Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שמשום מה האורות נשארו לי דולקים כל הלילה (פעם ראשונה שזה קרה לי)

בבוקר הצבר התרוקן ובהיסח דעת חיברתי את הקטבים הפוך ושרפתי את הפיוז  הראשי. מצבר הוחלף לחדש.

חשמלאי רכב הלחים לי את הפיוז אבל הוא אומר שצריך להחליף את היחידה.

בנוסף, תיבת ההילוכים נעולה בפארקינג (לחיצה על שחרור מאפשרת להעביר הילוך), אין מולטימדיה ומצלמה, חיישני רכב מפ]שלים ולא מתריעים על מרחק רב מספיק.

 

כמה העלות אמורה להיות ?

האם כל הנזק הזה זה ככתוצאה מהחיבור הלקוי של הכבלים?

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ד ו ד כתב:

הנזק יכול להיות מכמעט כלום לרציני ויקר לתיקון. לא ציינת לצד רשימת כל המערכות שלא פועלות האם ניתן להתניע.

תודה.

החלפתי מצבר (הקודם היה משנת 2018), והיה חשד שהאלטרנטור הלך, אבל זה נשלל. הרכב היה עם נורית מצבר דלוקה. נסעתי עד לחשמלאי רכב, לטענתו פיוז ראשי הלך.. ביצע הלחמה ונורית המצבר נעלמה.

לא שמתי לב אם המערכת מולטימדיה עבדה לפני ההלחמה. אבל לאחר ההלחמה- אין מסך המולטימדיה לא נדלקת, אין רדיו, אין דיבורית, נדפקו הגדרות החיישן אחורי, וצריך ללחוץ על שחרור הגיר כדי להחליף להילוך שהוא לא P.

החשמלאי אמר שאין לו את היחידת פיוזים והוא צריך להזמין (אני מחכה להצעת מחיר)

עריכה אחרונה על ידי cars123456
פורסם

האילתור של הלחמת הפיוז מסוכן מאוד למערכת החשמל של הרכב.

קפוץ למוסך מורשה יונדאי וקנה יחידת פיוזים או כפי שנקראים גם מולטיפיוז.

קשה לדעת האם החיבור של כבלים בצורה הפוכה גרם לנזק לרכיבים נוספים. לאחר החלפת הפיוז הראשי נהייה יותר חכמים.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

כמה מולטיפוז אמורים לעלות? כולל עבודה במוסך מורשה. זה אמור לפתור גם את הבעיה שהמולטימדיה לא נדלקת?

אגב, כשהרכב נעול אפשר לפתוח אותו מבפנים מבלי שלחצתי על הכפתור "פתיחה"

פורסם
לפני כשעה, cars123456 כתב:

כמה מולטיפוז אמורים לעלות? כולל עבודה במוסך מורשה. זה אמור לפתור גם את הבעיה שהמולטימדיה לא נדלקת?

אגב, כשהרכב נעול אפשר לפתוח אותו מבפנים מבלי שלחצתי על הכפתור "פתיחה"

 

אנא ציין את דגם הרכב ושנת ייצור וקוד/דגם המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, מרק10 כתב:

 

אנא ציין את דגם הרכב ושנת ייצור וקוד/דגם המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב.

יונדאי איי35\ שנת 2015

G4FG

פורסם

עלות של מולטיפיוז היא בין 150-250 שקלים ללא עבודה.

אם תוכל לצלם את הפיוז אצלך ברכב נוכל לעזור טוב יותר.

 

בכול מקרה באתר בקישור המצורף תוכל לחפש פיוז מתאים לפי מספר הרכב.

 

https://koreafalcon.com/

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 19 דקות, מרק10 כתב:

עלות של מולטיפיוז היא בין 150-250 שקלים ללא עבודה.

אם תוכל לצלם את הפיוז אצלך ברכב נוכל לעזור טוב יותר.

 

בכול מקרה באתר בקישור המצורף תוכל לחפש פיוז מתאים לפי מספר הרכב.

 

https://koreafalcon.com/

תודה רבה,, אצלם מחר. 

המולטיפיוז- זאת היחידה שיושבת על המצבר, נכון?

אם אחליף אותה, תיפתר לי הבעיה במולטימדיה, בנעילת ההילוך ובנעילת דלתות (נעילה מבפנים נפתחת ללא לחיצה על"פתיחה")?

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

כנראה מדובר על פיוז בעל מק"ט 1879001318.

 

https://koreafalcon.com/detail/61602

 

החלפת הפיז הראשי לא תפתור את שאר הבעיות. בשלב ראשון הייתי בודק את כול שאר הפיוזים הקשורים למערכות שלא עובדות.

 

 

איפה ממוקמים שאר הפיוזים כדי לבדוק אותם ?

פורסם
בתאריך 14.5.2022 בשעה 14:59, מרק10 כתב:

בדוק בספר הרכב. אם אין ברשותך ספר רכב חפש בגוגל ספר רכב המתאים לרכבך.

נשרפו לי כ4 פיוזים והוחלפו. הכל עובד מלבד הפתיחה מבפנים. 

אני לא זוכר אם אני טועה או לא - אבל אם אני בנסיעה, לא אמורה להיות לי אפשרות לפתוח את הדלת מתוך הרכב, אלא רק לאחר לחיצה על הכפתור? 

המוסך אמרו שלא ראו עוד פיוזים שרופים - אבל יכול להיות שיש נזק למחשב.

חוץ מזה הכל עובד- מולטימדיה, הילוך, מצלמה. 

×
×
  • תוכן חדש...