Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב Ford smax שנת 2014.

אתמול נוריות האזהרה של הדשבורד נדלקו, במהלך הנסיעה נורות שונות נדלקות לפעמים כל הנורות נדלקות (כולל מנוע, המברקס, ABS וכו׳).

מצבר הוחלף לפני כמה חודשים בודדים.

במוסך מורשה נאמר לי שהבעיה כנראה במערכת תקשורת של הABS, עלות של כ9000 שח (כמובן גם שאין את החלק במלאי וצריך להזמין - יכול לקחת בים שבועיים לחודשיים). 

בנוסף הם לא בטוחים שזאת הבעיה ואולי הבעיה ב״מוח״ של הגיר.

יכול להיות שהבעיה בכלל במחשב וניתוק של המצבר לכמה דקות יאפס אותו והכל יסתדר?

אשמח לקבל המלצה מה לעשות...

 

פורסם (נערך)

עד כמה שידוע לי, כשנדלקת לך נורת "המברקס" (לך על בלם יד או הנד ברייק, עדיף) כשאתה בנסיעה, זה הרכב מנסה לומר לך שרצוי שתעצור באותו הרגע.

 

תעזור לנו לעזור לך,

חוץ מהנורות שנדלקו, הרגשת משהו? שמעת משהו? היה שינוי בהתנהגות של הרכב?

יש לך גישה לסורק תקלות? אפילו פשוט, אולי לחבר או מכר יש, קודי תקלה יעזרו בלתת כיוון כללי.

איזה מנוע יש לרכב? אולי יש תקלות ידועות

בצע חיפוש באינרנט אחר בעיות זהות בדגם שלך בפורומים בחו"ל, לפעמים מוצאים שם מידע חשוב מאוד

 

לי קשה לשמוע שהבעיה "כנראה" ועוד יותר קשה לשמוע את התשיעיה שרוצים לנוכח ה"כנראה" והכי קשה לשמוע שזה מגיע ממוסך מורשה.

 

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם

מנוע EcoBoost 2.0

בדרך כלל ״רק״ נורת המונע דולקת קבוע ושאר המנורות מצטרפות מדי פעם. במקרה הכי גרוע כל הנורות נדלקו כולל הבלם יד.

אין לי סורק תקלות, אבל אני מניח שזה מה שעשו במוסך ופשוט לקחו את התקלה שבראש הרשימה. 

יכול להיות שהמחשב מדווח על תקלות שלא קיימות וצריך פשוט לרסט אותו?

לא מבין איך בעית תקשורת ABS יכולה לגרום לחיווי כל התקלות האפשריות.

פורסם (נערך)

אם אתה מוחק את כל הקודים, מניע (רצוי גם לבצע נסיעה קצרה אם ניתן) וסורק שוב, הקודים ה"רציניים" והמידיים יופיעו שוב, אבל אם כבר סורקים, לפחות תרשום איזה קודים קיימים לפני שאתה מוחק.

אני די בטוח שיש כמה צרות מוכרות עם המנוע הנ"ל, נחכה לתגובת המומחים.

 

קיימים לא מעט מקרים בהם הכותרת הראשית של הקוד היא מלחיצה אך בפועל מדובר בבעיה פשוטה יחסית

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם

דרך אגב יש קצת שינוי בהתנהגות של הרכב.

ברגע שאני עוזב את הברקס כשההילוך קדימה או רוורס, אני רגיל שהרכב מתחיל לנסוע לאט.

עכשיו ברגע שאני עוזב את הברקס, הרכב כמעט ולא זז וחייבים ללחוץ על הגז.

כנראה שיש בעיה, רק שלא השתכנעתי שהבעיה דווקא בתקשורת ABS שטענו במוסך.

פורסם

"כנראה" ל 9,000 ש"ח זה הימור גדול ויקר.

אולי כדאי לגשת למוסך אחר מתאים שיבצע איבחון חוות דעת שניה (זה בודאי יהיה בתשלום).

איזה מוסך והיכן ביצע את האיבחון?

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני מציע לך לתאם ולגשת אל חבר הפורום עדי, שהוא מנהל ב"שי לי מרכז שירות לרכב מזדה ופורד"

שברח' היוזמים 12 א.ת אור יהודה, טל' 03-5333082 והוא ישתדל לסייע לך.

בהצלחה ובברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בסופו של דבר טיפלתי ברכב במוסך ״סאן מוטורס״ בהרצליה  (היה פעם מורשה פורד, עכשיו כבר לא).
התכוונו לחבר לי יחידה מפירוק בחצי עלות, כשהתחילו לעבוד ראו שאפשר לשפץ את היחידה שלי. בסופו של דבר עלה לי 3000שח.

בקיצור ממליץ בחום על המוסך הזה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...