Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מחפש בנרות מסחריות לשינוע עד 4 טון (לבן אדם עם רישיון ב' מלפני 2007 ככה שיש עד 4 טון)

לפולקסווגן יש רק קראפטר קצרה במלאי ואני צריך ארוכה שאין במלאי עד אוגוסט (!) 

אשמח לשמוע המלצות, לצערי מצאתי מאן ואיווקו 5 טון ולא פחות

יש משהו שאני מפספס פה?

פורסם

רנו מסטר/טרפיק

פיאט/פיגו /אופל. 3 רכבים זהים עם שם שונה

לא בטוח שיש דגם ארוך עד 4 טון?

מה את מעמיס? משטחי יורו?

 

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

המגבלה של 4 טון היא מגבלה "לא קשיחה". 

 

בן אדם שנוהג שנים ברכב פרטי ויודע לנהוג עם גיר ידני לא יתקשה להוציא רישיון C1 עד 12 טון. צריך 20 שיעורים, זה לא סיפור.

 

 

הוצאתי С1 בלי להתאמן יותר מידי, תוך כדי עבודה, עברתי בתאוריה ראשונה ובטסט ראשון, זה לא קשה בכלל. 

 

 

פורסם (נערך)

אם קראפטר קצרה לא מתאימה, מה אורך משטח הנשיאה הנדרש?

 

אופציה נוספת - עגלה נגררת באורך המתאים הולך?

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

המגבלה של 4 טון היא מגבלה "לא קשיחה". 

 

בן אדם שנוהג שנים ברכב פרטי ויודע לנהוג עם גיר ידני לא יתקשה להוציא רישיון C1 עד 12 טון. צריך 20 שיעורים, זה לא סיפור.

 

 

הוצאתי С1 בלי להתאמן יותר מידי, תוך כדי עבודה, עברתי בתאוריה ראשונה ובטסט ראשון, זה לא קשה בכלל. 


ברור. אבל זה לא העניין. המצב הנתון הוא שהוא לא הולך להוציא רישיון C1 - זה לא תלוי בי. 

לירון וYNV, מסטר וטרפיק כבר יש. הן קטנות מדי וגם המסטר 2018 התחילה לעשות בעיות עם הגיר והקלאץ…

עלה רעיון לשים ארגז במידות המתאימות אבל זה כבר פרויקט רציני….

אברר מחר מה אורך המשטח, אני פחות מעורה בחלק הזה. 

פורסם

הם קטנות מידי מבחינת האורך?

מה אתה מעמיס? על משטחים? תפזורת?

אתה יכול לעשות גג גבוה, ואז תוכל להעמיס יותר לגובה.

אם תשים גם ארגז, זה בטח יוריד מהמשקל שהרכב יוכל להעמיס.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 14 שעות, לירון .ה. כתב:

הם קטנות מידי מבחינת האורך?

מה אתה מעמיס? על משטחים? תפזורת?

אתה יכול לעשות גג גבוה, ואז תוכל להעמיס יותר לגובה.

אם תשים גם ארגז, זה בטח יוריד מהמשקל שהרכב יוכל להעמיס.

 

כן 

מעמיסים צמיגים בתפזורת

פורסם

לגבי הספרינטר - אני נהגתי על הדור הקודם (לא הרבה אבל...), ולחברה של שכן יש כמה ספרינטרים ולאחר מכן הם קנו את הפיאט, ובשורה תחתונה הפיאט יותר קלה לניהוג סוחבת מצויין וחסכונית יותר בדלק. 

פורסם

אפשר להוסיף לרשימה גם פורד טרנזיט

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

השאלה מה יש כרגע זמין במלאי? ורמת הדחיפות?

אני יודע שעכשיו קנינו מאן 5 טון, כי היא פשוט זמינה מיידית

החליפה רנו מסטר של 5 טון גם

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...