Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אבא שלי קנה לא מזמן קיה סיד 2014, בכללי הרכב מגיב יפה ועובר הילוכים חלק, לפעמים כשמנסים להעביר לרוורס הרוורס לא מגיב ומרגיש כאילו בניוטרל.

השבוע ניסיתי לעשות סיבוב באוטו התנעתי שמתי רוורס ואין תגובה 10 דקות אני יושב ומשחק בין הרוורס לפארקינג לדרייב שום דבר לא עזר, כיביתי את המנוע הלכתי לאבא שלי סיפרתי לו הוא הניע את הרכב ופתאום הרוורס השתחרר (אולי כי המנוע התחמם כבר) הוא אמר גם שלפעמים הוא נסע טיפה קדימה ואז הרוורס השתחרר...

מישהו מכיר את זה? יש פתרון? במוסך אחד אמרו לו צריך שיפוץ גיר. מוסך אחר (מכון גירים) אמר שהגיר תקין לגמרי...

צריך לציין גם שאין תקלה במחשב 

תודה לעוזרים!

פורסם

למישהו יש רעיון מה קורה לגיר הזה?

אנחנו רוצים למכור את הרכב ומעדיפים לטפל בתקלה הזאת לפני.. 

פורסם

אני מנחש שאחד הסלונואידים לא עובד או בעיה חשמלית  ,  צריך לפרק את התיבה לבדיקה , או למצוא

תיבה אחרת מפרוק  הם לא יקרות .

×
×
  • תוכן חדש...