Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודות בדרך ותמרור לא מובן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היה כביש חסום עבודות בדרך לאחר מכן פניתי לא היה שלט שהפנייה אסורה פניתי ואז התברר שיש אין כניסה אז באתי לעשות רוורס נהג בריון לא נתן לי להתיישר וכתוצאה מזה נסעתי רוורס כמעט כל הכביש משולב עד שהתיישרתי האם במידה וצולמתי יקבל דוח? ואם כן ניתן יהיה לערער עליו כי יש עילה?

פורסם

לא מובן בדיוק מה קרה.. אולי תעשה תרשים קטן?

איפה זה היה?

 

הרבה פעמים עושים קומבינה לא ברורה עם פניות באתרי עבודה "מהירים", אם מה שעשית חוקי או לא תלוי בהרבה דברים - יש לך מצלמת רכב במקרה?

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, Sparrow420 כתב:

לא מובן בדיוק מה קרה.. אולי תעשה תרשים קטן?

איפה זה היה?

 

הרבה פעמים עושים קומבינה לא ברורה עם פניות באתרי עבודה "מהירים", אם מה שעשית חוקי או לא תלוי בהרבה דברים - יש לך מצלמת רכב במקרה?

כן.

אסביר יותר בהרחבה, היה מעקף פנייה בהתאמה, נסעתי במעקף בסוף יש פנייה כלומר שני פניות ימין, שמאל לצורך הדוגמא פניתי שמאלה אך אין שלט שאומר שהפנייה אסורה ואז שמתי לב בתמרור בהמשך הדרך כמה מטרים של אין כניסה, אחד שם אמר לי אין כניסה אז באתי לעשות פרסה ולהתיישר אך הנהג שממול בריון לא נתן לי וסרב בכל תוקף לתת לי לעשות פרסה ליישר את הרכב שלא יסע רוורס המשכתי רוורס כמה מטרים עד שנכנסתי טיפה והתיישרתי משהו כמו 50-70 מטרים.

 

זה היה רחוב משולב צר מאוד (כביש משולב).

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

אם כשנכנסת לא היה תמרור ואין לך דרך לפנות לפני האין כניסה אז אתה לא אמור לקבל דוח.

 

פעם בשדרות ירושלים ביפו היה תמרור נת"ץ במקום שאם באת משדרות ירושלים לא היה לך לאן לפנות. שוטרים שעמדו שם עצרו רק את אלה שנכנסו מהפניה ולא את אלה שהמשיכו בשדרות ירושלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 50 דקות, Night Driver כתב:

אם כשנכנסת לא היה תמרור ואין לך דרך לפנות לפני האין כניסה אז אתה לא אמור לקבל דוח.

 

פעם בשדרות ירושלים ביפו היה תמרור נת"ץ במקום שאם באת משדרות ירושלים לא היה לך לאן לפנות. שוטרים שעמדו שם עצרו רק את אלה שנכנסו מהפניה ולא את אלה שהמשיכו בשדרות ירושלים.

כן זה מה שהיה לא היה תמרור שאומר שהפנייה אסורה ולא היה לפני אין כניסה רק אחרי כמה מטרים.

הייתי צריך לנסוע רוורס כי נהג לא רצה לתת לי להתיישר כנראה לא הבין עד שנכנסתי טיפה לאחד הפניות רק כדי להתיישר שהיה חד סטרי אבל לא נכנסתי רק השלמתי פרסה להתיישר ולנסוע ישר אחרי כמה מטרים.

פורסם (נערך)

לא שמעתי על מצלמות שמצלמות כניסה אסורה.

באיזו עיר מדובר?

ופות"ש, אתן לך חבילה של פסיקים במתנה. עשה בהם שימוש.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.,,,,,,,.,,,,,,,,,.,,,..............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...