Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2022,אשמח לדעת מזג אוויר מדוייק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה,

אם יש לי בגינה תחנה מטאורולוגית.

אז גם אני יכול לקרוא לעצמי מייסד ומנכ"ל?

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התקנתי ותחזקתי לגמרי בעצמי.

לפני שנתיים, בדקתי שיש יתרה מספיקה בבנק ושילמתי על שדרוג לדגם חדש, שכולל חיבור לאינטנרט.

אז אני גם סמנכ"ל כספים?

 

עכשיו אני מתלבט אם לשנות כאן את החתימה.

 

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני כשעה, אורי מ. כתב:

התקנתי ותחזקתי לגמרי בעצמי.

לפני שנתיים, בדקתי שיש יתרה מספיקה בבנק ושילמתי על שדרוג לדגם חדש, שכולל חיבור לאינטנרט.

אז אני גם סמנכ"ל כספים?

 

עכשיו אני מתלבט אם לשנות כאן את החתימה.

 

מאשר לך

 

בברכה

Daredevil

יו"ר דירקטוריון 

חברת א.מ. חיזוי מזג אוויר

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ראשית אני מודה מקרב לב על אישור המינוי שלי בדירקטוריון.

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למשפחתי, שתמכה בי לאורך כל הדרך ולחברי שלא שמו לי רגל.

 

שנית, חשבתי שאנחנו מדברים על מכשיר שמודד, מאיפה הגיע עניין החיזוי?

עכשיו אני גם צריך להוסיף לתקציב כדור בדולח?

סוף שנה מתקרב וכל היתרות הלכו על פעילות רווחה ותרבות.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אני חושב שהכיסוי בארץ של תחנות מדידה ומכ"מ גשם הוא של מדינת עולם שלישי ולכן כל החיזוי פה הוא של אצבע ברוח.

אפל קנו את darksky שמראים בדיוק של דקות איפה מתי וכמה גשם ירד, באנגליה זה עובד מדהים עם רמת דיוק מצויינת, רואים הטמעה של זה ב IOS 15, אם פותחים את darksky בארץ הוא פשוט אומר (בניסוח חופשי) "אין לי מושג, אתה במקום בלי מכ"מ, תסתכל החוצה מהחלון ותחליט, יש גבול לכמה אני תותח כשאין לי שום דבר להיתבסס עליו"

 

ד"א יש גם מדד זיהום אוויר באפליקצית מזג אוויר של אפל, שוב, לא בארץ כי את מי זה מעניין לספק נתונים על זה בארץ...

  • אהבתי 1

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

להערכתי יש לא מעט תחנות מדידה בארץ, רק שהן לא מחוברות לרשת אחת.

ישנן תחנות של השירות המטאורולוגי ושל משרד החקלאות, שלמרות ששניהם גופים ממשלתיים הן מופעלות בנפרד. יכול להיות שגם לרשות שדות התעופה יש תחנות משלהן בשדות התעופה. ואולי יש עוד שאני לא מכיר/

חוץ מאלו יש הרבה חובבים, כמוני, שיש להם תחנת מדידה, אבל שוב, לא כולם מעלים את הנתונים שלהם לאותו מקום. הנתונים שלי מגיעים ל-Weatherlink של חברת  Davis instruments כי היא היצרן של מערכת המדידה והכי קל לי להעלות את הנתונים לשם. הנה תקציר של הנתונים אצלי והנה פירוט. ב-weatherlink מופיעות כ-60 תחנות מדידה בישראל. אני מניח שחובבים עם ציוד אחר כנראה מעלים למקומות אחרים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

הנה 2 דוגמאות מעכשיו למקומות שלהם יש כיסוי טוב של נתונים
(ובכלל מקום שבו סתיו לא אומר טמפרטורות של 30-31 מעלות כל השבוע...)

IMG_9077.PNG

IMG_9078.PNG

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לא אמרתי שיש בישראל כיסוי טוב, אמרתי שיש מדידות (וכנראה לא מעט מהן) אבל הן לא מרוכזות במקום אחד כדוגמת darksky.

 

אגב, לא הכרתי את darksky לפני שהזכרת אותה ומהמעט שקראתי קיבלתי את הרושם שאפל מתכננת להפסיק את התמיכה באפליקציה למשתמשי אנדואיד, מה שלדעתי עלול לפגוע בה. אם אני משתמש באנדרואיד (ואני משתמש) ויש לי תחנה מטאורולוגית שיכולה להעלות נתונים לאינטרנט (ויש לי), אין לי שום עניין להעלות אותם ל-darksky.

 

עוד נקודה. להבנתי אירועי גשם בישראל, בגלל שהיא באיזור מדברי, מאוד מקומיים. לדוגמא, באירוע הגשם שירד בתחילת השבוע, בבית ירד אצלנו מעט מאוד גשם (אפשר לראות שנמדד פחות ממילימטר אחד אצלי בתחנה) בעוד שממזרח וממערב, במרחק של קילומטרים ספורים בקו אווירי ירד באופן משמעותי יותר.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 5 שעות, DrorZi כתב:

אני חושב שהכיסוי בארץ של תחנות מדידה ומכ"מ גשם הוא של מדינת עולם שלישי ולכן כל החיזוי פה הוא של אצבע ברוח.

אפל קנו את darksky שמראים בדיוק של דקות איפה מתי וכמה גשם ירד, באנגליה זה עובד מדהים עם רמת דיוק מצויינת, רואים הטמעה של זה ב IOS 15, אם פותחים את darksky בארץ הוא פשוט אומר (בניסוח חופשי) "אין לי מושג, אתה במקום בלי מכ"מ, תסתכל החוצה מהחלון ותחליט, יש גבול לכמה אני תותח כשאין לי שום דבר להיתבסס עליו"

 

תראה, נכון שתחום המטאורולוגיה זוכה באירופה המערבית ובצפון אמריקה לתשומת לב ולהקצאת משאבים שגדולה בשני סדרי גודל מאשר אצלנו, וזה די ברור למה.

לאחר שאמרתי זאת, אני חושב שאתה קצת מגזים. קודם כל, זה שהאפליקציה לא מראה נתונים בארץ זה לא אומר כלום, אם יש נתונים או אין, זה רק אומר שפשוט לא חיברו את האפליקציה לבסיס הנתונים המתאים. זה יכול להיות מסיבות טכניות, תקציביות, משפטיות, פרוצדורליות וכו' וכן גם אולי מחוסר עניין לציבור של מפתחי האפליקציה להשקיע בהתאמה למדינה חצי מדברית זעירה במזרח התיכון או של הגוף שאמור/יכול לספק את הנתונים.

מעבר לכך, אל תסתנוור מהצבעים היפים, כלל ברזל בכל מה שקשור למדידות הוא שאתה לעולם לא סומך בצורה עיוורת על מה שאתה רואה עד שאתה יודע על מה הוא מבוסס (מדידות, מודל, מכ"ם וכו').

 

לפני 5 שעות, DrorZi כתב:

ד"א יש גם מדד זיהום אוויר באפליקצית מזג אוויר של אפל, שוב, לא בארץ כי את מי זה מעניין לספק נתונים על זה בארץ...

 

גם זה נגיש בארץ, אם כי בצורה קצת יותר פרימיטיבית, באתר המשרד לאיכ"ס.

 



 

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

Weather bug. אפליקציה מעולה הכי מדויקת שיצא לי להשתמש, כוללת מפות שונות. מדווחת על ברקים במיקום מדויק. אפשר לראות אם יש סופה מתקרבת ואיפה היא נמצאת, מאיזה כיוון וכו. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...