Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

להלן תוצאות בדיקת רכב במכון מבדק פ"ת.

הרכב הוא פיג'ו 206 2002, 1400 סמ"ק ידני. עשה 40,000.

 

השמטתי את הליקויים הזניחים. תגידו מה דעתכם (מהבחינה הטכנית, זה לא פורום יעוץ בקניה...).

 

א- רעש מערכות אביזרי מנוע, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, לתאם מנוע.

ב- לחיצות מעיכות פח+פגיעה צד ימין +מעיכות סף, פגיעות פח פגמים בצבע +פגושים.

ג- מצמד מפריד גבוה (בלאי).

פורסם
הי,

להלן תוצאות בדיקת רכב במכון מבדק פ"ת.

הרכב הוא פיג'ו 206 2002, 1400 סמ"ק ידני. עשה 40,000.

 

השמטתי את הליקויים הזניחים. תגידו מה דעתכם (מהבחינה הטכנית, זה לא פורום יעוץ בקניה...).

 

א- רעש מערכות אביזרי מנוע, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, לתאם מנוע.

ב- לחיצות מעיכות פח+פגיעה צד ימין +מעיכות סף, פגיעות פח פגמים בצבע +פגושים.

ג- מצמד מפריד גבוה (בלאי).

אין רכב שלא ירשמו לו את הדברים המודגשים באדום, גם אם הוא רק שנה על הכביש.

נתקלתי בזה יותר מפעם אחת-לא מעיד על בעיה ממשית ואקוטית.

 

זה יותר כסתח של מכוני הבדיקה.

ניצן

פורסם

עוד לא ראיתי בדיקה שלא רשום בה : "קורוזיה ונזילות בחיבורים" (מלבד זאת של הרכב שלי...)

 

סה"כ אם אלו כל הליקויים, הרכב במצב מצויין.

 

השאלה היא האם תוכל לפרט לגבי פגיעות הפח והאם הן תחת משמעות נמוכה או גבוהה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
השאלה היא האם תוכל לפרט לגבי פגיעות הפח והאם הן תחת משמעות נמוכה או גבוהה.
הן תחת משמעות נמוכה. אני לא הבחנתי בפגיעות פח, אבל מצד שני גם לא חיפשתי לעומק.

 

אוקי, אז רכב בן 3 שנים עם כאלה "תקלות" נמצא במצב מצוין,

תודה רבה...

×
×
  • תוכן חדש...