Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפקקים נוראים, אבל מה עושים עם הכבישים המצולקים?


מיץ פטל
שימו לב! השרשור הזה בן 871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בורות ומהמורות בכל מקום שבו הועתק מעקה השוליים בעת העבודות גורם לנהגים לוותר על התענוג של נסיעה במסלול הימני.למשל בכביש 5 למזרח,אבל שם, מעט לפני גשר קסם יש סדרת בורות של מכסי ביוב שקועים במסלול שמאל!  עם הזמן עומקם כנראה גדל 😮  , למזלי הצלחתי להתחמק בפעם הראשונה שראיתי אותם ומאז אני מוותר על המסלול השמאלי בקטע הזה. 

 

אחר כך אנחנו מתפלאים למה אנשים נשארים במסלול אמצעי 😁

  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחדרה בפניה ימינה. צומת אלינס. לכוון בית חולים הלל יפה יש בורות שנים.

שחוזרים מחדרה לצומת נחל חדרה. איפו שיש גשר מתחת לכביש היו היום שתי בליטות. שקע של הגשר.

והיום בתל אביב בולען.

N12 - בולען נפער סמוך לטיילת בת"א: רחובות סמוכים נסגרו לתנועה (mako.co.il)

 

  • אהבתי 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yor2 כתב:

בחדרה בפניה ימינה. צומת אלינס. לכוון בית חולים הלל יפה יש בורות שנים.

שחוזרים מחדרה לצומת נחל חדרה. איפו שיש גשר מתחת לכביש היו היום שתי בליטות. שקע של הגשר.

 

יהיה מעניין אם עוד מישהו מכיר את זה ותתאמו פניה לרשות (נמצאת באפליקציה 106?)  ותחזרו לעדכן...  - מה דעתך?

 

רציתי לכתוב אדישות זה לא פתרון. יותר מדוייק חוסר מעש זה לא פתרון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, vadim6385 כתב:

זה מה שמפריע לי ברכב הזה.

 

וגם העובדה שרביעיית פאלקן עלתה 2200 שקל. יש מצב שלקנות ג׳נט ברזל 15-16 ומישלן פרמסי במידה מתאימה היה עולה פחות.

 

ב2200 אתה מביא במידה 215/45/18 צמיג מישלן מהשורה הראשונה. 

אני קניתי סט חדש ב1500 פלקן 310 למאזדה טריים טריים. 

 

הבורות סיוט,גיפון עם חתך גבוה ולחץ אוויר על הצד הנמוך זה הפתרון... 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, מיץ פטל כתב:

 

יהיה מעניין אם עוד מישהו מכיר את זה ותתאמו פניה לרשות (נמצאת באפליקציה 106?)  ותחזרו לעדכן...  - מה דעתך?

 

רציתי לכתוב אדישות זה לא פתרון. יותר מדוייק חוסר מעש זה לא פתרון.

 

 

לצערי זה לא יעזור. בתקופה שלקחתי את איימי ז"ל. ברכב נכים היה בור ענק שנאלצתי לעקוף.

אחרי זה. הם סתמו את הבור אבל זה מתפורר.

בקשר לגשר. איפו שיש תפרים אם הכביש. ציפו תרצועות באספלט. הם יודעים על זה.

זה הזנחה ברוב המדינה.

 

גם בפרדס חנה. סללו כביש מחדש. שינו  מסלולים והביובים גורמים לרכב לקפץ.

  • מעניין 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי את זה לא פעם - תתלוננו, על כל בור! רק ככה יטפלו בהם.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, מיץ פטל כתב:

יכול לשתף שפניתי באמצעות אפליקציית 106 בתלונה על קטע כביש בלתי נסבל. די מהר חזרו אלי ובררו פרטים. 

כעבור כשעה קבלתי טלפון מהקבלן שמבצע עבודה באזור והוא ביקש לדעת בדיוק היכן המפגע - הסברתי לו שמדובר בקטע של מאות מטרים עם אינספור מפגעים.

לאחר כשעתיים נוספות הוא חזר אלי שוב ואמר שהוא כיסה 2 פסי רוחב שהייתה שם מדרגה/נפילה של 5 ס"מ או יותר ושהעבודות בכללן יסתיימו תוך חצי שנה...

מאוחר יותר התקשרו אלי מ 106 לבדוק האם קבלתי מענה מספק.

הסיפור הזה התרחש בארץ?!

חשבתי לרגע שהגבת משוויץ🤣🤣

ימות המשיח.

עריכה אחרונה על ידי - XM -
  • מצחיק 2

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטפלים די מהר בבורות אם מתקשרים לעירייה מה שכן יש משהו חדש ונורא מעצבן וזה מעברי החצייה המוגבהיים והרחבים. לפעמים מישהו מגיע במהירות גבוהה ולא מכיר את המקום ואשכרה רכבים מתנתקים לאויר מרוב שזה גבוה וכל האספלט מצולק באזור ה"נחיתה" כי הוא חוטף מכה מהגחון . לפעמים אני פשוט עוצר לכמה דקות כדי לראות את המחזה ויש פעמים שרכבים נוחתים חזק וכנראה נהג נבהל ומושך הגה וזה נראה מאד מסוכן. 

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, 98civic כתב:

אשכרה רכבים מתנתקים לאויר מרוב שזה גבוה

רכב שממריא בעקבות הגבהה, נסע מהר בקטע דרך שהוא לא מכיר - לא חכם (ואני לא מצדיק את העירייה).

אני מכיר לא נהג אחד ולא שניים, ש"משתמשים" במפגעים ישנים כדי לשלם באמצעותם על צמיגים/ ג'אנטים/ בולמים.
גם מעלה את רמת הבטיחות של הנהגים עם צמיגים חדשים, וגם "מעודד" את העיריות לטפל במפגעים - win win.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.11.2021 בשעה 09:30, dorgo כתב:

אני לא מבין איך אין פיקוח/אכיפה, יש מקרים שאני נתקל בבורות שיכולים להפיל רוכבי אופנוע וכבר ראיתי רכבים שעומדים בצד עם גלגל מפונצ׳ר והעירייה לא דואגת לסתום אותם. 

ודיווחת לרשות הרלוונטית כשנתקלת במקרים האלה?

 

לפני 3 שעות, 98civic כתב:

מה שכן יש משהו חדש ונורא מעצבן וזה מעברי החצייה המוגבהיים והרחבים. לפעמים מישהו מגיע במהירות גבוהה ולא מכיר את המקום ואשכרה רכבים מתנתקים לאויר מרוב שזה גבוה וכל האספלט מצולק באזור ה"נחיתה" כי הוא חוטף מכה מהגחון . לפעמים אני פשוט עוצר לכמה דקות כדי לראות את המחזה ויש פעמים שרכבים נוחתים חזק וכנראה נהג נבהל ומושך הגה וזה נראה מאד מסוכן. 

מעברי חציה מוגבהים הוכחו כאמצעי בטיחות יעיל וחושב לפהחתת מהירות ותאונות בקרבת מעבר החציה.

אם מכונית מתנתקת ועפה באויר סימן שהנהג נסע במהירות גבוהה מידי לתנאי הדרך, אין שום סיבה שזה יקרה, בטח לא ליד מעבר חציה.

שפשוף גחון זה משהו אחר, ויכול לקרות גם במהירות אפסית אם ההגבהה לא בוצעה נכון.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.11.2021 בשעה 18:28, Ido12 כתב:

 

ב2200 אתה מביא במידה 215/45/18 צמיג מישלן מהשורה הראשונה. 

אני קניתי סט חדש ב1500 פלקן 310 למאזדה טריים טריים. 

 

הבורות סיוט,גיפון עם חתך גבוה ולחץ אוויר על הצד הנמוך זה הפתרון... 

מחזק את הבחור בהודעה למעלה לגבי המחיר, גם אני בזמנו רכשתי לרכב זהה רביעיית פאלקן דנדשה (מועד ייצור קרוב מאוד למועד הרכישה) בסביבות 1,500 או אפילו קצת פחות.

מציע לעשות השוואת מחירים לפני ההחלפה הבאה.

 

לנושא השרשור-אכן בלתי נסבל שלא מטפלים בבורות חודשים/שנים רבות ולא ברור בכלל הנושא-הרי סביר שהעירייה משלמת לא מעט על תיקונים שנגרמים עקב אותם הבורות-באמת משתלם להם לחסוך על תיקון שגם ככה יעשה במוקדם או במאוחר?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע 2 צירים במצב קטסטורפלי, כאשר בשניהם האחראי לכך נמצא במקום ויכול לטפל במידה והעיריה תדרוש זאת.

 

תל אביב ארלוזרוב מאבן גבירול עד ויצמן לשני הכיוונים.

תל אביב רחוב שיטרית מכביש התערוכה עד למנהרה לשני הכיוונים.

 

בשניהם כל כמה מטרים יש מפגע מכל הסוגים שיכול לסכן דו גלגליים וגורם לחוסר נוחות נסיעה בלתי נסבל שגורמת בלאי למערכות המתלים ולצמיגים ובנוסף לנהיגה בעייתית.

 

אם יש פה אנשים נוספים שמכירים ומוכנים לפנות ל 106 בתלונה - זה יכול להיות יעיל להפעיל לחץ ממוקד ומתואם. יש מישהו שמוכן לשתף פעולה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורות זה עוד ניתן לתיקון מהיר יחסית, הבעיה היותר רצינית היא מכסה ביוב גבוהים מגובה הכביש, זה בכלל פצצה לצמיגים כמעט כמו עליה על דוקרנים.

 

image.png.a7ca7d234e7b15245f5b9be65dcfcc05.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה לא סוללים עם בטון בישראל. אני זוכר שהיה איזה ניסוי בכביש 3 בשנות ה-90. מעניין מה היו התוצאות.

 

יכול לספר על חוויה מיוחדת שהייתה לי, לא בישראל. נסיעה מוורוצלב לברלין. כביש 18 בפולין. זה אחד מהאוטובאנים הראשונים שנסללו בשנות ה-30 (באותה תקופה כל האזור היה בשליטת הגרמנים). מאז שנות ה-30 הכביש הזה לא טופל (לא לסובייטים ולא לפולנים היה כסף). רק עכשיו הוא נמצא בשיפוץ ובניה מחדש. אז מדובר על לוחות בטון, שהשוליים שלהם מתפוררים ברמה כזאת שדשא צומח בתפרים כל כמה מטרים. אתה לא יודע אם לסוע לאט או מהר - שתי האופציות לא נעימות בעליל. כל הרכב רועד ומתרסק. ומדובר בקטע של 50 קילומטר. טוב שזה היה רכב השכרה.

 

מצד שני, קטע כביש ללא תחזוקה יותר מ-70 שנה, שעברו עליו טנקים הלוך וחזור. ועדיין אפשר לסוע 130-140…

 

 

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • מבאס 1
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...