Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי לממיר החדש של הוט.

מדובר בסטרימר אלחוטי שמחובר לראוטר wifi 6 מהדור החדש הכולל חיבור לסיב אופטי.

הממיר מהדור הקודם היה מסוגל לקודד dolby digital בערוצי הסרטים בחיבור לרסיבר.

 

לא הצלחתי לקבל קידוד dolby digital גם ביציאת הHDMI וגם ביציאה האופטית בחיבור ישיר לרסיבר.

עברתי על כל האפשרויות בתפריטים.

 

לשרות הטכני של הוט אין שום מושג. נראה שכל העסק הזה עדיין חדש להם והמערכת בסוג של הרצה.

 

אני יודע שיש פה מספר מביני עניין בנושא. יש לכם אולי מידע נוסף?

 

20220403_175958.thumb.jpg.9044aa78fe1d3f093adb5b1805d8d3e5.jpg

S60 Rdesign

פורסם

לך תדע אולי עדכון גרסה יעבוד. קח בערבון מוגבל כי זה הוט, יכול להיות שתשבור בכלל את המכשיר

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

חוץ מהנושא הזה הממירים עובדים מצוין.

הם תומכים ב 4K ומגיבים מהר יותר.  

האינטרנט השתפר בסדרי גודל.  אני מקבל 1G אמיתי בחיבור קווי ומאות מגה באלחוטי. 

מקווה שיהיה פתרון לנושא הדולבי. 

 

לפחות ה Dolby Atmos עובד מצוין באפלקציית Netflix במחשב ובמסך.

S60 Rdesign

פורסם (נערך)

גם ביס אותו זבל (היה לי על זה שרשור שזו היתה אחת הפינות שלו אם אני זוכר נכון)
יס פשוט לא משדרים 5.1 בסטרימים שלהם למרות שהתוכן במקור הוא 5.1, כל סדרות HBO לדוגמה.

איך אוהבים להגיד אצלנו "בושה!"

אני מהמר די בוודאות שאותו דבר בהוט.
 

השרשור:

 

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)

אכן. זה המצב.

יס והוט עד היום מסרבים להתקדם לשנת 2010, בערך מכל בחינה שהיא. אין שום ניסיון לשנות את המצב בנושא שמע ערוצי, ושום תיכנון כזה בעתיד.

 

נטפליקס זה נטפליקס, אתה מקבל שלל אופציות רב ערוציות גם בכרומקאסט דור ראשון...

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש התקדמות מסוימת.

הצלחתי לקבל דולבי דיגיטל בחיבור HDMI בין הסטרימר לרסיבר באפליקציה של NETFLIX.

זה מחזק את המסקנה שהסטרימר תומך בדולבי דיגיטל והבעיה בתכנים באפליקציה של הוט.

 

מדובר בצעד לאחור.  הממיר של הדור הקודם כן ידע לספק דולבי דיגיטל בערוצי הסרטים.

בכל מקרה תודה לכולם!

 

S60 Rdesign

פורסם

ככה הגעתי למסקנה שזה יס, האפליקציה של נטפליקס מוציאה 5.1 בקלות לרסיבר, יס+ לא.

אבל הממיר הזה לא מוציא דולבי ויזין ולכן עדין עדיף לראות נטפליקס באפליקציה המובנית של הטלויזיה לקבל את התמונה הטובה ביותר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...