Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שני אלה פה מכיוון שנמצאו רכבים שמורים ובמחיר אפשרי ולכן השאלה. 

המחיר דומה, וגם סטטוס המכוניות. 

ֿככלל, מחפש ג׳יפון ברמות מחיר של עד 65,000 ש״ח. 

ֿהשברולט עם מנוע 2.4 יוצאת ליסינג, והקשקאי יד ראשונה פרטית. 

ֿתודה חברים. 

פורסם

לברוח מהקשקאי כמו מאש המנוע הזה עושה צרות ונוטה להתפגר וקיימת תביעה יצוגית בנושא.

האקווינוקס לא מוצלח ושתיין דלק גדול.

מציע לרדת שנה שנתיים ולחפש אופציות עדיפות כמו CX5

 

 

פורסם

כן מנוע ה1.2 של הקשקאי גרוע,

אך בשנתון הזה יש גם דיזל, לא יודע כמה הוא טוב,

אם תוכל למתוח את התקציה ממש טיפה תוכל לבדוק כבר קיה ספורטאז' 2016 צורה חדשה, מנוע 1.6, מנוע חלש וצמא, מעבר לזה רכב מעולה.

פורסם (נערך)

בלי קשר למנוע בין אם זה בנזין או דיזל בקשקאי הגיר הרציף לא אמין בקשקאי בשנים האלה.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 8 דקות, wildlands2019 כתב:

מעניין בקשקאיים הראשונים שלי שנות 2011 אין בעיה בגיר הרציף? סתם מעניין אותי

לא, בקשקאי החל משנת 2007 עד 2014 אלה שהיו עם מנוע 2.0 הגיר הרציף לא נחשב לבעייתי, לעומת זאת בג'וק ובמיקרה יש גיר רציף אחר בשנים האלו שכן נחשב בעייתי.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

תודה לכל המגיבים. 

ֿלא ידעתי את הבעייתיות במנוע של הקשקאי. חשוב. 

ֿההצעה לספורטאג׳ רלוונטית ואפשר למתוח תקציב. 

ֿלעניין האקווינוקס, בעיקר אוהב את הגודל…

 

×
×
  • תוכן חדש...