Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2022,אשמח לדעת מזג אוויר מדוייק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שום אפליקציה לא ניבאה אתמול שבשעה 2 בלילה ירד מבול.

הנה עוד יום מבוזבז בלי אופניים.

גשם ירד גם ב5 בבוקר

העיקר אצל כולם יש שמש שמחה

@sperial צודק

הטלת קוביות וטו לא

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין שזה אחד הדברים המפגרים טכנולוגית ב 2022 כמו שגם אם יש לך מחשב על ותלחץ cancel printing זה עדיין יתקע אותו ל 5 דקות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מילא יתקע אותו ל-5 דקות, הוא ימשיך להדפיס את המסמך של 100 דפים.

 

לגבי נושא השרשור - מודלים של מזג אויר ואקלים מורכבים מאוד, אז זמן התחזית האמינה (לרמה של 12 שעות) מוגבל ל-4-5 ימים. מעבר לזה מדובר במשהו מאוד לא מדוייק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, eladns כתב:

שום אפליקציה לא ניבאה אתמול שבשעה 2 בלילה ירד מבול.

הנה עוד יום מבוזבז בלי אופניים.

גשם ירד גם ב5 בבוקר

העיקר אצל כולם יש שמש שמחה

@sperial צודק

הטלת קוביות וטו לא

 

כל האתרים וה"אהבליקציות" למיניהם שואבים את הנתונים שלהם מאותו סוג של מקורות, מספר מצומצם של מודלי מזג אויר גלובליים הרצים במרכזי החיזוי הגדולים בעולם, ולעתים גם מודלים מקומיים ברזולוציה גבוהה יותר שרצים אצל גופי חיזוי מקומיים.

 

ספציפית מה שקורה עכשיו הוא מערכת מזג אויר שנקראת אפיק ים סוף ומאוד קשה על סף בלתי אפשרית לחיזוי. בכלל, חלק גדול ממערכות מזג האויר בארץ מורידות גשם בעל אופי מקומי ומפוזר, בלתי אפשרי בתנאים כאלה להבטיח היכן ומתי יירד גשם. 

 

אם יש צפי כלשהו למשקעים ואני רוצה לדעת בקירוב טוב מה הולך לקרות בטווח קצר ממש (עד כשעתיים), אני פותח מכ"ם עננים ורואה איפה נמצאים גושי העננים, מה מגמת תנועתם ומה המהירות. זה עובד לא רע. 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם

 

לפני 11 שעות, eladns כתב:

שום אפליקציה לא ניבאה אתמול שבשעה 2 בלילה ירד מבול.

הנה עוד יום מבוזבז בלי אופניים.

גשם ירד גם ב5 בבוקר

העיקר אצל כולם יש שמש שמחה

בדקת בירושמיים?

אאל״ט כתב שיש סיכוי לגשם.

לפני 40 דקות, קורן בן אשר כתב:

 

כל האתרים וה"אהבליקציות" למיניהם שואבים את הנתונים שלהם מאותו סוג של מקורות, מספר מצומצם של מודלי מזג אויר גלובליים הרצים במרכזי החיזוי הגדולים בעולם, ולעתים גם מודלים מקומיים ברזולוציה גבוהה יותר שרצים אצל גופי חיזוי מקומיים.

 

ספציפית מה שקורה עכשיו הוא מערכת מזג אויר שנקראת אפיק ים סוף ומאוד קשה על סף בלתי אפשרית לחיזוי. בכלל, חלק גדול ממערכות מזג האויר בארץ מורידות גשם בעל אופי מקומי ומפוזר, בלתי אפשרי בתנאים כאלה להבטיח היכן ומתי יירד גשם. 

 

אם יש צפי כלשהו למשקעים ואני רוצה לדעת בקירוב טוב מה הולך לקרות בטווח קצר ממש (עד כשעתיים), אני פותח מכ"ם עננים ורואה איפה נמצאים גושי העננים, מה מגמת תנועתם ומה המהירות. זה עובד לא רע. 

זה לא נכון עבור ירושמיים. אמנם בועז קורא את המודלים כמו כולם אבל יש לו את הידע והנסיון ברמת השכונה (וגם את שתי התחנות שלו).

 

גשם מקומי הוא מאד קשה לחיזוי כי שינוי קל בזווית הרוח יכול לגרום לזה שירד גשם בתלפיות וברמות יהיה יבש או להפך.

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 52 דקות, קורן בן אשר כתב:

אם יש צפי כלשהו למשקעים ואני רוצה לדעת בקירוב טוב מה הולך לקרות בטווח קצר ממש (עד כשעתיים), אני פותח מכ"ם עננים ורואה איפה נמצאים גושי העננים, מה מגמת תנועתם ומה המהירות. זה עובד לא רע. 

 

ככה עשיתי בצבא, כשהייתי צריך לדעת מז"א עבור תפעול מערכת מסוימת.

זה עבד טוב, עד שהמכ"ם נהרס ולהבנתי עדיין לא חזר לפעילות מלאה - הוא היה מציג איפה ירד גשם במרווחים של 10 דק לדעתי, ולפי ההתקדמות היה אפשר לשאר אם ירד באזור שלי וכמה חזק הוא יהיה.

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, borsood כתב:

 

זה לא נכון עבור ירושמיים. אמנם בועז קורא את המודלים כמו כולם אבל יש לו את הידע והנסיון ברמת השכונה (וגם את שתי התחנות שלו).

 

 

טוב אז אסייג שזה המצב באתרים ואפליקציות הגנריים שנותנים תחזית לפי נ"צ או יישוב בכל מקום בעולם, ואין להם בועז נחמיה משלהם שמוסיף אינסייט ממוקד לכל מקום בגלובוס. 

 

לפני 13 דקות, DubelBoom כתב:

 

ככה עשיתי בצבא, כשהייתי צריך לדעת מז"א עבור תפעול מערכת מסוימת.

זה עבד טוב, עד שהמכ"ם נהרס ולהבנתי עדיין לא חזר לפעילות מלאה - הוא היה מציג איפה ירד גשם במרווחים של 10 דק לדעתי, ולפי ההתקדמות היה אפשר לשאר אם ירד באזור שלי וכמה חזק הוא יהיה.


המכ"ם דווקא עובד יופי... בינתיים עד הקריסה הבאה. להבנתי קוששו כבר כמה זוזים למחליף שלו, אבל ייקח כמה שנים לבצע את ההחלפה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
בתאריך 31.10.2021 בשעה 08:17, falou כתב:

אני מכיר חברה שעושה את זה עבור שדות תעופה ושירותים אחרים, שהם רגישי מזג אוויר.

 

מטאו-טק?

הם גם מפרסמים תחזית

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

קטע, בידיוק אתמול או שילשום האזנתי בבוקר לתוכנית של טל ואביעד ב99fm וטל אמר שהתחזית באייפון ממש על הפנים, וכל מה שהיה רשום ביום ראשון היה ההפך המוחלט ממה שקרה בפועל.

כשהופיע שבלילה יש 80 אחוז סיכוי גםש בתל אביב (בין שבת לראשון) לא ירד גשם כלל, ובראשון בבוקר כשנכתב שהסיכוי לגשם נמוך דווקא ירד גשם.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתמול ברשת ב

17:15

החזאית עולה לשידור ואומרת : הופתעתי לשמוע גשם שוצף ב2 בלילה וקמתי ישר לראות את מכ"ם העננים.

ועל זה נאמר אם בארזים נפלה שלהבת ....

לפחות אל תגידי את זה בשידור חי.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

למה לא? מראה מודעות למגבלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סבבה. אז מבחינתי מוסד תחזית מזג האוויר לא רלוונטי

כל יום נקום לבוקר לא ידוע כמו בזאכו בכודריסטאן. יודעים שמסוכות עד פסח גשום וקר

מפסח עד סוכות - קיץ

ובא לגואל רצון

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

זה עניין סטטיסטי. כפי שאתה רואה בתחזית: הסתברות של 70% למשקעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 שעות, קורן בן אשר כתב:

אם יש צפי כלשהו למשקעים ואני רוצה לדעת בקירוב טוב מה הולך לקרות בטווח קצר ממש (עד כשעתיים), אני פותח מכ"ם עננים ורואה איפה נמצאים גושי העננים, מה מגמת תנועתם ומה המהירות. זה עובד לא רע. 

אני אוהב להשתמש במכם גשם של ישראל דרך הטלגרם (שולח תמונת מצב כל 10 דקות בערך)

לפני 13 שעות, DubelBoom כתב:

זה עבד טוב, עד שהמכ"ם נהרס ולהבנתי עדיין לא חזר לפעילות מלאה - הוא היה מציג איפה ירד גשם במרווחים של 10 דק לדעתי, ולפי ההתקדמות היה אפשר לשאר אם ירד באזור שלי וכמה חזק הוא יהיה.

אחרי שנה וחצי הוא חזר בתחילת הקורונה לעבוד - התודות נראה לי לסמוטריץ או מירי רגב.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

חפש Guy Galniv בפייסבוק.

המאסטר של תחזיות מזג האוויר ומייסד ומנכ"ל התחנה המטאורולוגית יקנעם עילית.

 

שמועות אומרות שפעם היה פעיל מאוד פה, בפורום.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...