Jump to content

shuki.ab

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shuki.ab

  1. שלום רב, אני אחרי החלפה של מחשב גיר + מזלג בורר הילוכים + 2 קלאצ'ים (מלפני כשבוע). במהלך נסיעה במהירות של עד 100 קמ"ש, הכל בסדר...ברגע שאני עולה מהירות 110/120/130 קמ"ש (לצורך בדיקת הגיר), נדלקת לי נורת אזהרה אדומה וכיתוב TRANSMION MAILFUNCION SERVUICE NOW. האם יש משהו נוסף שיכול לגרום לתקלה הזאת? אודה לתשובות.
×
×
  • תוכן חדש...