Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראות חשמליות יונדאי I20 שנת 2010


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Fraysa,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי (לאשתי)ביונדאי I20 שנת 2010 ,  (מחליפה לסריון 2007)

הכיונון של המראות החשמליות לא עובד,

כל הפיוזים באוטו תקינים,

יש למישהו רעיון או כיון לאן להתדם בכדי לטפל בבעיה,

בשני הצדדים זה לא עובד,

תודה רבה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אני בדוק תודה,

אע"פ  שלא מתאים לו,

אם יש למשיהו עוד רעיונות אני ישמח.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
בתאריך 30.10.2022 בשעה 23:19, avnerak כתב:

כנראה הבעלים הקודמים ניתק את החיבורים בתוך המראה.
אולי בגלל שהמנגנון קיפול של המראות היה עובד כל הזמן

אתה צודק לגמרי,

מה יש לעשות?

חיברתי וזה התחיל להרעיש כאילו כל הזמן זה מנסה לעבוד.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • פיתרון
פורסם

מדובר בבעיה מוכרת של גלגל השיניים שעשוי מפלסטיק במראה המתקפלת שנשבר ואז המנגנון לא עובד כראוי.

 

מה שניתן לעשות זה:

  1.  לנתק מהקונקטור של המראה את החוטים שאחראיים לקיפול המראה בלבד ואז להשאיר את הפונקציה של הכיוונון.
  2. לתקן את מנגנון קיפול המראה ואז גם זה יעבוד לך בנוסף. זו אופציה מומלצת יותר אבל מצריכה קצת ידע טכני. יש כאן בפורום מדריך מפורט של @Igalz

 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 23 דקות, Fraysa כתב:

מדובר בבעיה מוכרת של גלגל השיניים שעשוי מפלסטיק במראה המתקפלת שנשבר ואז המנגנון לא עובד כראוי.

 

מה שניתן לעשות זה:

  1.  לנתק מהקונקטור של המראה את החוטים שאחראיים לקיפול המראה בלבד ואז להשאיר את הפונקציה של הכיוונון.
  2. לתקן את מנגנון קיפול המראה ואז גם זה יעבוד לך בנוסף. זו אופציה מומלצת יותר אבל מצריכה קצת ידע טכני. יש כאן בפורום מדריך מפורט של @Igalz

 

איזה כיף הפורום הזה,

ניתקתי כרגע את המנגנון קיפול,

והכונון עובד, כשיהיה זמן אטפל במנגנון של הקיפול,

העיקר כרגע אפשר לכוון את המראות,

תודה רבה רבה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...