Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאיזו מדינה הייתם מהגרים


פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש מדינות אירופאיות כמו הונגריה, יוון וצ'כיה ששם לא שונאים אותנו, לא חושב שצריך להרחיק עד יפן ולהרגיש כמו מצורע בגלל דיבורים של פוליטיקאים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

בגלל דיבורים של פוליטיקאים

של פוליטיקאים?!

יש במדינה 120 אנשים מיותרים, אנחנו צריכים 100% דם חדש. 

מה שהפוליטיקאים אומרים, לא מעניין לי את קצה השערה הימנית ביותר באיזור מאד ספציפי בגופי.

 

 

הבעייה שלי היא לא מה שהפוליטיקאים אומרים. 

הבעייה שלי היא מה עושים שטופי המח, רפי השכל, חדלי האישים- בהשראת אותם פוליטיקאים, משני הצדדים של המפה הפוליטית. 

 

אני לא מעוניין לעבור לאחת מהמדינות האלו שציינת, משלל סיבות. כן שונאים, לא שונאים, כן מהגרים מוסלמים, לא מהגרים מוסלמים, לא "עושה לי את זה". מאחר ובכל מקרה אצטרך ללמוד שפה זרה ולאמץ תרבות חדשה, אני מעדיף לבחור ביודעין אחת שאני יותר "מתחבר" אליה- במקרה שלי זה ספציפית יפן. זה הכל. 

מכל מה שנחשפתי אליו עד היום, זה מקום שנראה שהוא פשוט מתאים לי ולמנטליות האישית שלי. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התכוונתי לפוליטיקאים של אירלנד או איפה שזה לא יהיה, שקוראים לנו פושעים ושאר קללות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אה, דיברת על קובעי המדיניות במדינות זרות. הבנתי. 

וכשאגש למלא את הטפסים, אתה חושב שהם יעברו חלק? לא יפלו לבדיקה "מיוחדת"? 

אתה חושב שהם לא שונו כבר עם שאלות "מעניינות"?

לא יודע, ולא מעוניין לברר. "ירד" לי מהם כבר. 

אפילו שהם מדברים אנגלית, אפילו שהם באירופה-הקרובה, אפילו שהם מנטליות מערבית סבירה, אלו כל הסיבות למה חשבתי עליהם למשך הרבה זמן. אבל כמו שאמרתי, לא ממש מתאים לי להמר בצורה הזו עליהם כרגע, בגלל המלחמה. אז שיניתי את היעד למשהו (שבינתיים לפחות) יותר נחמד לי.

 

עריכה, יש משהו שלא ממש הבנתי:

אתם מנסים לשכנע אותי למה לא לעבור ליפן או משהו?

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

*בינתיים... רק בינתיים. 

והמהומות שהם עושים, הם מרימים באירופה את הראש הרבה יותר ממה שהם מרימים אותו פה. קרא קצת על מה שקורה ברחבי אירופה בשנים האחרונות, עם משבר ההגירה, כדי להבין יותר טוב למה התכוונתי. 

אתה קורא יותר מדי אתרי קונספירציות (אני מתגורר במדינה שהוכרזה "גמורה" הידועה בתור שוודיה)

פורסם

וואלה? שוודיה, מגניב.

באילו שכונות לא כדאי לך להסתובב? ובאילו רחובות יש הכי מעט פיצוצים?

 

  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

אתם מנסים לשכנע אותי למה לא לעבור ליפן או משהו?

לא מנסה לשכנע בכלום, רק אומר שזה נשמע קצת קיצוני לדעתי.

היית ביפן כתייר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

עריכה, יש משהו שלא ממש הבנתי:

אתם מנסים לשכנע אותי למה לא לעבור ליפן או משהו?

 

 

אתחיל לשכנע אותך אחרי שאראה את "הדפוסים הרגילים", אלו שבגללם חלק נכבד ממי שעובר לכאן יוצא חזרה אחרי חצי שנה ולעתים פחות.

מבחוץ המקום נראה כמו אוטופיה. חווית התייר פה מדהימה כי אנשים לא באמת מגרדים סנטימטר מתחת לפני השטח הנוצצים, המנומסים, מסבירי הפנים והשירותיים.

המציאות, כאמור, "קצת" אחרת. 

אבל כל דבר בעיתו. כמו ש slowride אמר, הבסיס של הבסיס במעבר לכל מדינה זה לבקר לפרק זמן משמעותי ולחוות קצת יוממות.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

היית ביפן כתייר?

יקרה לפני שאקבל החלטה סופית.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אחינו/ברווזינו, אף אחד לא מנסה לשכנע, ההיפך, ככל שתהיה מודע יותר לקשיים העתידים לבוא, יש סיכוי יותר טוב שתעבור אותם בשלום.  

 

לדבר על הגירה זה קל, קודם כל נסה בעצמך תקופה משמעותית, אחר כך נדבר (או נגעגע). נכון לכל מקום לאו דווקא יפן. 

 

אם יש לך דרכון של אחת ממדינות EU, ממליץ לנסות את פינלנד. הכי "יפן" שתמצא באירופה (חוץ מאוכל כנראה). 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם

אין לי דרכון אירופאי, למרות שאני מבין שאני יכול להוציא אחד. 

עוד שלב שיקרה כשהמעבר יהיה אפשרי, אך לא לפני... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ממליץ לנסות הגירה מקומית יותר בתור התחלה, למשל לאיזה מושב שקט בשפלה או בעמק חפר. תשלים את הפרוייקט הזה בהצלחה ואז נדבר על אירלנד/יפן/מאדים.

 

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

וואלה? שוודיה, מגניב.

באילו שכונות לא כדאי לך להסתובב? ובאילו רחובות יש הכי מעט פיצוצים?

 

 

לא להסתובב? אין יותר מדי כאלה, כמובן שיש שכונות פחות טובות אבל לא הייתי חושב פעמיים ללכת עם הילדים לקניות שם.

 

פיצוצים? יש יותר מדי, אבל אני מניח שההקשר שאתה עושה לא ממש נכון- לא מדובר באיסלמיסטים שמנסים לפוצץ את הכופרים אלא במלחמות בין כנופיות, למוסלמים יש ייצוג נאה בהם אבל יש בהחלט רב לאומיות ורב תרבותיות בכנופיות.

 

הכתבות שאתה קורא על שוודיה או גרמניה או מדינות "גמורות" אחרות שקולות לכתבות שאתה יכול לקרוא בעיתון אירי על ישראל- קודם סימנו את המטרה ואחר כך אספו את העובדות

פורסם
לפני 14 דקות, Rשף כתב:

פיצוצים? יש יותר מדי, אבל אני מניח שההקשר שאתה עושה לא ממש נכון- לא מדובר באיסלמיסטים שמנסים לפוצץ את הכופרים אלא במלחמות בין כנופיות,

רגע, אמור לשנות לי אם אפגע מפיצוץ טרוריסטי או מפיצוץ במלחמת כנופיות? 

ומאיזה מוצא הכנופיות האלו בכלל?...;)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...