Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שהתייעצתי קצת בפורום מצאתי סיאט איביזה reference 2012 ידנית 1.4 (85 כ"ס)

155,000 ק"מ

יד 5

מחיר 19,000

משיחה עם המוכרת היא טוענת שהרכב לא עבר שום תאונה, לא ראה מוסך חוץ מטיפולים קבועים במוסך מורשה (אין להם ספר טיפולים אבל) ובעיקר עבר בתוך המשפחה.

נשמע אמין? היד החמישית אמור להרתיע אותי?

תודה מראש!

פורסם
לפני כשעה, Yonatansc כתב:

שלום לכולם!

לאחר שהתייעצתי קצת בפורום מצאתי סיאט איביזה reference 2012 ידנית 1.4 (85 כ"ס)

155,000 ק"מ

יד 5

מחיר 19,000

משיחה עם המוכרת היא טוענת שהרכב לא עבר שום תאונה, לא ראה מוסך חוץ מטיפולים קבועים במוסך מורשה (אין להם ספר טיפולים אבל) ובעיקר עבר בתוך המשפחה.

נשמע אמין? היד החמישית אמור להרתיע אותי?

תודה מראש!

אם טופל במוסך מורשה איך זה שאין ספר טיפולים?

 

פורסם
לפני 1 דקה, elimalka כתב:

אם טופל במוסך מורשה איך זה שאין ספר טיפולים?

 

כנראה לא שמרו או משהו... עוד לא הלכתי פיזית למוסך לבקש

פורסם

קודם כול תבקש דוח סליקה, אם אין היסטורית טיפולים הייתי לפחות מהשנים האחרונות, הם יכולים לבקש מהמוסך להוציא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

גם רכב בן 10 שלא עבר שום תאונה (קיים אבל נדיר מאוד),
גם טופל במוסך מורשה אבל אין תיעוד,
גם "עבר בתוך המשפחה"  - 

נשמע לי יותר מדי סיפורים שהקשר בינם לבין המציאות הוא מקרי עד לא קיים.
תבדוק ותוודא הכל בשבע עיניים.

אם טופל במוסך מורשה - תתקשר לכל מוסך של צ'מפיון ותשאל (לפי מספר רכב) מתי עבר טיפול אחרון, וזה שלפניו.....

בלי קשר - לגבי היד- אתה תהיה היד השישית, יהיה לך מאוד קשה למכור אותו במידה ותרצה למכור. קח בחשבון.

עריכה - כן מאמין שהרכב לא רואה מוסך, מנסיון. יש לי בבית פאביה ידנית 2012 עם אותו המנוע והגיר, כבר 7 שנים אצלנו, היה הרכב העיקרי, לאחרונה עבר להיות רכב שני. רכב פשוט ואמין מאוד.
אבל ממה שאני יודע על המחירון של  הפאביה - בהתחשב ביד חמישית - המחיר של 19 אלף נשמע לי קצת גבוה.

עריכה אחרונה על ידי rolling_stony
  • אהבתי 2
פורסם

כל הקבוצה הזאת עם ידיים כאלה.

אני למשל עם רכב זהה אבל יד 4 (אני) ו130,000 קילומטר.

מי שקונה רכבים כאלה זה לצורך זמני, אני למשל קניתי לשנה בשביל לנסוע מהעבודה ללימודי תואר שני.

סוף התואר מוכר אותה.

רכב זול, סופר אמין, חסכוני, נוח יחסית ונוסע לא רע. תענוג.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 7 שעות, Yonatansc כתב:

משיחה עם המוכרת היא טוענת שהרכב לא עבר שום תאונה, לא ראה מוסך חוץ מטיפולים קבועים במוסך מורשה (אין להם ספר טיפולים אבל) ובעיקר עבר בתוך המשפחה.

אם היא יד 5, מאיפה היא יודעת מה עבר על הרכב אצל 4 הידיים הקודמות?

 

אני לא הייתי מאמין לסיפורים האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 9 שעות, Yonatansc כתב:

נשמע אמין? היד החמישית אמור להרתיע אותי?

 

 

בשום עסקת רכב לא להאמין לאף מילה של המוכר אם אין לזה הוכחות. 

 

טופל במורשה אבל אין קבלות - להתייחס כאילו לא טופל. אין לך מה ללכת למוסך לבקש תיעוד טיפולים, לא ימסרו לך אותו אלא רק לבעל הרכב. תבקש מהמוכרים שיעשו את זה.

 

עבר יד בתוך המשפחה אבל אין רישיונות רכב ישנים בהם אפשר לראות שזה אותו שם משפחה או עבר מהורים לילידים? אז לא עבר בתוך המשפחה. 

 

הרכב רשום על שם מי שמציג אותו? 

כמה זמן בבעלות נוכחית? 

 

מכוניות כאלה עוברות הרבה ידיים. קונה, מתבאס מהגיר הידני, מתבאס מכוח המנוע, מתבאס מבאיבזור ויאלה מוכר אחרי שנה. 

 

רוצה לקנות? תבדוק את הרכב. אל תתיחס לסיפורים של המוכר שאין להם גיבוי. 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)

טוב הלכתי להסתכל על הרכב.

הבעלים ציינו שהוא חטף דפיקה קלה בצד ימין (לא אמרו את זה בטלפון) והיא אכן נראית קוסמטית, אבל מי אני שאקבע.

כשבחנתי את חלונות הרכב ראיתי שהחלון הימין הקדמי לא מקורי ולאחר ששאלתי את הבעלים על כך ואחרי מעט שכנועים הוא סיפר לי שהרכב כן עבר תאונה של הדרדרות והחליפו את הדלת כתוצאה מכך. הוחלף ע"י הביטוח במוסך מורשה.

הגלגלים יחסית ישנים ומשנתונים אחרים, חסר טסה בצד ימין הקדמי (הבעלים טוען שנגנב) והרצועת טיימינג בת 4.

את הפקק של הרדיאטור התקשתי למצוא אך על פי הספר רכב מדובר במיכל לבן עם נוזל אדום (מצרף תמונה). אם באמת זה המיכל אז הנוזל שבו ממש קצת מתחת למינימום

בנוסף לזה, יש פלסטיקה שבורה באחד מהשקעים של החגורות (מצרף תמונה) ובחלק של הבגאז' שאני לא משוכנע איך קוראים לו (מצרף תמונה גם).

לעומת זאת, האוטו נוסע מצויין, אין רעשים חריגים, הכל פיקס.

ואז ביקשתי לראות קבלות של הטיפולים. הקבלה הכי עדכנית שהוא מצא היא מדצמבר 21 בה רשום קילומטראז' נמוך ב13 אלף ממה שרשום ברכב. רשום בקבלה הזאת שיש לבצע בדיקת בלמים עוד 10 אלף קילומטר. המוכר אומר שהבדיקה לא בוצעה עדיין אבל שהקילומטראז' שרשום בקבלה הוא טעות (מה שמאוד הגיוני, אני בספק שהרכב נסע 13 אלף קילומטר בשלושה חודשים).

כשאמרתי שאני רוצה לקחת את הרכב למכון בדיקה הם שאלו אותי מה אני מצפה למצוא ושהרכב בן 10 ושאני לא אצפה שהוא ייצא בלי שום תקלה.

ביקשתי דוח סליקה והוא הוציא לי אותו ברצון ואז גילינו שהרכב עבר תאונה של אובדן להלכה ב2013.

המוכר טוען שהוא לא ידע על זה, הרכב בבעלות המשפחה מאז 2015 והוא מעולם לא בדק עבר ביטוחי (אני דווקא נוטה להאמין לו).

המוכרים עצמם היו נראים אנשים מאוד אמינים (זוג צעיר). הרבה מהדברים הבעייתים היו, לפחות מהנקודת מבט שלי, תום לב ולא ניסיון לדפוק אותי.

אז יש לי שתי שאלות:

א. איך רכב שעבר תאונה של אובדן להלכה נוסע חלק? האם יש סיכוי שיש טעות בדוח עצמו?

ב. האם לוותר על הרכב או פשוט לקנות אותו בהוזלה משמעותית (כמובן שאני לא אשלם 19 אלף עליו), האם יש טעם בכלל לקחת אותו למכון בדיקה או שלוותר ברגע שראיתי את דוח הסליקה הזה?

 

WhatsApp Image 2022-03-19 at 16.17.42(2).jpeg

WhatsApp Image 2022-03-19 at 16.17.42(1).jpeg

WhatsApp Image 2022-03-19 at 16.17.42.jpeg

WhatsApp Image 2022-03-19 at 16.32.30.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Yonatansc
פורסם

שמע,אם אני הייתי המוכר הייתי שולח לדרכו כל אחד שיציק קצת מעבר לבדיקה כללית במוסך.

מדובר ברכב של 19 אלף,ואחרי הסיפור הזה כנראה תקנה אותו ב15-.

מה אתה מצפה לקבל? 

 

ברכב של מתחת ל20 אלף עושים סיבוב רואים שאין באמת תאונה בשלדה(קצה שלדה לא מתייחס ברכב כזה)ונוסע חלק וסוגרים סיפור. 

לא מדובר על רכב של 100 אלף+ שתרצה עוד 3 שנים למכור במינימום הפסד. 

קח למוסך כללי,תראה שלא נפתחו כריות אוויר והרכב לא מורכב מ2 רכבים ותהנה כל עוד הרכב נוסע.

 

זה רכב שהקולוברים אצלי ברכב עולים יותר מכל הרכב. 

מצפים לקבל רכב מושלם במתחת ל20 אלף? 

פורסם
לפני 9 דקות, Ido12 כתב:

שמע,אם אני הייתי המוכר הייתי שולח לדרכו כל אחד שיציק קצת מעבר לבדיקה כללית במוסך.

מדובר ברכב של 19 אלף,ואחרי הסיפור הזה כנראה תקנה אותו ב15-.

מה אתה מצפה לקבל? 

 

ברכב של מתחת ל20 אלף עושים סיבוב רואים שאין באמת תאונה בשלדה(קצה שלדה לא מתייחס ברכב כזה)ונוסע חלק וסוגרים סיפור. 

לא מדובר על רכב של 100 אלף+ שתרצה עוד 3 שנים למכור במינימום הפסד. 

קח למוסך כללי,תראה שלא נפתחו כריות אוויר והרכב לא מורכב מ2 רכבים ותהנה כל עוד הרכב נוסע.

 

זה רכב שהקולוברים אצלי ברכב עולים יותר מכל הרכב. 

מצפים לקבל רכב מושלם במתחת ל20 אלף? 

ממש לא מצפה לקבל רכב מושלם, זה בדיוק מה שאני שואל

האם רכב שעבר טוטלאוס אומר לא לקנות גם ב15

פורסם

זה לא טוטלוס אלא אובדן להלכה.

כלומר היה נזק יקר/רציני והביטוח מכר אותו לסוחר, שתיקן ומחר הלאה.

הייתי מוותר.

 

להבא תבקש מראש דוח סליקה, יחסוך לך זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תיראה,

אם להסתכל על זה ברמת המאקרו ולא המיקרו,

אז יש לך רכב שעבר תאונת אובדן להלכה, יד 5 ,ללא הסטורית טיפולים מלבד טיפול אחד, ומוכר שבכמקרה הרע שיקר לך, ובמקרה הטוב, סתם מפזר תשבוחות על הרכב שלו מבלי שיש לו שמץ של מושג מה הוא עבר. 

 

בקיצור, לא נשמע מציאה בכלל. 

  • רעיון טוב! 4
×
×
  • תוכן חדש...