Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שהמבחר הצטמצם, יש עדיין טיסות ממש זולות לבוקרשט בנובמבר דצמבר בחברת וויז, שווה לבדוק למי שרוצה לטוס ובזול ממש, גם המלונות בבוקינג במחירי רצפה בתקופה הזו

 

טיסות זולות.JPG

  • אהבתי 2

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

השאלה מה עושים שם בתקופה הזו..

אני מניח בזהירות שיש סיבה למה אין ביקוש. אולי מי שמתכנן לא לצאת מהמלון יכול להרוויח דיל קרוקודיל..

יום טוב גם לך

פורסם

מה שעושים בכל תקופה, רק מתלבשים יותר טוב. מלון מפנק, קניות קצת, אתרי תיירות פתוחים, מסעדות טובות וטיסה במחיר של רכבת

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

עברתי בבוקרשט פעם אחת בחיים, חזרתי מטיול רכיבה ברומניה (איזור בראשוב הנפלא) 

כל הישראלים שהיו בטיסה שלנו - ללא יוצא מן הכלל דיברו על השופינג והקזינו. נקודה.

מעבר לזה, העיר נראית בינוני מינוס.

אז כנראה ששופינג וקזינו לסופ"ש יכול להיות אחלה בילוי עם טיסה זולה כל כך.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

במחיר של מלון מפואר בתל אביב ללילה אחד אני מרוויח כמה ימים עם טיסה ומלון. לי זה מספיק 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

רומניה יפה מאוד - אבל בעונה הזו אתה נתון לחסדי מזג האויר. במקרה של וויזאייר גם קצת לשגיונות שלה, החברה הזו מתנהלת לאחרונה בצורה לא כל כך צפויה.

 

חוץ מזה, צריך לשים לב שהמחיר הזה כולל מושב ותיק גב קטן בלבד, אפילו טרולי יעלה לך תוספת.

 

עריכה - נכנסתי לאתר, היתה שם איזה בעיה טכנית, אבל מחיר הטיסה הלוך כבר עלה ל-209 ש"ח. לא התעמקתי בפרטי העסקה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, Igalz כתב:

השאלה מה עושים שם בתקופה הזו..

אני מניח בזהירות שיש סיבה למה אין ביקוש. אולי מי שמתכנן לא לצאת מהמלון יכול להרוויח דיל קרוקודיל..

שווקי כריסמס ואפשר לטייל קצת בעיר.

לבקר בפרלמנט, יש מוזיאון צבאי נחמד למי שאוהב, איזשהו פארק ודברים בסגנון.

אני באופן אישי לא התלהבתי יותר מדי מבוקרשט, היא טובה ליומיים או שלושה.

איזור בראשוב זה משהו אחר לגמרי מבחינת נופים, מזג אוויר ואטרקציות. אבל זה 3 שעות נסיעה מבוקרשט ביום טוב.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הזמנתי לי ולשתי בנותיי הקטנות, עלה 450 שח טיסות ו 500₪ מזוודה הלוך חזור. בטוח שיהיה לנו כיף ולא יקר. שלג/גשם/קור- הכל ייכנס תחת תיקיית חוויות

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני כשעה, Nemesis כתב:

פויאנה בראשוב נמצאת במרחק נסיעה לא ארוכה משם לדוגמא. 

 

אם אני זוכר נכון , סביב 3 שעות

מקום מופלא.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני 5 שעות, Super_T כתב:

 

אם אני זוכר נכון , סביב 3 שעות

מקום מופלא.

 

אכן באיזור 3 שעות נסיעה, ביום טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לשכור רכב ולעשות טיול טבעת לכוון בראשוב, כמו שכתבו פה.

סינאיה בעונה הזו מהממת עם שלג ואתרי סקי פעילים.

 

יום בטרמה באוטופני (ליד שדה"ת).

חוויה אמיתית, בר מפנק בתוך בריכת המים החמים עם מחירי אלכוהול של פחות מזירו בפיצוציה  בארץ סאונות ובריכות מינרליות מכל מיני סוגים. (כולל "ים המלח"...)

כרטיס ליום שלם כולל כל מתחמי הפרימיום ("אלסיום") בפחות מ100 שקל.

אם באים לפחות זמן, או מוותרים על חלק מהמתחמים המחיר נחתך משמעותית.

 

כן, גם קצת קניות בזול למי שזה עושה לו את זה. בעיני פחות אטרקטיבי- מבחר כמו בארץ, ההפרש לדעתי לא מצדיק את האוברווייט.

אה, ואין פריימרק. יש את כל הרשתות האחרות.

שוק אובור מקורה ברובו, וזו חווייה נחמדה.

 

אוכל מעולה. הכי טוב שיש (טוב נו, אני משוחד "קצת" בנושא) במסעדות טובות, במחירים מגוחכים.

 

מעבר לזה- חוץ מאולי סיבוב קטן בעיר העתיקה, בוקרשט היא עיר די סואנת ולא נעימה לטיול רגלי כמו בירות אירופיות (אפילו מזרח אירופיות) אחרות. אםשר למצוא יום פחות סוער כדי לעשות את "סיבוב החובה" הזה.

 

ארמון הפרלמנט זה קונץ נחמד לרבע שעה בערך. הסיור בפנים די מיותר.

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...