Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג על דייהטסו שרייד 1999

יש לי תקלה משונה שאם אני מפעיל מזגן כשהמנוע קר הס"ד קופץ וכשהמנוע חם זה בדרך כלל בסדר הודלף מצערת לפני חודש

פורסם

יש לי חשש שהבעיה מגיעה מאחד החיישני אויר שעל המצערת אבל אני לא בטוח שיש לי את הכלים לבדוק חיישנים, אשמח לשמוע איך בודקים חיישנים והאם יכול להיות שזה קשור לזה.

פורסם

קופץ הכוונה שהוא לא יציב או קופץ בכוונה של עולה טיפה? אם הוא עולה טיפה זה בסדר.

לבדוק חיישנים אתה לא יכול גם מוסכים לא בודקים הם פשוט מחליפים (צריך להתעסק עם אוסילוסקופ ובספק מאוד שתמצא מישהו שידע) אבל אתה יכול לנסות לקנות ספריי מגעים (שמתייבש מהר ולא משאיר כלום) ולתת שפריץ חלש על החיישן לראות אם זה משפר.

פורסם

קופץ הכוונה לא יציב.

הסל"ד עולה ל1.5 ואז יורד לכמעט 0.1 (בערך אין שם מספרים)

וזה קורה רק כשהמנוע קר ורק עם מזגן.

בתאריך 16.10.2022 בשעה 19:02, Shab00 כתב:

אתה יכול לנסות לקנות ספריי מגעים

מדובר ברכב ישן עם חיישנים מכניים, זה עובד גם על דברים כאילה?

פורסם

כל עוד הרכב לא עם קרבורטור יש לו חיישן שמודד כמה אוויר נכנס, יש כל מיני כמו MAP MAF ועוד אבל כולם יכולים להיסתם ושפריץ ספריי מגעים יכול לעזור למדידה טובה יותר.

רק תקפיד לקנות ספריי מגעים שמתייבש מהר ולא משאיר סימן ולא לעשות ממש מקרוב שלא יהיה יותר מדי לחץ על החיישן.

פורסם

אי די בטוח שיש לי חיישן map אבל אני לו יודע איך לזהות אותו ווקאי שלא לאיפה לבשצריץ ספרי מגעים לא מקרוב מדי אז אשמח אם מישהוא יכול לכוון אותי למיקום המדויק

1734592568_0315.thumb.jpg.e223fa96064155bd5dcb481a62ed2b28.jpg1367549898_0314.thumb.jpg.fdd9b9018eed4b332593b2c7474390e0.jpg

פורסם
לפני 19 שעות, הפסען כתב:

אי די בטוח שיש לי חיישן map אבל אני לו יודע איך לזהות אותו ווקאי שלא לאיפה לבשצריץ ספרי מגעים לא מקרוב מדי אז אשמח אם מישהוא יכול לכוון אותי למיקום המדויק

1734592568_0315.thumb.jpg.e223fa96064155bd5dcb481a62ed2b28.jpg1367549898_0314.thumb.jpg.fdd9b9018eed4b332593b2c7474390e0.jpg

אתה רואה את החיישן שמקובע לקיר האש שממנו יוצא צינור וואקום לכיוון סעפת היניקה בתמונה העליונה, לדעתי זה חיישן ה Map אצלך.

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...