Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם. אשמח לעזרה . מדובר במאזדה 3 2010 עם מערכת גז. יש בעיה בבוכנה 2 .  מקבל שגיע P0302 

P0302 error code indicates that cylinder two is misfiring 

סליל  הצתה  + פלאגים הוחלפו.

injector של גז הוחלף ומערכת גז נבדקה.

 

 

פורסם

ככל הנראה נשחקו שסתומי פליטה כתוצאה מהגז ויש בריחת קומפרסיה. 

כמה ק"מ על גז? יש משמנת?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא אין משמנת.  עברתי על גז 60 אלף.   לבדוק קומפרססיה? 

 

Just now, alex_chysti כתב:

לא אין משמנת.  עברתי על גז 60 אלף.   לבדוק קומפרססיה? 

 

 

פורסם

 

לפני כשעה, Buki כתב:

תנסה כיוון שסתומים אם זה לא מרימים הידרווליים שם.

 במובך אמרו שבמזדה זה כן מרימים הידרוולים.

יכול להיות שבמוסך התבלבלו במיספור בוכנות? 

אנסה להחליף בין הסלילים בוכנה 2 ו3 ...

 

פורסם

פעולה ממושכת על גז במנועים שלא ממש מיועדים לזה, ללא תושבות שסתומים מחוזקות גורמת לשקיעה של תושבות השסתומים עד שהסוף האטימה של השסתום לא טובה ויש בריחת קומפרסיה, זה יכול לתת קוד של פספוס הצתה (misfires).

 

המחשב מגלה פספוסי הצתה לפי תרומה פחותה של אותו צילינדר להאצת המנוע, זה יכול להיות בגלל מזרק, פלג, סליל הצתה או קומפרסיה נמוכה. 

לדעתי כן כדאי לבדוק קומפרסיה. 

 

 

 

 

פורסם

 

לפני 44 דקות, Buki כתב:

פעולה ממושכת על גז במנועים שלא ממש מיועדים לזה, ללא תושבות שסתומים מחוזקות גורמת לשקיעה של תושבות השסתומים עד שהסוף האטימה של השסתום לא טובה ויש בריחת קומפרסיה, זה יכול לתת קוד של פספוס הצתה (misfires).

 

המחשב מגלה פספוסי הצתה לפי תרומה פחותה של אותו צילינדר להאצת המנוע, זה יכול להיות בגלל מזרק, פלג, סליל הצתה או קומפרסיה נמוכה. 

לדעתי כן כדאי לבדוק קומפרסיה. 

 

 

 

כן. אעשה זאת.

חבל שלא בודקים קומפרסיה לפני החלפת סליל.

תושבות מחוזקות ?

מה הבדל בין תושבת מחוזקת ללא מחוזקת ?

גם כך יש שם 600 מעלות  או יותר בעת פיצוץ. 

אולי כדאי לי לעשות אוברול  מנוע ואז להחליף תושבות? 

קילומטראז' 225000 עכשיו. 

אתה יכול להמליץ איפה עושים?

 

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

בסוף החלפתי מנוע. לא המליצו לי לשפץ ראש מנוע.... בעלות של-9500 ש"ח. עכשיו צריך לסדר מערכת גז.

עריכה אחרונה על ידי alex_chysti
תיקון
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...