרות לבחירות מרובות.

אני בטוח שאני לא היחיד שמעדיף 2 חברות דלק ספציפיות בלי עדיפות ביניהן.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

עניתי אבל את מה שאתה שואל יש באנדרואיד אוטומוטיב.

בוולבו ברגע שנשארים 100 קילומטר הוא אוטומטית שואל אם לנווט לתחנת דלק קרובה ומאפשר בנגיעת מסך אחת לנווט אליה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עניתי. בהצלחה.

 

לפני 18 שעות, Ron Poh כתב:

אני גר בישראל, כשהסקר יהיה בעברית... אענה.

לא הבנתי את הקטע - לא מתאים אל תענה. זו לא סיבה להוריד לו.

אני גר בישראל וחצי מהזמן שלי עובד באנגלית, כמו הרבה אנשים אחרים שאני מכיר. Globalization is part of our daily lives...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

בישראל השפה הרשמית היא עברית, לכן אם עושים סקר, הוא צריך להיות בשפה העברית.

אחרת הוא מראש מדיר חלק מהאוכלסיה, והסקר מוטה.

  • אהבתי 4
פורסם

עניתי, בהצלחה.

הערה להבא, אין לי בעיה עם סקר באנגלית, אבל אם כבר עושים באנגלית, צריך לעשות כמו שצריך, ניסוח השאלות הוא ברמה די נמוכה.

 

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

בישראל השפה הרשמית היא עברית

בישראל כמו בכל מקום קטן אחר בעולם שמשתמש בשפה ייחודית לאותו מקום בלבד, ידעת שפה "גדולה" נוספת זה משהו בגדר חובה, מהסיבה הפשוטה שהרוב המוחלט של המידע בעולם לא תורגם ולא יתורגם לשפות שנמצאות בשימוש של מספר אנשים מאוד קטן (בקנה מידה עולמי). 

 

 

ושנית אני לא בטוח שמספר אנשים בישראל שלא הצליחו לענות על הסקר בגלל שהוא באנגלית, גדול יותר ממספר אנשים בישראל שלא היו מצליחים לענות על הסקר אילו היה בעברית מהסיבה שלא קוראים בעברית...

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

אחרת הוא מראש מדיר חלק מהאוכלסיה, והסקר מוטה.

אם ככה, מן הראוי שיתרגם את הסקר שלו גם לערבית, רוסית, אמהרית, צרפתית ויידיש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, Ron Poh כתב:

אני גר בישראל, כשהסקר יהיה בעברית... אענה.

עשיתי גם חיפוש על Give & Tech.

מצאתי את האתר הנ"ל ולמרות שהאתר עם סיומת org il, ז"א ארגון בישראל, האתר כולו באנגלית.

מאחל לכם הצלחה בעולם הגלובלי.

 

יקירי

ככה זה בהייטקס

 

לא חשוב המוצר, חשוב הפרודקט

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 36 דקות, avargel כתב:

ככה זה בהייטקס

 

לא חשוב המוצר, חשוב הפרודקט

רק אם אתה אחד מהנוכלים האלה שיושבים במרקטינג

  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 שעות, Ron Poh כתב:

בישראל השפה הרשמית היא עברית, לכן אם עושים סקר, הוא צריך להיות בשפה העברית.

אחרת הוא מראש מדיר חלק מהאוכלסיה, והסקר מוטה.

גם הפרסום ב-CF גורם הטיה. ובכלל השימוש באינטרנט

לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

אם ככה, מן הראוי שיתרגם את הסקר שלו גם לערבית, רוסית, אמהרית, צרפתית ויידיש.

יידיש זו דרישה חדשה, במסגרת האיגוף מימין?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, sperial כתב:

יידיש זו דרישה חדשה, במסגרת האיגוף מימין?

נולדת קצת מאוחר מידי.

עד לפני שנים לא רבות, ישראל היתה מלאה בזקנים וזקנות דוברי אידיש מכל רחבי ההשקפות הפוליטיות, ומכל סוגי רמות הקשר לדת.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

×
×
  • תוכן חדש...