Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בגיר פורד פוקוס סטיישן 2012


shuki.ab
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני אחרי החלפה של מחשב גיר + מזלג בורר הילוכים + 2 קלאצ'ים (מלפני כשבוע).

במהלך נסיעה במהירות של עד 100 קמ"ש, הכל בסדר...ברגע שאני עולה מהירות 110/120/130 קמ"ש (לצורך בדיקת הגיר), נדלקת לי נורת אזהרה אדומה וכיתוב TRANSMION MAILFUNCION SERVUICE NOW.

האם יש משהו נוסף שיכול לגרום לתקלה הזאת?

אודה לתשובות.

 

עריכה אחרונה על ידי shuki.ab
הוספת מלל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, shuki.ab כתב:

שלום רב,

אני אחרי החלפה של מחשב גיר + מזלג בורר הילוכים + 2 קלאצ'ים (מלפני כשבוע).

במהלך נסיעה במהירות של עד 100 קמ"ש, הכל בסדר...ברגע שאני עולה מהירות 110/120/130 קמ"ש (לצורך בדיקת הגיר), נדלקת לי נורת אזהרה אדומה וכיתוב TRANSMION MAILFUNCION SERVUICE NOW.

האם יש משהו נוסף שיכול לגרום לתקלה הזאת?

אודה לתשובות.

 

מי ביצע לך את העבודה?

האם החלקים מקוריים? תחליפים ?? משומשים ??

נשמע שהקלאץ מחליק במאמץ , לא נשמע כמו תקלת מזלגות, תקלת מזלג מופיעה בהעברת ההילוכים ולא במהירות כמו שנהגת, אולי לא החליפו מחזירי שמן או הרכיבו אותם לא בכלים ייעודיים, בגיר יש 2 מחזירי שמן  (לא אלה של הציריות) שצריך להחליף+ מחזיר שמן מנוע אחורי ויכול להיות שיש רטיבות שמן שגורמת לקלאץ להחליק.

תחזור למוסך מהר לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך ויקר להחריד 

עריכה אחרונה על ידי אסף22
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...