Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מחפש רכב שני לנסיעות קצרות ביום יום ואולי נסיעה אחת ארוכה בחודש. צריך לאכלס 2 מושבי בטיחות, אחד הפוך אחד עם כיוון הנסיעה ולכן המחשבה היא על משפחתית או משפחתית גדולה. 

משיטות קצר ביד 2 אלו הדגמים שעלו לראש: סובארו B4, פורד פוקוס (לא יודע איך להתייחס לגיר), פורד S-MAX, אוקטביה, רנו סניק, C3 פיקאסו, פיג'ו 508...

 

אשמח להצעות ותובנות.

פורסם

פיג'ו 508 זה המנוע הישן יותר בשנתונים של התקציב, אני מכיר שאומרים פה להתרחק

פוקוס גיר רובוטי - לא טוב

צרפתיות ישנות (מניח שלפני המנועי טורבו והגירים היפניים), עדיף שלא

S-Max לא מכיר ממש אבל אם זה מנוע טורבו כמו של המונדיאו, אני חושב שלא מומלץ

אוקטביה מניח שבסדר אבל גיר DSG שזה תמיד סיכון כלשהו

B-4 אופציה הכי טובה לדעתי

 

עוד אפשרות לא רעה - שברולט מאליבו 2013 מנוע 2.4 (לא 2 טורבו בשום אופן, גם שהוא מחוץ לתקציב)

 

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני מניח שצריך גם מקום בתא מטען לעגלות נכון? אם כן בתקציב הזה הייתי ממליץ להסתכל על סטיישן למשל I30CW או קיה סייד סטיישן. מרווח ופרקטיות זה הצד החזק שלהן.

פורסם

בתקציב הזה לא תמצא שנתון חדש או חדיש או עם ק"מ נמוך. לכן עדיף לחפש יפנית או קוראינית אטמוספירית עם גיר פלנטרי שטופלה בזמן וכנדרש. אחרת יהיו לך הרבה ביקורים והוצאות במוסכים..

 

 

×
×
  • תוכן חדש...