Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המצב חברה 

נשרפה לי נורה אחת ברכב 

וכבר עלתה בראשי המחשבה כמה פעמים להחליף ללד 

גם נראות, גם תאורה יותר טובה גם חיי מוצר ארוכים יותר 

יודע שלא עובר טסט 

בהנחה שזה לא יהווה בעיה 

על איזו נורה הייתם ממליצים?

תודה לכולם!

פורסם

מהסוג של המקורית.

 

הפנס הוא מערכת אופטית שכוללת גם מראות ועדשות, ומהנדסים מתכננים אותו בקפידה כדי שיתאים לצרכים ויענה על התקנים, לטובת הנהג (הארת הדרך) והסביבה (נראות ומניעת סינוור). אז לא כדאי להתחכם.

 

דרך אגב, במבחני הבטיחות האמריקאיים (IIHS) פנסי החזית מקבלים תשומת לב רבה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בלי לדעת איזה מנורות היו לך וכמה זמן שרדו, יש לך 2 אפשרויות

1. לקנות  הלוגן מחברה אירופאית (אני בעבר הייתי שומר על הקופסא ורושם תאריך התקנה כדאי לראות כמה זמן החזיקה)

2. להזמין טורבו לד, אני יודע שזה לא "חוקי" ולא עובר טסט, חובה לאחר ההתקנה לעשות כיוון פנס ולוודא שאין סינוור, רחקת אתה סתם חרא של בנאדם/נהג. 

לאחר מנורות לד כבר אי אפשר לחזור להלוגן רק שתידע.

פורסם
לפני כשעה, viper83 כתב:

בלי לדעת איזה מנורות היו לך וכמה זמן שרדו, יש לך 2 אפשרויות

1. לקנות  הלוגן מחברה אירופאית (אני בעבר הייתי שומר על הקופסא ורושם תאריך התקנה כדאי לראות כמה זמן החזיקה)

2. להזמין טורבו לד, אני יודע שזה לא "חוקי" ולא עובר טסט, חובה לאחר ההתקנה לעשות כיוון פנס ולוודא שאין סינוור, רחקת אתה סתם חרא של בנאדם/נהג. 

לאחר מנורות לד כבר אי אפשר לחזור להלוגן רק שתידע.

תודה לכולם!

אני עם הרכב 3-4 חודשים לא יודע מתי שמו את המנורה 

את האמת מעדיף לד כי יותר יפה אור לבן/כחלחל לדעתי 

את הכיוון פנסים עושים אצל איש מקצוע? כמה אמור לעלות? מסובך לעשות לבד?

למה אי אפשר לחזור להלוגן? טכני? או הרגל?

תודה!

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...