Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי לקראת רכישת רכב יד2 מלקוח פרטי

הרכב עדיין באחריות יצרן וטופל במוסך היבואן בלבד

המוכר טוען שאין תקלות והטיפולים בוצעו במוסך זה בלבד והוא אינו גר בעיר של המוסך והיה קשה לו להגיע.

שלחתי את אמא שלי באישורו כמובן ושהוא זמין בטלפון למשוך את היסטורית הטיפולים וגם לקבל הצעת מחיר על הטיפול הבא שהיא תבצע אחרי הרכישה, אף אחד לא היה מוכן לדבר איתה למרות שהוא על הקו (חצי לגיטימי).

אני בעצמי נסעתי עם בעל הרכב למוסך.

קיבלנו אישור שבוצע טיפול אחד (תקין לזמן ולק''מ) שאר השאלות שלי לקיום האחריות, בקשה לביצוע בדיקה או סריקה (בתשלום כמובן) וקבלת הצעת מחיר לטיפול הבא "דבר איתנו כשתהיה בעל הרכב"

אני לא מוכן לרכוש בעיות של מישהו אחר ורוצה לברר את הדברים האלה מראש "דבר איתנו כשתהיה בעל הרכב".

כשהבינו שהרכב לקראת מכירה גם סרבו לבקשת בעל הרכב והפסיקו לשתף פעולה.

בחיים לא נתקלנו ביחס כזה אנטיפט במוסך, אמא שלי כבר קיבלה טעם מר ורוצה לרדת מהעסקה.

פורסם

אם זה מוסך מורשה יבואן, המידע נמצא על מחשבי כל המוסכים ואפשר לפנות למוסך מורשה אחר
בעל הרכב יכול לבקש גם במייל ממרכז השרות העתק של תיק הטיפולים
זו לא סיבה לרדת מעסקה, אלא סיבה לחפש מוסך אחר
אם תציין את דגם הרכב ואיזור המגורים בטוח תקבל המלצות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 7 דקות, סולל הדרך כתב:

אם זה מוסך מורשה יבואן, המידע נמצא על מחשבי כל המוסכים ואפשר לפנות למוסך מורשה אחר
בעל הרכב יכול לבקש גם במייל ממרכז השרות העתק של תיק הטיפולים
זו לא סיבה לרדת מעסקה, אלא סיבה לחפש מוסך אחר
אם תציין את דגם הרכב ואיזור המגורים בטוח תקבל המלצות

מוסך יחיד בעירי ובאזור בכלל ולכן אין פירוט של השם וחברת הרכב.

כרכב שבאחריות לא בא לנו להיות משועבדים לחברה שמתייחסת ללקוחות שלה ככה.

כנראה שהרכישה לא תצא לפועל, לא חסר רכבים לרכוש.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

עדיין לא הבנתי מה הבעיה לשתף מידע

לא חסרים רכבים, תקנו משהו אחר אף אחד לא מצמיד לך אקדח לרקה

זה לא החברה אלא מוסך ספציפי.

לכל יבואן יש מוסכים מומלצים יותר ומומלצים פחות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • ספונסר פורום
פורסם

היות ואתה לא נותן מידע לגבי התוצר והמיקום, קשה לעזור ספציפית.

ברור שיש לדרוש ההיסטוריה ממוסך יבואן אחר או מרכז שרות הלקוחות של היבואן - חובה עליהם לספק זאת לבקשת הבעלים.

אח"כ - כשאתה תהיה הבעלים - תגיד יפה שלום למוסך הקרוב אליך וחפש מוסך אחר.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...