שלום רב,
אני אחרי החלפה של מחשב גיר + מזלג בורר הילוכים + 2 קלאצ'ים (מלפני כשבוע).
במהלך נסיעה במהירות של עד 100 קמ"ש, הכל בסדר...ברגע שאני עולה מהירות 110/120/130 קמ"ש (לצורך בדיקת הגיר), נדלקת לי נורת אזהרה אדומה וכיתוב TRANSMION MAILFUNCION SERVUICE NOW.
האם יש משהו נוסף שיכול לגרום לתקלה הזאת?
אודה לתשובות.