Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שהקלטת הלבנה זו קלטת ניקוי, אני זוכר שהיו כאלה עם כריות במקום שבו אמור לרוץהסליל. ב 1996 גרתי ביפן ושלחתי לכל החברים מיני דיסק כסוף שכתוב עליו הכל ביפנית. עד היום אף אחד לא זרק אותם. יש לי כ 40 דיסקים למיני דיסק שניתן לנגן גם היום ואני זוכר איך התלהבתי מהקלטה עם הכבל האופטי. עכשיו אני מרגיש ממש זקן

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
בתאריך 22.12.2022 בשעה 18:04, Igalz כתב:

הדבר שאני זוכר הכי טוב ממנו הוא שכאשר הסוללה הייתה נחלשת המנוע היה מתחיל להאט קצב והשירים היו עושים אפקטים מגניבים בסלו-מושן..

 

כמעט כמו התחביב שלי כילד להחזיק בו זמנית את לחצן הפליי וההרצה של הקלטת. לקבל השמעה בהילוך מהיר.

 

פורסם

מעניין אם יש או היה למישהו פה את הghetto blaster במקורי, כזה ענק ובגימור כרום מהאייטיז

 

1280px-Chicago_Pride_Parade_1985_033.jpg

 

עכשיו גיליתי שהיו כאלה עם טלוויזיה CRT בילט אין 🤪

מפחיד לדעת כמה זה שקל ומה חיי סוללה שלו.

מהתקופה שתעשיית טכנולוגיה יפנית הייתה בשיאה, והם בנו דברים הזויים רק כי הם יכולים, גם אם אין בזה הגיון שיווקי או כלכלי

 

Sharp_5P-37G_wiki.jpg

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ראיתי אחד כזה פעם בחניון קמפניג:

אפשר לראות טלוויזיה מחוץ לבית!! מתחברים לשקע מצית של האוטו!!

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ב1986, בגיל 13, טסתי לבד לבלות את חופשת הקיץ אצל הדוד בקליפורניה. חזרתי משם עם טייפ דאבל קאסט של סאניו.

הייתי חורש עליו במוזיקה, בהקלטה בין קלטות, הקלטה מרדיו וכו׳..

אח״כ התחיל מירוץ חימוש של הטייפים האלו וחבר שלי קנה אחד יותר גדול, עם אורגן אורות צבעוני וגדול.

כל הפרסומות בעיתונים היו מלאות במכשירים גדולים ומלאי גימיקים, עם התהדרות במספרי הספק מפוצצים (PMPO).

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

היתה לי פעם טלויזיה ניידת, ש"ל, נדמה לי "7, על סוללות D. ישבה במחסן, מעולם לא הופעלה, הושלכה כאשר נפסק השידור האנלוגי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 24.12.2022 בשעה 22:32, דובצע כתב:

אם נכנסתם לעובי הקורה ליפני כמה שנים קניתי אוטו ישן עם מערכת מובנת של קלטת/קסטה אך שתיקראו לזה והתבאסתי אך לחבר את הפלאפון בשביל מוזיקה. וחלק מהירושה שנישארה מהבעלים הקודם זה קסטה שיוצא ממנה כבל אוקס וככה אתה מחבר את הפלאפון ומשמיע שירים-בישבילי זה היה כמו מדע טילים

זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו בפונטו קבריולט :) רדיו מקורי נדיר שמצאתי באיביי + רמקולים 3.5 אינץ בדשבורד + קלטת עם aux מעליאקספרס

דווקא נשמע סביר למדי

  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

יש גם נגן MP3 בצורת קלטת:

https://www.electronicbeats.net/the-feed/cassette-shaped-mp3-player-actually-cassette-tape/

 

לפני 6 דקות, liorwohl כתב:

זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו בפונטו קבריולט :) רדיו מקורי נדיר שמצאתי באיביי + רמקולים 3.5 אינץ בדשבורד + קלטת עם aux מעליאקספרס

דווקא נשמע סביר למדי

זה נשמע סביר רק אם אתה כבד שמיעה

  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 22.12.2022 בשעה 22:20, vadim6385 כתב:

ממש לא.

 

דיסקים לצריבה, במיוחד הזולים שבהם, תוך משהו כמו שנה-שנתיים קיבלו איזשהו עובש מוזר שגרם לציפוי שלהם להתקלף.

לפני כחצי שנה החלטתי להעביר את אוסף הסרטים שלי שאוחסן על DVD צרובים ל NAS ביתי. חלק מהדיסקים הם בני יותר מ 10 שנים ולא ראיתי את מה שתיארת.

ד"א, רק אחד מהדיסקים היה תקול, מה שלטעמי מעיד על האמינות שלהם. בכל זאת מדייה זולה וישנה מלפני יותר מ 10 שנים...

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, Haim_gds כתב:

לפני כחצי שנה החלטתי להעביר את אוסף הסרטים שלי שאוחסן על DVD צרובים ל NAS ביתי. חלק מהדיסקים הם בני יותר מ 10 שנים ולא ראיתי את מה שתיארת.

ד"א, רק אחד מהדיסקים היה תקול, מה שלטעמי מעיד על האמינות שלהם. בכל זאת מדייה זולה וישנה מלפני יותר מ 10 שנים...

תלוי בדיסקים.

 

היו דיסקים כחולים של מיצובישי, TDK ושות', שהם החזיקו מעולה לאורך זמן. הדיסקים הצהובים הזולים, אלה שנמכרו ב80-90 א"ג לדיסק, התקלפו תוך שנה-שנתיים.

 

בשביל לצרוב שירים לשמוע באוטו הדיסקים הזולים סבבה, אבל בשביל לאחסן מידע לטווח ארוך, הם גרועים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...